Sonraki iki ay boyunca, Naruto, insanların bir zamanlar önlerinde olan çocuğu hatırlamalarını sağlayan birkaç şey yaptı. Göreve gittiğinde yaptığı ilk şey maskesini çıkarmak oldu. Sarışındaki değişime neyin ilham verdiğini kimse bilmiyordu ama çoğu bundan memnundu. Çocuklar Naruto'nun şakalarına ve performanslarına güldüler.
Sasuke'nin Yaprak'a ihanetinden bu yana, Naruto geçmişe geri dönene kadar Konoha'nın ne kadar sessiz ve sıkıcı hale geldiğini kimse fark etmemişti. Şimdi, sarışın daha çok eskiden olduğu gibi davrandığı için, diğer şeylerin yanı sıra renkler daha parlak görünüyordu. Her şey eskisi gibi değildi ama daha iyiydi.
Sadece bir kişi sevinci Konoha'nın geri kalanıyla paylaşmadı. Sarışının neden eski haline geldiğine dair bir teorisi vardı. Bilakis, bunların olduğunu görmek gümüş saçlı jounin'i daha çok endişelendiriyordu.
Tsunade, Naruto'nun eski öğretmenine yaklaştı ve adamın son zamanlarda neden bu kadar sık kara kara düşündüğünü merak etti. Kişiliğine pek uymuyordu. "Kakashi?" Hokage yanında durarak sordu. Hokage Dağı'na oyulmuş yüzlere bakan platformdaydılar. Aşağıya bakınca, tüm köyün önlerinde yayıldığını görebiliyordu.
"Evet, Hokage-sama?" diye sordu Kakashi. Kadının burada olmasının bir nedeni olduğunu ve onu çağırmak yerine onu aramasının biraz önemli olduğunu biliyordu.
Tsunade ona dobra dobra, "Son zamanlarda canın sıkkın görünüyor," dedi. "Seni rahatsız eden bir şey varsa yapmak isterim." Durdu, bir şey söyleyip söylemeyeceğini görmek için bekledi ama kötü şöhretli Hatake Sakumo'nun oğlu sustu. Tsunade bunu devam etmesi için bir işaret olarak aldı. "Son düşüncelerinin Uzumaki Naruto'nun tersine dönmüş ruh hali ile bir ilgisi var mı?"
Kakashi, kadına yalan söylemenin aptalca olduğu kadar beyhude olacağını hissederek yavaşça başını salladı.
"Neden?" Hokage ısrar etti. "Naruto'nun eskisi gibi davranması iyi bir şey değil mi? Köylüler öyle düşünüyor gibi görünüyor."
Kakashi homurdandı. "Köylüler genellikle önemsiz şeyleri düşünürler."
"Öyle mi?"
"Bu bağlıdır."
"Ne hakkında?"
"Kişinin geçmişin önemsiz olduğunu düşünüp düşünmediği üzerine."
Tsunade, jounin'e duyduğu sempatiyi hissetti. "Sasuke'nin yaptıkları için hala kendini suçluyor musun?" Cümleyi söylemek istemiyormuş gibi yumuşak bir sesle sordu.
Kakashi başını salladı. "Hayır, ama Naruto'ya olanlar için kendimi suçluyorum. Geriye dönüp baktığımda her şey çok basit ve açıktı. Şimdiye kadar neden fark etmemiştim?"
Tsunade başını yana eğdi, belli ki şaşırmıştı. "Neyden bahsediyorsun Kakashi?"
Kakashi, çoğu kişinin yapacağı gibi ona düz bir cevap vermek yerine içini çekti ve konuşmadan önce bir an uzaklara baktı. "Öğrencilerim benim ailemdi. Her zaman onların yanında olmak istedim. Ama Sasuke ve Naruto arasında gerçekte neler olduğunu görmedim. Sasuke başlangıçta güç için değil, Naruto'ya olan hisleri yüzünden ayrılmış olabilir. "
Tsunade, farkına vardığında hafifçe nefesi kesildi. "Birbirlerini sevdiler." Bu bir soru olarak değil, bir açıklama olarak söylendi.
Kakashi yine de başını salladı. "Sasuke'nin hırslarından biri klanını yeniden canlandırmaktı - bu açıkça Naruto ile yapılamaz. Bu yüzden düşünebildiği tek şeyi yaptı."
"Gitti," diye mırıldandı Tsunade, Kakashi'nin onun için yaptığı düşünce trenini bitirerek.
