«« 💥 Part 12 💥 »»
كان صلاح بيسلم الشريحه لشاب هناك،،، تمام كدا فهمت هتعمل أي.
الصحفي،،، اكييد عارف انا هعمل أي.
صلاح كان خرج ومشي والصحفي كان بتغدي وبعد ما خلص كان بيكتب الخبر وبأبتسامه خبيثه وكان هيضغط نشر كان في ايد ادته بوكس وقعته من علي الكرسي.
الصحفي بصدمه،،، ان انتي ميين.
سيف بغضب وعصبيه شديده،،،، انااااااا سيف الوكيييل جوز الهانم الي قالتلك تشوه صوه وحده بريئه ملهاش ذنبببب في اي حاجه وانتي زي الكلب اسعرااان مستعد تدمر عيله بسبب الفلوووس مستعد تبيع مبدئك وامنتك في الشغل علشان تسوء شرف بنت برييييئه صاااااااح.
هنا سيف نزل ضطرب في الصحفي والدنيا اتقلبت هناك والمدير كان بيحاول يبعده،،، يا استاذ سيف احنا هنقدر نعاقبه بطرقتنا كداااا هيموت في ايدك.
سيف بعد عنه وبصله بأحتقار وخرج وشاف البنت بتعيط...
سيف راح عندها،،، ان مش عارف اشكرك ازاي.فلااااااااش باك....
اسد كان بيكمل اكل جته رساله مسح اديه ومسك الموبيل.
سيف لاحظ تغير معالم وش اسد.،،، في اي يا أسد؟!
اسد خرج بسرعه وسيف وراه،،، يا ابني قولي في اي!؟
اسد ركب العربيه ومشي وسيف كان مستغرب تصرفه!؟
نجزه،،، استر يارب.
سيف لقي موبيله بيرن ،،، ألوا السلام عليكم!
البنت،،، مفيش وقت نضيعه ممكن تيجي عند جريده... هكون وقفه هناك بسرررعه.
سيف وكان بيركب العربيه بس مش قفل الخط،،، طيب انا جاي بس في اييي!
البنت،،، شوف يا دكتور انا طالبه في الجامعه عندك ابن عمي بيحب البنت ألي انتي تعرفها تقرياً اسمها سلمي عبد الكريم التوهامي و...
سيف بصدمه،،، ملهاااا.
البنت بحزن شديد،،، ابن عمي وحده جت تساعده انها تسوء سمعتها لانها رفضاه ويتجوزها وكان معاه صوره ليهم هما لاتنين بس صوره نصب سلمي معملتش حاجه، انا مرضاش ان بنت تتأزي وكون سكته انا بحب ابن عمي وخيفه يطورت مع الست دي شكلها شرانيه وهو لسه نازل من شويه بس انا عرفه الصحفي ده هو دلوقتي قدام عنيه بتغدي بس بالله عليك ما تتأخر.
سيف وكان بيسوق العربيه بسرعه،،،، ومش تعرفي مين الست دي؟!
البنت وبتتحاول تتذكر،،، كان اسمها اسمها يارب ذكرني اااه اسيل خليفه باين كدا.
سيف بعدم تصديق،،، متأكدده.
البنت،،، هو بتهيألي صلاح قلي كدا.
سيف وبيبلع ريقه،،، طيب ولاتفاق ده كان امتيى!
البنت،،،، انهارده يا دكتور.
سيف،،، تقدري توصفيهالي كدا.
كان سيف بدعي انها متكونش اسيل بس للاسف كانت هي كانت صدمته اكبر كان يتوقع منها اي تصرف غير انها تسب في شرف بنات الناس....
البنت،،،، والله يا دكتور انا صعبان عليا سلمي كفايه انها تعبانه اكيد لما عرفه الخبر اتقهرت.
سيف بدهشه،،،، ازاي هو نشششره.
البنت،،، لاااء لااء صلاح بعتلها الصوره بعنوان الخبر.
سيف وحس انه عايز يقتل اسييل ويشرب من دمها وهنا كان وصل الجريده....باااااااااك.
البنت،،، يا دكتور انا مش عيزاك تشكرني لان انا غلطانه كان مفروض اني امنعه من لاول لما حاول يخطفها بس سكت وحسيت بالذني اووي اوويي يارب انتي بس تسمحني انا الي غلطانه اني سكت ومش اتكلمت.
سيف والصدمات كانت بتيجي وري بعضها،،،، هي اسيل كمان دبرت الخطف وكانت وراه!
