6. Bölüm: Daima Işığı Arayacağız

209 32 8
                                    

Kakashi'nin canı sıkılmıştı. Gümüş saçlı jouninin şu anki zihinsel durumunu tanımlamanın başka bir yolu yoktu. Canı sıkılmıştı ve Naruto'nun dairesinde ilginç bir şey yoktu. Kendi kendine iç çekerek sapık kitaplarının en yeni cildini çıkardı ve okumaya başladı.

Bunu yaptıktan beş dakika sonra, ön kapı çarparak açıldı. Naruto yüzündeki maskesini çıkararak içeri girdi. Kakashi'yi görünce gülümsedi.

Kakashi, tek gözüyle sarışına bakarak kitabı hemen kaldırdı.

"Tch, Kakashi, ben duş alacağım," diye mırıldandı Naruto. "Ben çıkana kadar buzdolabında ne varsa kendine yardım et."

Kakashi suratını astı. Naruto'nun sadece birkaç saat önce yıkıldığını gördüğünden beri, her şeyin eskisi gibi olduğunu hissetti. "Yani duşta sana bakamayacağımı mı söylüyorsun?" diye sordu gözlerinde somurtkan bir bakışla.

Naruto döndü, yüzü pancar kırmızısıydı. "SAPIK!" koşarak banyoya girmeden ve kapıyı arkasından çarparak kapatmadan önce çığlık attı.

Kakashi gülümsedi. "Umarım şaka yaptığımı anlamıştır."

On beş dakika sonra Naruto yeniden ortaya çıktı. Boynunda bir havlu ile bir tişört ve şort giymişti. Ara sıra saçlarını ovuşturur, zaten ıslak olan havluyla uzun dikenleri kurutmaya çalışırdı. Planı iyi çalışmıyordu, ama deneme eksikliğinden değildi.

"Pekala Kakashi, yiyecek depomu mu bastın?" Naruto gülümseyerek sordu.

Artık her şey yolundaydı. Neden böyle hissettiğini bilmiyordu. Olacak şeyler ancak gelirse karşılaşabilirdi. Artık kaçıp hayatını bir hayalin peşinden koşarak harcamak değildi.

Sasuke'yi tekrar görebilecekti. Sonunda, bunca yıldan sonra en çok değer verdiği kişiyi görebildi.

"Hayır... aç değildi," dedi Kakashi çocuğa. Naruto ikisi için birer içki almaya giderken başını salladı. Kakashi, yalnızca durumun gerektirdiğini hissettiğinde görgü kurallarına sahipti. Jounin, Uzumaki'nin dairesinde durumun böyle olduğunu hiç görmemiş olsa da, bugün hala öyle yapıyordu.

"Al iç," dedi Naruto, Kakashi'ye meyve suyu dolu bir bardak uzatarak. Kakashi en sevdiği içeceği tanıdığında sırıttı.

Naruto, Kakashi'nin uzandığı sandalyenin yanındaki kanepeye oturdu. Naruto bardağını yudumladı, mavi gözleri asla duyularından ayrılmadı. Kakashi'nin, sarışının onu buraya neden çağırdığı konusunda merakla dolu olduğunu biliyordu.

Naruto, yaklaşık on beş aydır insanlardan sakladığı sırrını birine söylemenin uygun olup olmadığını merak etti. Her şey onu kıçından ısırmak için geri geliyor, ya da öyle görünüyordu. Onun ninja yolunu da yaşayabilir - hiçbir şeyi unutmayacağı düz bir yolda koşabilir.

Belki de yaklaşan Sasuke ile olan kavgadan sonra, Naruto gülümsemelerdeki büyünün ne olduğunu hatırlayabilirdi. Belki eskisi gibi böyle bir büyü yapabilirdi.

Her şey geleceğe bağlıydı.

Ancak Naruto, kazansa bile ölme ihtimalinin büyük olduğunu biliyordu. Bu yüzden pişmanlık duymadan ölmesi gerekiyordu – eğer ölmeseydi… bu asla anlatılmayacak bir hikaye olurdu çünkü Naruto bunun asla olmamasını istiyordu.

Zaten yapacağını biliyordu.

"Eee, az önce ne demek istedin?" Kakashi sonunda, odaya çöken gergin sessizliği bozarak ve Naruto'yu düşüncelerinden kurtararak sordu.