Kakashi tekrar başını salladı ve Naruto'ya baktı. Sarışın, parkta köylülerin çocuklarıyla oynarken görüntülendi. Çocuk çok mutlu ve kaygısız görünüyordu ama Kakashi bunun doğru olmadığını biliyordu. Uzumaki'nin yüzünde geniş bir sırıtış vardı, mahalledeki çocuklarla güreşirken onlara shinobi olmak için dışarı çıktıklarında kullanabilecekleri teknikleri öğretiyordu.
Naruto'nun değişen yüzlerini hala kafasında görebiliyordu.
On iki yaşında küçük bir çocuk, hitae-ite'yi kendinden emin bir şekilde hareket ettirerek kollarını yukarı kaldırırken yüzünde gururlu bir sırıtış. "Hokage olacağım ve köydeki herkesin beni kabul etmesini sağlayacağım!" söz verdi.
Zabuza ve Haku'nun cenazesinde genç bir çocuk, yüzünde geniş bir sırıtışla ölmekte olan güneşe baktı. "Hiçbir şeyden pişman olmayacağım düz yolda koşacağım!"
Chuunin Sınavı ön elemelerinde Inzuka Kiba, Hokage olmakla ilgili bir şeyler söylemişti. Naruto çenesindeki kanı silerken gözlerinde meydan okuyan bir bakışla sırıtarak ayağa kalktı. "Eğer benimle Hokage ismi için rekabet edeceksen... Seni köpek gibi kırbaçlarım..."
Bir çocuğun vücuduna hapsolmuş bir yetişkin. Bir zamanlar çok parıldayan mavi gözlere giren hüzün ve suçluluk. "Sasuke gitti." Fısıltıdan zar zor konuşulan çocuk, bu sözleri söylerken yere bakarken acınası görünüyordu.
Artık somut bir maskesiz yaşayamayan, tahammüllü, ifadesiz bir sarışın. "Sasuke yakında eve geliyor. Bizim için büyük bir final mi yoksa yeni bir başlangıç mı bilmiyorum. Kimse bilmiyor ama sanırım onu bir kez daha görebileceğim."
Hayatında ilk kez maskeden vazgeçen bir genç, ölüm yaklaşırken içkisini yudumlarken ne zaman ve nasıl olduğunu bilmediği halde yanına geldi. Tek bildiği yakınlarda olduğuydu. "Sadece bana verilen zamanda yaşayabileceğim en iyi şekilde yaşayabilmek istiyorum. Sonun yakın olduğunu bildiğinde bir kaplanın en vahşi olduğunu söylerler. Eh, sonun da yakın olduğunu biliyorum. Bir kaplan olmayabilirim. kaplan, ama görmezden gelemeyeceğin bazı duygular var. Yakında öleceğim - henüz nasıl görülmedi."
İkisinin de tekrar konuşması uzun zaman aldı. Bunu yaptıklarında, konuşan Kakashi'ydi.
"Onlar için tek istediğim mutlu bir hayat," diye mırıldandı usulca. Onlara savrulan rüzgar, sözlerini neredeyse çalacak, onları sonsuza kadar havada seyahat etmelerini, duyulmadan kaybetmelerini sağlayacaktı. Ama Tsunade onları duydu. Kakashi Hokage'ye döndü ve ona gülümsedi.
"Sence de bunu hak etmiyorlar mı?" diye sordu Kakashi.
Tsunade onun da böyle hissettiğini bilerek gülümsedi ve başını salladı.
Birdenbire yüksek bir patlama kulaklarına ulaştı ve köylülerin çığlıkları etraflarını sardı. Her iki nin de başlarını kaldırdı ve sonunda tehlikeyi fark etti. Doğu kapısında Sesin Ordusu geldi. Orochimaru'nun Gizli Ses Köyü'nün alın koruyucusunu takan Uchiha Sasuke onlara önderlik etti.
-
Bölüm sonu
800 küsür kelime olmasına rağmen kısa geldi bana.Bu fic bittikten sonra SasuNaru OneShot atacağım, daha doğrusu hala yazıyorum ama bitince atacağım.
Gelecek bölüm yani finalde görüşmek üzere hoşçakalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
there's a magic spell in smiles / sasunaru
Romance'sasunaru' Gülümsemelerde sihirli bir büyü var.. ~ Main Ship: Uchiha Sasuke × Uzumaki Naruto Boy×Boy Anime: Naruto Iyi okumalar dilerim!♡ 110821