4. Bölüm: Ufkunuzun Gözden Uzaklaşmasına İzin Vermeyin

243 29 6
                                    

Kakashi önündeki sarışın öğrenciye baktı. Naruto, sanki yıllar önceymiş gibi görünen şeyi yeniden düzenlemişti, ama ikisi de konumlarından ayrılmamıştı. Naruto hala o ağacın önünde kıvrılmıştı. Kakashi hâlâ Anbu kaptanının önünde çömelmiş, çocuğun altın buklelerini nazikçe karıştırıyordu.

Ne kadar süre böyle kaldıklarını ikisi de bilmiyordu. Naruto sadece bunun ne kadar rahatlatıcı olduğunu düşünebilirdi. Kakashi ne zaman iyi bir şey yapsa saçlarını karıştırırdı. Naruto ışınlanacak ve Sakura gülecekti. Sasuke olurdu…

Naruto başını hızla salladı, aklı Sauske'ye döndüğünde gözyaşları bir kez daha düşmekle tehdit ediyordu. "Kakashi-sensei?" Naruto, sesi biraz boğuk bir şekilde sordu.

Kakashi gülümsedi, beş yıldır elinden alınan o rahat, kaygısız gülümsemesi - ve Naruto adını son ekle çağıralı yaklaşık o kadar uzun zaman olmuştu.

"Ne var Naruto?" bilmek istiyordu. Sesi nazikti, üzerinde endişeli bir dokunuş vardı. Naruto kendi kendine hafifçe gülümsedi. Ne kadar küçük olursa olsun, yıllardır verdiği en içten gülümsemeydi.

"Bunca yıldır Sasuke'yi geri getirebileceğimi düşündüğüm için aptal mıydım?" Naruto sordu. Kakashi'ye bakmadı ama jounin o deniz mavisi gözlerin neye benzediğini tam olarak biliyordu.

Naruto'nun gözleri hafifçe kısıldı, şüphe ve tereddütle bulutlandı. Doğru soruyu sorup sormadığını bilemezdi. Gözleri sizinkilere odaklanmaz, sizinkinin biraz üstüne odaklanır, böylece göz teması kuruyormuş gibi görünmesini sağlar ama asla gözünü yakalamanıza izin vermez.

"Hayır," diye yanıtladı Kakashi, düşünmek için bir dakika bile ayırmadan. "Hiç de aptal değildin Naruto. Bu senin güçlü olduğunu gösteriyor."

Naruto, gözlerinde bir umut kıvılcımı ile Kakashi'ye baktı. "Gerçekten mi?" O sordu. Kakashi'nin neden onu kaçamadığı zamana geri döndürebilen tek kişi olduğunu merak bile etmedi. Iruka bile eski Naruto'yu ortaya çıkaramadı.

Belki Kakashi o zamandan da ayrılmadığı içindi – belki de ikisinin de gelecek için değil de geçmiş için yaşamasıydı.

"Gerçekten," Kakashi nazik bir sesle yanıtladı.

Sarışın, Kakashi'nin saçlarını okşadığı eski zamanlarla ilgili önceki düşüncesini bitirerek, orada oturup sırıtarak bana 'dobe' ya da bu şekilde bir şey diye düşündü, diye düşündü sarışın. Ama sadece dördümüzken eğlenceliydi. Harikaydı. Her birimizin o kadar farklı kişilikleri var ki, hepimizin böyle anlaştığını görmek... eğlenceliydi. Bu sözleri düşünürken göğsüne sıcak, bulanık, memnun bir duygunun girdiğini hissetti.

Ve Naruto gülümsedi.

Gülümsemesi gerçek bir gülümsemeydi, gören herkese ışık saçıyormuş gibi görünen geniş bir sırıtıştı. Uzumaki Naruto'nun ünlü olduğu sırıtış buydu. Bu, artık sarışından pek çıkarılamayan aynı sırıtıştı.

"Lanet olsun," Naruto saatine bakarak homurdandı. Ayağa kalkıp maskesini geri takarken Kakashi'ye sırıttı. "Baa-chan'ın Anbu kaptanıyla görüşmem var, yoksa beni rütbesi düşürür."

Kakashi, sadece bir jounin olmasına rağmen, toplantının planlandığını bilerek başını salladı. Ne de olsa sarışını etkili bir şekilde gölgelemek için Naruto'nun programını bilmek zorundaydı.

"Tamam, sonra görüşürüz," dedi Kakashi eski öğrencisine.

"Sanırım," diye geldi çocuğun cevabı. Kakashi'ye döndü ve gülümsedi. Jounin gülümsemeyi göremedi ama hissedebiliyordu. İçini kaplayan rahatlama dalgaları, önünde duran ve Uzumaki'nin dönüştüğü kabuktan dışarı bakan tilki çocuğun daha genç versiyonundan geldi.

"Benim için endişelenme, Kakashi-sensei," Naruto jounin'i temin etti. "Çok yakında her şey bitecek."

Kakashi bu sözler üzerine kafasında bir uyarı ışığının parladığını hissetti. "Taahhüt etmeyeceksin-" diye başladı.

Naruto, yaşlı adamı etkili bir şekilde keserek ellerini salladı. "Öyle bir şey yok Kakashi," dedi. Gökyüzüne baktığında sesi hüzünlü bir ton aldı. "Sasuke yakında eve geliyor. Bizim için büyük bir final mi yoksa yeni bir başlangıç ​​mı olacağını bilmiyorum. Kimse bilmiyor, ama sanırım onu ​​bir kez daha görebildiğim için mutluyum."

"Bir kere daha?" Kakashi, sarışının sözlerindeki gizli anlamın ne olduğunu merak ederek tekrarladı.

Naruto gümüş saçlı öğretmene, "Daha uzun yaşayacağımı sanmıyorum, Kakashi," dedi, yine de jounin'e bakmadı. Başı gökyüzüne dönüktü, gölgelikten süzülen güneş ışığının açık yüzünde hafifçe dans etmesine izin veriyordu. "Bunu söylediğimi kimseye söyleme. Sasuke'ye çok fazla hayatımı verdim. Anbu toplantısından sonra daireme gelirsen sana ne demek istediğimi açıklarım. bilir."

Bunu söyledikten sonra çocuk ortadan kayboldu. Arkasında, eski öğrencisinin dairesine gitmek ve toplantının bir sonuca varmasını beklemekten başka bir şey yapamayan şaşkın bir öğretmen vardı.

-
Bölüm sonuna hoşgeldiniz!
Bölümün kısalığı için üzgünüm, pek birşey gelmiyordu aklıma uzatmak için. Bende kısa yazmak zorunda kaldım.

Bide bana sasunaru yada narusasu ficleri önerir misiniz? Kitap kalmadı.

Gelecek bölümde görüşmek üzere hoşçakalın!

there's a magic spell in smiles / sasunaru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin