Τα πρωινά πλέον το ξύπνημα είναι πιο ζόρικο απ' ό,τι ήταν παλιότερα. Όχι πως ήμουν πλήρως εξοικειωμένη με αυτό, ανέκαθεν ξέκλεβα λίγα λεπτά μαζεμένη σαν κλειστό μπουμπούκι κάτω από τα σκεπάσματα, όμως πλέον τα βράδια δε κοιμάμαι πριν το πρώτο χάραγμα του Ήλιου. Για πολλές ώρες εξασκούμαι με τον Λίο και μετά όταν γυρνάω προσπαθώ όσο πιο ήσυχα γίνεται να συνεχίσω την εξάσκηση μόνη μου.
«Και για πες εσύ πως βρέθηκες εδώ;»
«Να μη σε νοιάζει»
...
«Υπάρχουν κι άλλοι σαν εμάς εδώ γύρω;»
«Ρέι, κοίτα την δουλειά σου.»
...
«Εσύ πότε το κατάλαβες;»
«Αν δε συγκεντρωθείς θα σηκωθώ και θα φύγω.»
Σε καμία προσωπική ερώτηση μου δεν έχει απαντήσει. Ούτε μια φορά! Αυτό το πέπλου μυστηρίου που πλανάται γύρω του έχει αρχίσει να μου την δίνει στα νεύρα. Πρέπει να έχεις πολύ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου, κύριε Λιο! ήμουν έτοιμη να του πω μια από τις νύχτες που συναντηθήκαμε, όμως συγκρατήθηκα, αφού ξέρω ότι εξαρτώμαι από αυτόν τον απόμακρο τύπο. Δεν μου αρέσει να εξαρτώμαι από κανένα και ειδικά από ανθρώπους τόσο κρυόκωλους και αυτάρεσκους όπως αυτός που θεωρεί τον εαυτό του και την ιστορία του τόσο σημαντική που δεν αξίζει να την μοιραστεί με μια κοπέλα σαν εμένα. Η αλήθεια είναι βέβαια πως ούτε εγώ του έχω αποκαλύψει κάτι για μένα, ούτε για την καταγωγή και την οικογένειά μου, όχι ότι ρώτησε κάτι και ποτέ.
Δεν μπορώ να καταλάβω αν δεν θέλει να δώσει πάτημα ώστε να απαιτήσω κομμάτια του παρελθόντος του ειπωμένα από τον ίδιο ή αν απλά δεν τον ενδιαφέρω.
Χέστηκα, βασικά. Δεν καταλαβαίνω γιατί κάθομαι και ασχολούμαι με το ποιόν ενός ξένου.
Κοιτα την δουλειά σου. Αυτό θα κάνω.
«Ρέι, σήκω επιτέλους! Ο καθηγητής σου θα είναι εδώ ανά πάσα στιγμή και δεν έχεις φάει ακόμα πρωινό. Η μητέρα σου θα γίνει έξαλλη.» η φωνή της Ελίζ περνάει μέσα από την παχιά κουβέρτα μου.
Απαντάω με ένα μουγκρητό και αποχωρίζομαι το σκέπασμα, αφού πρώτα κρύψω από κάτω του όλες αυτές τις σκέψεις σχετικά με τον Λίο που με απασχολούν.
Όχι, Ρέι, δε σε απασχολούν. Ξεκόλλα και πήγαινε πλύσου. μια φωνούλα μέσα στο κεφάλι μου με κατσαδιάζει όσο προετοιμάζομαι ψυχολογικά να αντιμετωπίσω την τετριμμένη μέρα μου, τετριμμένη έως το απόγευμα τουλάχιστον.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Creators
Fiksi UmumΚακό: Καθετί που είναι αντίθετο με τις επιθυμίες του ανθρώπου, είναι δυσάρεστο, βλαβερό ή άτοπο/ Συμφορά, δυστυχία /Η αρνητική πλευρά μιας κατάστασης ή ενός προσώπου. Αυτές είναι κάποιες από τις ερμηνείες που μπορεί να βρει κανείς για το περιεχόμενο...