Κοινοπολιτεία της Φωτιάς:
«Δεν γνωρίζω αν είναι έτοιμο, άρχοντά μου...» παραδέχεται ο Κλοντ.
Ο Άλρικ αναστενάζει. Πίνει μια γουλιά από το ποτό που κρατάει και αφού σκουπίζει τα χείλη του, απαντά ψύχραιμα:
«Μας είχες δώσει σαφές χρονοδιάγραμμα, Κλοντ. Σε εμπιστεύτηκα. Αν είναι έτσι, μπορούσες εξαρχής να αρνηθείς την ανάθεση του εγχειρήματος. Γνώριζες την δυσκολία αυτού που σου αναθέσαμε.»
Ο Κλοντ στραβοκαταπίνει. Και οι δυο τους γνωρίζουν πολύ καλά πως δεν είχε άλλη επιλογή από το να δεχτεί την πρόταση που του είχε κάνει πριν εφτά μήνες ο Άλρικ, ειδάλλως θα ήταν ήδη νεκρός.
«Καταλαβαίνω.» αποκρίνεται ο Κλοντ. «Έχω πέσει εκτός χρονοδιαγράμματος, όμως αυτό που μου έχετε ζητήσει είναι κάτι πρωτόγνωρο. Θέλει χρόνο σίγουρα, όμως θέλει και δοκιμές για να τεστάρω την αποδοτικότητα του.»
Ο Άλρικ σμίγει τα φρύδια του. Αφήνει το ποτήρι στο γραφείο μπροστά του και ακουμπά με τους αγκώνες στην ξύλινη επιφάνεια. Οι δύο ακόλουθοι και σωματοφύλακες που βρίσκονται δεξιά και αριστερά του κλειδώνουν το βλέμμα τους στον Κλοντ, ο οποίος έχει αρχίσει να νιώθει άβολα στην καρέκλα του. Σαν να μην τον χωράει.
«Δοκιμές;» ακούγεται ο Άλρικ.
«Ναι... ξέρω πόση εχεμύθεια απαιτεί ένα τέτοιο εγχείρημα, αλλά χωρίς δοκιμές δεν μπορούμε να ξέρουμε σε ποιο στάδιο βρισκόμαστε και πότε θα είναι τελειοποιημένη η μηχανή.» ο Κλοντ απαντά.
«Και περίμενες να περάσουν εφτά μήνες για να μου το πεις αυτό;» αναφωνεί ο Άλρικ χτυπώντας με δύναμη το χέρι στο κέδρινο γραφείο.
Αμέσως ο Κλοντ μαζεύεται τρομαγμένος. Παραμένει σιωπηλός. Φοβάται πως ό,τι και αν ξεστομίσει θα ταράξει ακόμα περισσότερο τον άρχοντά του. Και γνωρίζει καλά πως ο Άλρικ δεν είναι σαν τον πατέρα του: δεν μπορεί να κρατήσει την ψυχραιμία του.
«Τελος πάντων.» συνεχίζει ο Άλρικ «Ας είναι. Στεθ, Θορμπ, πηγαίνετε και βρείτε μου ένα πειραματόζωο» απευθύνεται στους ακολούθους του.
«Από πού, αρχοντά μας;» ρωτάει ο Θορμπ.
«Από τον Ποταμό. Φροντίστε να είναι Δημιουργός.»
Ο Κλοντ αισθάνεται αμέσως μια δυσφορία. Δεν θέλει να γίνει συνεργός σε μια τέτοια εγκληματική πράξη και γι αυτό η αντίδρασή του έρχεται αυθόρμητα:
YOU ARE READING
The Creators
General FictionΚακό: Καθετί που είναι αντίθετο με τις επιθυμίες του ανθρώπου, είναι δυσάρεστο, βλαβερό ή άτοπο/ Συμφορά, δυστυχία /Η αρνητική πλευρά μιας κατάστασης ή ενός προσώπου. Αυτές είναι κάποιες από τις ερμηνείες που μπορεί να βρει κανείς για το περιεχόμενο...