Unicode version
The source of loveEpisode-14
" ဝီယန်က ပြင်သစ်က Gang တစ်ခုမှာ အလုပ်လုပ်ဖူးတယ် Sean "
အချက်အလက်တွေ ရေးထားတဲ့ ကိုယ်ရေးအကျဉ်း file တစ်ခုကို စားပွဲပေါ်တင်ပေးရင်း အရိုအသေပေးကာ Bodyguard လိုလို အနောက်တိုင်းဝတ်စုံကိုဝတ်ထားတဲ့ လူတစ်ယောက်က ဆိုတယ်....
File ကိုလှမ်းယူပြီး ကိုယ်ရေးအကျဉ်းကို ဖတ်ပြီးတဲ့ ခဏမှာ မျက်ခုံးတွေ တွန့်ချိုးသွားတဲ့ ရှောင်ကျန့်ကို Jack က အကဲခတ်နေတယ်...
" ဟိုတလောတုန်းကလည်း ဂျပန်က sean ရဲ့ ဆိုင်ခွဲတွေကို မီးရှို့ဖူးတယ်၊ Company ကထုတ်လုပ်တဲ့ အစားအစာတွေကိုလည်း တိုင်တန်းထားတာတွေရှိတယ် "
" ...... "
" ဖြစ်နိုင်ရင် Sean နဲ့ ရှောင်အိမ်တော်က သခင်မလေးတို့အတွက် အပြင်bodyguard ကို မငှါးသင့်ဘူးထင်တယ် "
Jack ရဲ့ အပြောကို ရှောင်ကျန့်က ထောက်ခံသလို ခေါင်းငြိမ့်ပြတယ်။
file ကို စားပွဲပေါ်ပြန်တင်ရင်း ထိုင်ခုံပေါ်ကထလာပြီး ဘောင်းဘီအိတ်ထဲ လက်ထည့်ရင်း ဖွင့်ထားတဲ့လိုက်ကာကနေ မြို့ရဲ့ ရှုခင်းကို ခပ်စူးစူးအကြည့်တွေနဲ့ အချိန်အတန်ကြာငေးကြည့်နေလို့...
" Gang တည်ထောင်ဖို့ အအောက်အအုံက နောက်နှစ်လနေမှ ပြီးမှာ၊ အခု gang ထဲမှာ လေ့ကျင့်ဖို့ လက်ရွေးစင် ၁၈ယောက်လိုတယ် "
" Yes sir.. ကျွန်နော် ရှာထားလိုက်မယ် "
" အင်း...သွားတော့ "
ရုံခန်းထဲက ထွက်လာပြီး jack ဦးတည်လိုက်တဲ့နေရာက မကောင်းမှုတွေ စုလုပ်နေကြတဲ့ နယ်စပ်တစ်နေရာသို့..
လွန်ခဲ့တဲ့ ဆယ်နှစ်လောက်က sean ကို Gang ထောင်ဖို့ အကြံပေးဖူးတယ်။ ဒါပေမယ့် Sean က jack ရဲ့ အကြံကို ငါးနှစ်ကြာပြီးမှ အကောင်အထည်ဖော်ခိုင်းတယ်....
အတော်ကျယ်ဝန်းတဲ့ မြေကွက်တစ်ခုကို ရှာခိုင်းပြီး USA က ဆောက်လုပ်ရေးအင်ဂျင်နီယာတွေကို ငှါးယူရင်း မြေအနေအထားရှုပ်ထွေးတဲ့ အဆင့်မြင့်gangတစ်ခုကို လေးနှစ်အချိန်ယူပြီး တည်ဆောက်စေတယ်...
YOU ARE READING
THE SOURCE OF LOVE [ COMPLETE ]
FanficZSWWSZD [ ZHANYI MYANMAR ] I'll tell you sean. Not yet. I'll tell you daddy.... Start Date - [ 28.7.2021 ] End Date - [ 20.9.2021 ] CREATING BY MAYIE