Naruto, hayal gücünde kaybolmuş, gerçeği tekrar bir araya getirmeye çalışıyormuş gibi ona baktı.

"Ha?" sarışın shinobi'nin dudaklarından ilk çıkan şeydi.

Kakashi güldü. "Çok fazla yaşamayacağını söylemiştin ama bu intihar olmazdı."

Naruto küçük bir gülümsemenin dudaklarını süslemesine izin verdi. "Ah, bu," diye cevap vermeden önce iç geçirdi ve içkisinden bir yudum aldı. "Uzun hikaye, ama size olanların genel özünü anlatacağım."

Kakashi içkisini yudumlayarak başını salladı (maskesinden ya da o türden bir şeyden. Naruto artık hiç umursama zahmetinde bulunmadı). Jounin sessiz kaldı ve Naruto'nun devam etmesini sabırla bekledi.

"Sanırım her şey on beş ay önce başladı," diye başladı Naruto, aklı karışarak. "Normal gibi Sasuke'yi arıyordum. Sanırım bu pisliği bulmak için Konoha'dan beşinci ya da altıncı ayrılışımdı, ama fark ettim ki benim çakram ya da Kyuubi'ler üzerinde çok fazla kontrole sahip değilim. daha kötüsü."

Kakashi'nin kaşları kalktı. "O zaman neden bundan kimseye bahsetmedin?" O sordu.

Naruto, içkisinin geri kalanını yudumlarken omuz silkti. "Amaç ne?" Naruto sordu. "Kimsenin bu konuda yapabileceği bir şey yok. Mesele Kyuubi'nin serbest kalması ya da öfke patlaması ya da bunun gibi bir şey değil. O benim kafamda – her zamankinden daha fazla. Artık ben olmaya devam edebilir miyim bilmiyorum. İki ruh bir bedende bir arada bulunamaz.Bu yüzden sonunda birimiz ortadan kaybolacağız.Ama Kyuubi aslında Yondaime'nin mühründen kurtulamadığından, bu bizi bir çıkmazda bırakıyor.Sonunda, yine de herkes ölüyor, bu yüzden endişelenmiyorum. o."

Kakashi, eski öğrencisine sertçe, "Bu aylarda Tsunade'ye veya birisine kontrol ettirebilirdin," dedi. Naruto'nun bu kadar ölmesi fikrinden pek hoşlanmamıştı. Tabii ki yapmazdı, çünkü o sarışının vekil babasıydı.

"Ve onun benim sağlığım için deli olmasına izin ver - hayır teşekkür ederim!" Naruto, Kakashi'ye açıkça 'deli misin?' diyen bir bakış göndererek haykırdı. "Sadece bana verilen zamanda yaşayabileceğim en iyi şekilde yaşayabilmek istiyorum. Sonun yakın olduğunu bildiğinde bir kaplanın en vahşi olduğunu söylerler. Eh, sonun da yakın olduğunu biliyorum. Bir kaplan olmayabilirim. kaplan, ama görmezden gelemeyeceğin bazı duygular var. Yakında öleceğim - henüz nasıl görülmedi."

"Ölmeden önce hayalini gerçekleştirememekten korkmuyor musun?" diye sordu Kakashi. "Hokage olup tüm köyün seni tanımasını istemedin mi?"

Naruto omuz silkti. "Bu artık bana pek çekici gelmiyor. Bütün bir köyün geçmiş yaşanmamış gibi davranmaya çalışması yerine Sasuke'yi bir kez daha görmeyi tercih ederim. En azından Sasuke'yi kovalayarak, kabul ediyorum ki, Geçmiş oldu. Sıralama değişti diye olanları görmezden gelmeyeceğim. Biz arkadaşız - en azından benim için öyleyiz."

Kakashi çocuğa baktı, dudaklarında her zaman Sasuke'yi çileden çıkaran aynı gülümseme. Naruto böyle bir şey söylediğinde nasıl böyle gülümsemezdi?

-
Bölüm sonu
Ne kısa ne uzun bir bölüm.

Bundan sonra yeni bir sasunaru veya narusasu kurgusu yazmayı düşünüyorum. Umarım güzel işler çıkartırım.

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Gelecek bölümde görüşmek üzere hoşçakalın!

there's a magic spell in smiles / sasunaru Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin