تیونگ از ماشین پیاده شد که با دیدن ماشین گرون و باکلاس پاهاش شل شد.
"این همه ماشین آخه مازراتی !!!!!!" زیر لب ناله کرد و آب دهنش رو قورت داد ، پسری از ماشین پیاده شد که ظاهرا عصبی به نظر میومد ، تیونگ نگاهی به تیپ پسر کرد و روی صورتش زوم شد " ببینم کوری چیزی هستی؟!"
تیونگ هنوزم تو هپروت بود که جهیون دستش رو تو هوا تکون داد " با توام! زدی ماشین منو داغون کردی "
تیونگ نگاهی به ماشین کرد که بالا لاستیکش قُر شده بود " متاسفم !"تنها کلمه ای که میتونست بگه ، شاید تقصیر کار نبود اما حوصله بحث و دعوا رو با یه راننده مازراتی نداشت .
جهیون نیشخند زد " متاسف بودن تو ماشین منو مثل اولش نمیکنه ! باید خسارتشو بدی "
تیونگ سمت جایی که ماشین قُر شده بود رفت و دستی بهش کشید " فاک" زیر لب گفت و ادامه داد" خسارتش چقدر میشه !؟"جهیون دست به سینه وایساد " میدونی که ماشین خیلی گرو..."
"مقدمه نچین لطفا ! فقط بگو چقدر ؟؟" تیونگ وسط حرفش پرید و با جدیت گفت .
جهیون نگاهی به صورت ریز نقش پسر کرد ، ظاهرا گریه کرده بود و خیلی هم عجیب به نظر نمیرسید، شاید اون هم برای سالگرد فوت کسی اومده بود.
" قیمت من صد دلاره "
تیونگ ابروهاش بالا رفت اما در حین بیخیالی گفت " الان این مقدار پول رو ندارم ، شمارتو بده تا وقتی دستم اومد بدم بهت "
جهیون هیستریک خندید که تیونگ زیاد خوشش نیومد " ببینم تو فکر کردی با خر طرفی؟!"
" ببخشید متوجه نشدم "جهیون از لحن جدی پسر جدی شد و نگاهی به ساعت انداخت " حیف که دیرم شده و باید زودتر برم ، شمارتو بده بهم !"
تیونگ تو دلش به سادگی و احمقی پسر خندید، فکر میکرد واقعا صد دلار خسارتش رو میده ، اصلا این مقدار پول رو با چشماش ندیده بود چه برسه بخواد خسارت بده .شماره تلفنش رو به پسر داد و جهیون برای اینکه مطمئن بشه شماره خودش است ، تک زنگی به موبایلش زد که موبایل تیونگ زنگ خورد " شب تماس میگیرم که خسارت ماشین رو بدی و اینکه یادت باشه پلاک ماشینت رو برداشتم "
تیونگ باشه ای گفت و دقیقا موفق شد نقش یه پسر مظلوم و راستگو رو بازی کنه.
چرا که ته دلش پر از کینه و شرارت بود.
YOU ARE READING
Sinful Rose " jaeyong "
RomanceNCT(: ❥︎𝖢𝗈𝗎𝗉𝗅𝖾: 𝗃𝖺𝖾𝗒𝗈𝗇𝗀_yuwin_........ ❥︎𝖦𝖾𝗇𝗋𝖾: ....:) پسر بچه ای که با قتل عزیزانش تبدیل به یک قاتل حرفه ای شد ... جوری که دیگر فرق بین معشوق و دشمن ، عشق و نفرت را نمیدانست! دنیایش با مرگ افراد بی گناه و گناهکار پر شده بود. پ...