Changbinin nk
Kävelin ulkona sateessa, joka oli kestänyt jo nelisen tuntia. Mietin kokoajan vain poikaa jonka pelastimme aiemmin tänään.
Hänellä oli pitkät ruskeat hiukset, nätit silmät niiden ruskeiden hiusten alla ja kaiken kaunisti vielä pisamien täyttämät posket. Nimi Felix kuulosti myös niin kauniilta. Hän oli todella kaunis kokonaisuudessaan.
Hetkinen. Miksi ajattelen tällä tavalla hänestä? Olen nähnyt sen pojan vain kerran? Ja sitä paitsi, hän oli länsijengiläinen.
Lähdin kävelemään kohti päämajaa, mutta näinkin hahmon, jolla oli musta huppu päässä, kaartavan pimeälle kujalle.
Idiootti kun olin, päätin lähteä hahmon perään aivan uteliaisuuttani.
Pääsin kujan kulmalle ja kurkkasin sinne. Edessäni aukesi näkymä, jota en olisi koskaan uskonut näkeväni.
Kujalla seisoi kaksi henkilöä, jotka kumpikin olivat todella tuttuja.
Felix ja Yoongi.
Mitä helvettiä ne toisillensa puhuu, nehän on eri jengeistä?
Jäin vielä seisomaan paikalleni seuraamaan tilannetta, sillä en ole samanlainen kuin Chan, joka haluaa pakolla joutua tilanteeseen jossa voi saada helpolla turpiinsa.
Olin sen verran kauempana, että kuulin vain yksittäisiä sanoja, kuten: ongelmissa, 2000€, huumeet, ystävät.
Yhtäkkiä silmäni kuitenkin suurenivat, kun Yoongi otti esille puukon.
Mitä nyt aikoo tehä?
Hengitykseni pysähtyi lähes kokonaan, kun noista kahdesta vanhempi asetti puukon nuoremman kaulalle.
Halusin auttaa, mutta en uskaltanut liikkua yhtään, kehoni ei vain antanut sille lupaa.
Käänsin katseeni pois kujalta. Aikaa kului ehkä minuutti, kun aloin kuulla huutoa ja itkua.
Tuota samaa pahoinpitelyn ääntä kuului ehkä viitisen minuuttia, kunnes se loppui. Päätin piiloutua vaivanloisesti ja mahdollisimman hiljaa talon toiselle kulmalle, kunnes Yoongi käveli pois kujalta huppu päässään.
Kun Yoongia ei enää näkynyt, aloin kävelemään kujalle.
Edessäni avautui näky, joka sai jopa minut, kylmäpäisen Itäjengin Changbinin järkyttymään.
Tuo ruskea tukkainen poika makasi maassa pahoinpideltynä. Nuo aiemmin niin kauniit pisamien täyttämät posket olivat nyt veren, haavojen ja ruhjeiden peittämät.
Pian huomasin Felixin olevan tajuton. Yritin hellästi ravistella poikaa hereille, mutta se ei toiminut. Päätin kokeilla kaulasta tuon pulssia.
Pulssi tuntui tuntui onneksi selvästi. Huokasin helpotuksesta.
On pakko myöntää, olin ollut hiukan paniikissa kun poika ei herännyt ravisteluuni, mutta koska pulssi tuntui helpotuin hetkeksi.
Aloin tutkia olisiko Felixillä pahempia vammoja kuin pinta haavat, mustelmat ja ruhjeet.
Hetken kuluttua silmäni suurenivat kun tunsin käteni kostuvan pojan vatsan kohdalla. Nostin kättäni ja huomasin sen olevan punainen...
...verestä.
𖡼.𖤣𖥧𖡼.𖤣𖥧
sori, mul on ollu täs lähiaikoina kiireitä esim. rippijuhlat, nii en ehtiny julkasta uutta osaa, mut täs tää nyt on! :33
mitäs ootte mieltä tästä osasta?
mitä veikkaatte miten Yoongi on osallisena Felixin huume juttuun?
VOUS LISEZ
The Dead End | SKZ
FanfictionIs this the end for all of us..? {finnish} ⚠️sisältö varoitus⚠️ -päihteitä -kiroilua -aseita -väkivaltaa -mielenterveyshäiriöitä Kaupungin kaksi suurinta katujengiä ovat olleet riidoissa jo vuosia. Tilanne kuitenkin kiristyy, kun länsijengin jäsen p...