2 Bölüm: Görünmeyen Bir Şey

404 41 29
                                    

Naruto küçük bir orman açıklığı bulana kadar koşmuştu - bu onu biraz rahatsız etti. Burası, onun ve Sasuke'nin tuhaf itiraflarından önce bile eğittikleri yerlerden biriydi. Köyde genin Uzumaki Naruto ve Uchiha Sasuke olarak bilinen iki genç oğlanın güldüğü, kavga ettiği ve ayı ve yıldızları izlemek için birlikte kaldığı pek çok anısı vardı.

Naruto içeri giremeyeceğini hissetti, bu yüzden ona ulaşmayı bıraktı. Kakashi'nin onu takip ettiğini bilmek için gerçekten düşünmesine gerek yoktu. Adam bunu son birkaç haftadır yapıyordu. Naruto, Hokage'nin emriyle olduğunu tahmin etti.

Naruto'nun bu alana girip masum olduğu ya da bir yetim kadar masum olduğu bir zamana geri dönmekten daha fazla istediği hiçbir şey yoktu. Sasuke gitmeden ya da Sakura onu deli sanmadan önce. Sound ile savaştan önce ya da bir Anbu takımının kaptanlığına terfisi.

Her şeyden ve her şeyden önce...

Naruto en başa dönmek istedi. Başlangıcı hatırlayabiliyordu - Uchiha Katliamı ve Ninja Akademisi'nden çok önce. Gerçek başlangıç, yıllar önce bir oyun alanında olmuştu.

Beş yaşından büyük olmayan genç bir çocuk etrafına baktı. Kafası karışmıştı, neden kimsenin onunla oynamak istemediğini anlayamıyordu. Eski lastik salıncakta otururken kimsenin yaklaşmayacağı için üzüldü. Her nasılsa, her zaman orada olduğu için olduğunu biliyordu. Lastik salıncağın, hakaretlerden kaçabileceği tek yerdi.

Ama onu itecek kimsesi olmadı, o yüzden orada oturdu. Tek hareket, kasabada yumuşak bir şekilde esen ve eski salıncağın hafifçe sallanmasına neden olan rüzgardı.

Çocuğun etrafına bakınırken güneş ışığı altın sarısı saçları başının tepesindeydi. Neden kimse ondan hoşlanmadı? Anne babası olmadığı için mi? Gidecek bir yeri olmadığı için mi? Geri dönecek bir yeri yoktu. Kimse onu bir geceliğine, belki daha fazlasına evine götürmek istemedi. Hokage, bekçinin Naruto'yu sarhoşken onu öldürmeye çalışarak kaçmasını sağladığı konusunda henüz bilgilendirilmemişti.

Sandaime'ye çocuğun artık bakıcının evinde olmadığını söylemenin çok önemli olduğunu kimse düşünmedi.

Sonuçta o bir canavardı.

Naruto bir canavarın ne olduğunu gerçekten bilmiyordu - ama bir canavar olduğunu biliyordu. Nasıl, diye sorulabilir. Hiçbir zaman gerçek adıyla çağrılmamıştı. Gerçek adını sadece Sandaime sayesinde biliyordu - aslında Naruto tarafından kendisine hitap eden tek kişi oydu.

Diğer herkes ona 'canavar' derdi.

İlk başta Naruto memnun oldu. Bir keresinde uzun boylu bir çocuğun küçük kız kardeşine 'haydi canavar' dediğini duymuştu. Kız kardeşi kızmıştı ve erkek kardeşine koştu. Güldü ve onu bir ayı kucaklamasıyla kollarına attı.

Yani Naruto 'Canavar'ın sevecen bir şey olduğunu düşündü. 'canım' veya 'tatlım' gibi bir şey.

Ama şimdi daha iyi biliyordu. Canavarın gerçekten ne anlama geldiğini biliyordu. Herkesin ona neden böyle seslendiğini bilmiyordu ama her seferinde canı acıyordu.

Kirli ve kirliydi ve başıboş bir kedi yavrusu gibi görünüyordu.

Bıyıkları bile vardı.

Ama o kimsenin istemediği başıboş biriydi.

Bekçisi bıçakla peşinden geleli neredeyse bir ay olmuştu. Naruto'nun kıyafetleri muhtemelen sonsuza dek bıçağın onu kestiği, göğsünü ve karnını kesen kanla lekelenecekti. Yaralar çoktan iyileşmişti ama kan kaldı.

there's a magic spell in smiles / sasunaru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin