Nara Shikamaru liderliğindeki ekibin görevlerinde başarısız olan bir Uchiha Sasuke'yi kurtarmak için gönderdiğinden bu yana beş uzun yıl geçmiş ve geçmişti. Artık on yedi yaşında olan sarışın bir shinobi olan Uzumaki Naruto, huzurlu köye baktı. On beş yaşında Anbu'ya terfi ettiğinden beri, kendisini nadiren Konoha'da bulmuştu. Uzun süredir kayıp arkadaşının izini bulmayı umarak her zaman Uchiha Sasuke'yi arıyordu.
Buraya geri dönmek çocuğa çok fazla hatıra getirdi. Çoğu zaman kaldırabileceğinden daha fazlasıydı. Gerçekten alabileceğinden daha fazlasıydı. Halen, Hokage Dağı'nın tepesinde oturuyordu. Anbu kıyafetini giydi ve çoğu Anbu'nun aksine, izinli olmasına rağmen Kitsune maskesini takıyordu. Bir ekibi vardı - ama nadiren onlarla birlikteydi. Meslektaşlarıyla çalışmak yerine, sık sık görevleri kabul eder ve tek başına yola çıkar.
Yaprak shinobi tarzı değildi ama Naruto bunu umursamadı. Sasuke'yi aramaya ilk başladığında, Haruno Sakura ile on iki yaşındayken verdiği bir söz yüzünden aradığı konusunda kendini kandırabilirdi.
Bu artık onun nedeni değildi. Sakura-chan bile ondan vazgeçmesini ve Uchiha'nın onlar için ölü kalmasına izin vermesini istiyordu.
Naruto vazgeçemezdi. Sasuke'yi geride bırakan o olamazdı. Sasuke, sahip olduğu ilk arkadaştı - onun yaşında bir canavar ya da şakacı görmeyen ilk kişiydi. Elbette, takma adlar 'dobe' ve 'aptal' idi, ancak bu isimlerin arkasındaki gerçek duygular bu değildi. Naruto biliyordu.
Naruto inanıyordu.
Sasuke'nin bunca yıldan sonra Konoha'ya dönebileceğine olan inancını koruduğu için bir çocuk olarak kabul edilebilirdi ama Naruto inatçılığıyla biliniyordu. Bu her zaman onun en ince noktalarından biri olmuştu. Şimdi o karakter özelliğini kullanıyordu.
Ne de olsa Sasuke, Naruto için bir arkadaş ya da kardeşten daha fazlasıydı. Sasuke onun Herşeyi olmuştu. Sasuke'yi kimsenin kabul etmeyeceği şekilde sevmişti. Onu Sasuke'nin söylediği şekilde seviyordu... onu sevdiğini söylemişti.
Açıkçası, bu doğru değildi. Sasuke bunu 'sevgisine' bırakarak göstermişti.
Naruto o günü iyi hatırlıyordu - nasıl unutabilirdi?
Naruto uyandığında sıcak bir gündü. Pencereden dışarı baktı ve gülümsedi. Bugün Sasuke, Sakura ve o, Kakashi ile antrenman yapacaktı. Elbette, görevler için yaşıyormuş gibi görünmesine rağmen, Sasuke ile yaptığı eğitim seanslarından tamamen zevk aldı.
Sakura ile asla eşleşmedi. Her zaman Naruto, Sasuke'ye karşıydı. Kakashi, erkeklerin dişiyi kazara katletmeyeceklerine güvenip güvenemeyeceğinden tam olarak emin değildi. Naruto geldiğinde Sasuke oradaydı. Sakura gelmeden önce köprüde yaklaşık bir saat bekleyen sadece ikisiydi.
Sasuke normalden biraz farklı görünüyordu ama Naruto neyin yanlış olduğunu bilmiyordu. Naruto'ya bakmaya devam etti, sarışını rahatsız edici bir şekilde değiştirdi. Sonunda sarışın Uchiha'ya baktı.
"Lanet olsun Sasuke!" diye homurdandı. "Bana bakmayı kes!"
Sasuke konuşmadan önce cevabını sadece sırıttı. "Hayır."
"O zaman neden bana bakıyorsun?" Naruto arkadaşına ateş etti. "Hak ettiğim en az şey bu."
Sasuke'nin sesi boğazına takılmış gibiydi. Naruto'ya neden sürekli çocuğa baktığını söyler misin? Bu delilik olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
there's a magic spell in smiles / sasunaru
Romance'sasunaru' Gülümsemelerde sihirli bir büyü var.. ~ Main Ship: Uchiha Sasuke × Uzumaki Naruto Boy×Boy Anime: Naruto Iyi okumalar dilerim!♡ 110821