Medya- Yadigar
umarım seversiniz sonsuz mucckk
------------------------------------
"Prenses, prenses uyanın!"
Bu ses te neydi? Çok rahatsız edici bir ses...
"Prenses! Prenses Rose hemen uyanmanız gerekiyor!"
Artık bu rahatsız edici sese dayanamayıp gözlerimi açtım. Tam dibimde yardımcım olan Anastasia duruyordu.
" Ne oldu Anastasia? Uyumama izin ver."
Ben tekrar uyumak için gözlerimi kapatmışken o hala bağırıp çağırmaya devam ediyordu. Tekrar o rahatsız edici sesiyle
"Prenses eğer uyanmazsanız kahvaltıya geç kalacaksınız! Hemen hazırlanmanız lazım."
Umursamaz bir ses tonuyla
"Merak etme. Zaten ben kimsenin umurunda dahi değilim. Masaya otursam bile sadece sessiz kalıyorum. Yani boşver"
Telaşlı sesiyle
"Prenses ama bugün babanız kahvaltıya gelecek bugün gelmeniz zorunlu"
Birden irkildim. Doğruydu bugün babam kahvaltıya gelecekti yani bütün aile o lanet masada olacaktı. Zorunlu bir şekilde gitmem lazımdı tabi. Yatağımdan doğruldum ve hızlıca duş alıp çıktım. Kıyafetlerimi ve makyajımı yaptıktan sonra Kraliyet yemek salonuna doğru adımladım.
Kapıyı açmadan önce derin bir nefes aldım ve başımı öne eğerek içeriye girdim. Eğildim ve
" Ulu kraliyet ailesini selamlarım. Çok yaşayın Kral çok yaşayın Kraliçe. İyilikler üzerinize olsun lanetler kalksın"
Doğruldum ve kendi koltuğuma oturdum. Ve o ürpertici sessizlik başladı. Masada sadece çatal kaşık sesleri vardı. Yaklaşık 1 saat sonra babamın konuşmasıyla bütün çatal kaçık sesleri durdu
" Bir kaç gün sonra bir kraliyet balosu düzenlenecektir. Bu baloya diğer 2 krallık ta katılacak. Bu sebeple krallığımızın ve soyumuzun şerefini koruyun! Arange krallığını küçük düşürecek bir şey yapmayın."
Bütün bir ağızdan kısık sesle
"Emredersiniz majesteleri ."
Ve Kraliçe ile birlikte Yemek salonundan ayrıldılar. Babam çıktıktan sonra masadaki bütün kardeşlerim de teker teker çıktılar. Onların hepsi benim üvey kardeşimdi. Tek öz kardeşim bir kaç ay önce ortalıktan kaybolup gitti. Halen onu özlüyordum. O benim Abimdi 4. Prens Albert Nioles Culm Arenge. Abimi ne pahasına olursa olsun bulacağım. Çünkü o benim yanımda olan tek kişiydi. Her zaman beni koruyan...
Gözümden akan göz yaşımı hızlıca silip bende salondan ayrıldım. Hemen bu Lanet Krallıktan ayrılmam gerekiyordu. Çünkü burada ki zulme artık dayanamıyordum. Arange krallığı büyünün yanında yasak işler de yapan bir krallıktı. Bütün pislikleri midemi bulandırıyordu. Diğer iki Krallığın aksine Arange daha kötü bir Krallıktı.
Bu 2 Krallık ise-
-Crollian krallığı
-Larghen Krallığı
Bu üç krallığı da ayakta tutan elementler vardı. Bu üç element krallıkları koruyor ve güç veriyordu. Eğer bu elementlerin biri bile yok olursa diğer elementler de yok olurdu. Bu yüzden Krallıklar arası savaş yapmak yasaktı. Ama savaş harici her şey serbestti. Buradan çıkınca bir yolunu bulup diğer krallıklardan birisine gitmem gerekiyordu. Çünkü Abimin de o iki krallıktan birinde olacağını düşünüyordum. Ama ilk gideceğim krallık Larghen krallığıydı. Larghen Krallığı adaleti ile meşhur bir Krallıktı. Haksızlığa göz yummaz dı. Güneş her zaman oradan doğuyordu. Bu kraliyet balosunda bir şekilde kaçacağım.
Odama doğru çıktığımda Anastasia da hemen yanıma geldi.
"Prenses Rose."
"Evet Anastasia"
"Bugün Kraliyet Balosu için terziler geldiler. Ölçülerini alıp kıyafeti hazırlayacaklar siz burada bekleyin."
Başımı onaylar şekilde sallayıp kıyafetimi çıkardım. Ve terziler geldiğinde hızlıca benim ölçülerimi aldılar. Gittiklerinden hemen sonra da başka terziler de geldi. Gün akıp geçmişti. Sonunda makyaj masama oturdum ve çekmeceden bir kutu çıkardım. Annemin bana olan yadigarıydı bu. Kutuyu yavaş bir şekilde açtım. Ama kutunun içinde Annemin yadigarı yoktu. Yüzük yoktu!
"ANASTASİA!"
----------------------------------
Yeni kitabımız hayırlı olsunn umarım kitabı beğenmişsinizdir canlarımm.
Oww üzümlü kekli mini poğçalı mochiler 🤩💁♀️🎀🍚🍥🍡 eğer kitap hoşunuza gittiyse beğenebilirmisiniz? Gerçi bu açıklamayı okuyan pek kimse yoktur. Nys sorular🐾👇
Bu bölümde en sevdiğiniz kısım neydi?
Yadigara sizce ne oldu? Görüşürüz hoş kalın. benimde hoş olmam için siz sarın ben hoş olim. 😜🍻🥂
----------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
9. Prenses
Historical FictionTerk edilmiş bir prenses. Arange krallığında yaşanan büyük zulüm. Büyünün dünyasında olan 3 krallık. -Güvenebileceğim, beni sevebilecek birini istiyorum sadece o kadar... Çok şeymi istiyorum sence? -Bu dünyad...