Naruto, Anbu kuvvetlerinin Tsunade'nin ofisine gelen son kaptanıydı. Etrafında iyi tanıdığı insanlar vardı.
Hyuuga Neji.
Inuzuka Kiba.
Aburame Shino.
Nara Shikamaru.
Kaya Lee.
Haruno Sakura.
Yamanaka Ino.
Bunların sekizi, Hokage'den sonra Konohagakure'nin en güçlü shinobisi olan sekiz Anbu kaptanını oluşturuyordu. Her birinin astları, teğmenleri ve güvenilir ekip üyeleri vardı. Çoğu Anbu kaptanlarına ve takımlarına yakındı. Naruto'nun takımı çoğundan farklıydı. O sadece Tsunade ve Kakashi tarafından biliniyordu.
İronik. Bir genin olarak başladığınızda, Naruto bir takımın parçası olmanın dersini en çok anlayan kişiydi. Şimdi kimsenin yanına yaklaşmasına izin vermiyordu. Bir zamanlar arkadaş dediği kişiler bile değildi.
Başını sallayan Naruto, maskesindeki deliklerden Tsunade'ye baktı.
"Uzumaki Naruto!" Hokage hırladı. "Şu lanet maskeyi çıkar artık."
Naruto o göremese de ona baktı. Kakashi ve Tsunade dışında kimsenin önünde tilkinin kalkanını çıkarmayı reddetti. Bunu değiştirecek değildi.
"Hayır," dedi ona açıkça ve meydan okurcasına. Diğer Anbu, Hokage'nin sarışının bariz meydan okumasını ve saygısızlığını nasıl kaldıracağını sessizce merak ediyordu. Ne de olsa Naruto'yu en az bir yıl boyunca ilk kez görüyorlardı. Birçoğu, eski arkadaşlarını neden bu kadar ay boyunca hiç görmediklerini merak ediyordu.
Tsunade içini çekti, Naruto'ya maskeyi çıkarmasını ne kadar emrederse söylesin çıkarmayacağını biliyordu. Kendini bir baş ağrısından kurtarabilir ve aptal şeyi giymesine izin verebilir.
"Pekala," dedi bir anlık gergin sessizliğin ardından yüksek sesle. "Bunun için fazla zamanımız yok ve bunu senin için harcamayacağım, o yüzden işe başlayalım."
Anbu'nun hepsi takip edecek sözleri dikkatle dinledi. Odanın havasında onlara bu haberin ne olursa olsun önemli olacağını söyleyen bir şey vardı. Hokage yavaşça yerine oturdu ve her şeyden çok güvenebileceğini bildiği sekiz kişiye baktı.
"Bazılarınızın çok iyi bildiği gibi," diye başladı Tsunade, "Ses son zamanlarda aktif. Beş yıl boyunca Konoha'ya karşı durabilecek kadar büyük bir ordu oluşturmak için çalıştılar. Yeni raporlar bize bu ordunun tamamlandığını söylüyor. ve savaşa hazır. Hepiniz, Anbu kaptanları olarak, Konoha'nın son savunması olacaksınız. Sizin ve ekiplerinizin, ne zaman olursa olsun saldırıya hazır olmanızı istiyorum." İçini çekerek önünde toplanan gençlere baktı.
Onlar dikkate değer bir gruptu. İlk Chuunin sınavından sonra, ondan önceki sekiz kişi, şu an oldukları gibi olabilmeleri için gayretle çalışmışlardı. Onlar ninjaydı – gerçek ninja. Gençliklerinde güvenilmez ve ukala olmalarına rağmen, bu adamlar ve kadınlar, yenilginin acısının yanı sıra zaferin sevincini de biliyorlardı. Konoha'ya sadıktılar, başkasına değil. Evlerini korumak için hayatlarını vereceklerini biliyordu.
Hokage-sama?" diye sordu Sakura. Tsunade pembe saçlı kunoichi'ye döndü. Sasuke'nin ihanetinden beri bile Sakura kendini ninjanın yoluna adamıştı.
"Evet, Haruno-san?" Tsunade yanıtladı.
"Orochimaru'nun kuvvetlerinin ne zaman burada olacağı tahmin ediliyor?" Anbu'nun soruşturmasıydı.
"İki ay içinde," diye açıkladı Hokage.
Anbu'nun lideri bu sözleri söylediğinde odadan topluca bir iç çekiş yükseldi.
Kitsune maskeli çocuk birdenbire güldü. Sesi duymak Sakura'nın yüzünü buruşturdu. Tanıdığı Naruto bu değildi. Gülüşü, beş yıl önce tanıdığı sarışın olamayacak kadar soğuk ve korkutucuydu.
"Söyleyecek bir şeyin mi var, velet?" Tsunade açıkça sinirli bir şekilde sordu.
Naruto kendini toparlayarak başını salladı. Naruto diğer kaptanlara sert bir şekilde "Uchiha Sasuke o ordudaysa, onunla yüzleşmeyin" diye emretti, eski kıkırdamanın tüm izleri gitmişti. Orada bulunan herkes, sarışının acımasız sesiyle içlerinden bir ürperti geçtiğini hissetti. "O piç benim. Yoluma çıkanı öldürmekte tereddüt etmem." Maskesinin ardından meslektaşlarına baktı. "Ekiplerinizi ve diğer shinobileri uyarın. Yoluma çıkarsanız merhamet göstermem."
Bu sözler söylendikten sonra gergin bir sessizlik oldu. Kimse ne diyeceğini bilmiyordu. Bu sözde sarışına meydan okumaları gerekip gerekmediğini bilmiyorlardı. Bunun yerine, diğer kaptanlar Tsunade'nin kararının ne olacağını görmek için beklediler.
Hokage boğazını temizleyerek odadakilerin dikkatini kendine çekti.
Tsunade yorgun bir sesle konuştu. "Pekala, hepiniz onu duydunuz. İyi şanslar - ve kendinizi öldürtmeyin. Konoha'nın hayatta kalmak için hepinize ihtiyacı var." Duraksadı ve hafif bir gülümsemenin yüz hatlarını süslemesine izin verdi. "Gidebilirsiniz."
Bir saniye sonra, çeşitli Anbu mangalarının tüm kaptanları ortadan kaybolmuştu.
-
Kısa bölümün sonuna hoşgeldiniz!
Uzatmaya çalışıyorum ama olmuyor işte.
Ama güzel bir bölüm oldu diye umuyorum.
Bu kurgu mini bir fic olacak, yani 8 bölümlük mini bir fic olacak.
Çoktan sonunu bile düşündüm, o derece.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
Gelecek bölümde görüşmek üzere hoşçakalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
there's a magic spell in smiles / sasunaru
Romance'sasunaru' Gülümsemelerde sihirli bir büyü var.. ~ Main Ship: Uchiha Sasuke × Uzumaki Naruto Boy×Boy Anime: Naruto Iyi okumalar dilerim!♡ 110821