البنت،،، لاااء ده صلااح.
سيف،،، تمااام اوي كدا.
البنت بدموع وندم ،،، ممكن تسامحني يا دكتور وتخلي سلمي كمان تسامحني.
سيف،،، انتي صلحتي غلطك بلي عملتيه، وسيبي بقيييي الباقي علياااا.
سيف خرج من الجريده وركب العربيه بتاعته وكان بيتصل بسراج،،، الووو سراج هي سلمي كويسه!
سراج بحزن،،، والله يا سيف الضغط عيلي عندها فجأه و كتر خيرها الست ولدتك لولا ان ربنا بعتها علشان تطمن علي سلمي مكناش عرفنه.
سيف بشر وكان بيقفل الموبيل،، سلاام دلوقتييي.
سيف وصل الفيلا وكانت اسيل خرجه و كانت لسه هتخرج مفاتيح العربيه من الجاكت بتعها لقت سيف بيجرجرها من طرحتها لجوه الفيلا كانت اسيل بتصرخ من شده ألالم ونجوه خرجت من اوضتها بخضه،،، سترك ياااارب ستتتترك.
سيف ووشه كله غصب وعنيه مياله للاحمر زقها جوه علي لارض وراح موقفها من درعها وضربها بالقلم ووقعت علي لارض بتألم شديد وكانت بتصرخ مش قوه الضربه ألي علمت علي وشها شدها تاني وضربها بالقلم تانييي ووقعت علي لارض،،،، اعاااااااه اهييييء لييي كدا يا سيييييييف انا عملت أي.
سيف حس بغيييظ اكبر لدرجه انه بدأ يضربها برجله وشدها تاني من طرحتها وضربها تاني بالقلم علي وشها وهنا اسيل منخرها وبوئها طلعوا دم....
نجوه بصراخ وجريت علي اسيل اخدتها في حضنها خيفه سيف يتهور اكتر وممكن يقتلها في ايده،،، ينهاااااارك ازرق سيييف أي ألي انتي عملته ده!
سيف واخيراً اتكلم وكان جسمه بتهز بعصبيه وعروقه نافره وبيشد اسيل من حضن ولدته بعيد،،،، دي مش تستاااهل رحممممه دي شيطاااااااان علي هيئه بنأدم، دي يااااااااا مامااا كانت هدمر سمعه سلمي وحلا وكانت هتفضحم في الجرااايد لولا ربنا بعت الشخص المناسب في الوقت المناسب وقلي كل حاجه قلي علا عملتها الو""خه وبسببها دلوقتي سلمي الضغط علي وعيلتها خيفين عليها ياااااشيخه ازتك في اييييي عملوووولك ايييييي فهمينيييييي.
كانت اسيل هتتشل ازاي عرف دي كانت مظبطه كل حاجه فاقت علي قلم نازل علي وشها وبيشدهااا وبيوقفها،،،، امضيييييي هنااااا.
اسيل بصدمه،،،، ا ا.اي د ه.
سيف بغضب،،، انتييي طااااالق وبالتلااااته، امضييييييييييييييييييي.
اسيل ارتعبت منه ومضت واديها كانت بتترعش وهنا سيف شد الورق منها ورماه علي كرسي وشدها من طرحتها لبره الفيلا وزقها جامد،،،،، مشفففش وشك ولا انتي بنت عمييي ولا اعررررفك فهمه.
سيف دخل بعصبيه واسيل قدرت انها توصل للعربيه ومشيت بسرعه ووشها كله كدمات ودم كانت بتحاول نها تتماسك ومش تفقد الوعي.
اما داخل الفيلا....
نجوه كانت وقفه بعياط ونعمه بتهدي فيها...
سيف بعصبيه،،،،دييييي مش تستاااهل دموعك اغليييي منها مليوووون مراااااااااا.
نجوه ترعبت من منظر ابنها وجسمه الي بتهز بشده،،، سيف يا ابني ا اهدي بس دي ب برضوا بنت ع مك وملهاش ح د غيرنا.
سيف ومان بيمسك راسه وهو بيتكلم وكان صوته بيروح،،،، لساااا بد بد فعي عنن.....سيف كان وقع علي لارض...
نجوه بصراخ،،،، سيييييييييييييييييييف.
أنت تقرأ
حلال ألاسد ♕✨
Mystery / Thrillerالحياه مليئه بالصعاب ولاكن بعون الله والتوكل عليه سنتغلب عليها ❤️ اللهم صلي وسلم علي النبي محمد ❤️