[ 1.7 ] Just u and me..

4.1K 481 23
                                    

Unicode version

လက်မောင်းက ကျဉ်ခနဲဖြစ်သွားပြီး ဝင်လာတဲ့အသိစိတ်နဲ့ ရိပ်ခနဲ မူးဝေလာတဲ့ ခေါင်းအစဉ်ကြောင့် စိတ်မရှည်စွာ ကျစ်သပ်ပြီး မျက်လုံးတို့ကို အားယူဖွင့်မိတယ်....

မျက်နှာကျက်ပေါ်က နီရဲရဲမီးဆိုင်နဲ့ ပန်းနုရောင်တွေနဲ့ ဆေးချယ်ထားတဲ့ နံရံအပြင်အဆင်ကြောင့် ဒီအခန်းက သူ့အခန်းမဟုတ်ဘူးဆိုတာကို သိနိုင်သည်....

" အင်းးး...ဟင့်... "

ညည်းငှဲ့သံတိုးတိုးကြောင့် ဘေးကို ကြည့်မိတော့ ရင်ဘတ်ထိဖုံးထားတဲ့ သွယ်လျှတဲ့ သူမက ကိုယ်မှာ အဝတ်မကပ်။ ပိုဆိုးတာက ဟိုက်ချန်ရဲ့လက်တွေက သူမရဲ့ ကိုယ်ပေါ်မှာ ရှိနေခြင်း...

ရုတ်ချည်းဆန်နေလို့ မူးအောင် သောက်မိတဲ့ ကိုယ့်ရဲ့ဦး​နှောက်ကို အလုပ်ပေးမိတော့ သူမနဲ့တွဲကပြီးနောက်ပိုင်း သူမက အိမ်ပေါ်တွဲခေါ်သွားတဲ့အထိဘဲ မှတ်မိတယ်...

နှဖူးပေါ် လက်တင်ပြီး ခေါင်းခါရင်း အမူးဖြေနေတဲ့ ဟိုက်ချန်က အိပ်ယာပေါ်ထထိုင်လိုက်တဲ့အခါမှာ ဟန်လျန့်ကနှိုးလာပြီ။ အိပ်ချင်မူးတူးရုပ်နဲ့ ဟိုက်ချန်ကို စိုက်ကြည့်နေတယ်....

" ဟိုက်ချန်... နင်တော့ ဘဝပျက်ပြီဘဲ "

အသိပေးသလို ပြောလာတော့ ဟိုက်ချန်က အလိုမကျစွာ ကျစ်သပ်ပြန်တယ်။ အပေါ်ပိုင်း အဝတ်ဗလာကျင်းနဲ့ ဟိုက်ချန်က သူမကို လှည့်ကြည့်လာတယ်။ ချွေးစေးတွေ လည်ဂုတ်ပေါ်မှာပြန်နေတဲ့ သူကတကယ်ကြည့်ကောင်းတယ်....

" ဟန်လျန့်....မင်းမရှက်တတ်ဘူးလား... မိန်းကလေးဖြစ်ပြီး "

မူးနေတဲ့ ခေါင်းကို နှိပ်နယ်နေပြီး ဟိုက်ချန်ကပြောတယ်။ ဟိုက်ချန်ရဲ့အေျပာကို သူမက မျက်ခုံးပင့်ပြီးပြောရင်း ရင်ဘတ်ထဲဘဲ ဖုံးထားတဲ့စောင်ကို ပုခုံးပေါ်အောင် ပတ်ခြုံလိုက်ပြီး ပြုံးစစနဲ့ ကြည့်လာတယ်....

" နင်နဲ့နေဖူးတာ ဒါပထမဆုံးမှ မဟုတ်ဘဲ "

" မေ့လိုက်။ မင်းနဲ့ငါက ဘာမှမဟုတ်တော့ဘူး။ ငါ့မှာ ငါချစ်တဲ့သူရှိတယ် "

" လေကြီးလိုက်တာ။ နင် ဒီနေ့ uni မသွားတာကောင်းမယ်။ လူတွေက နင့်ကို သနားစရာအဖြစ်ကြည့်ကြလိမ့်မယ် "

THE SOURCE OF LOVE [ COMPLETE ]Where stories live. Discover now