«« 💥Part 19💥 »»
حلا بصراخ،،،، معتصاااااااااام لاااااااااء.
سراج مسك حلا قبل متقع مغمي عليها...
الدكتور عبد الكريم بسرعه شال بنته وحطها علي كرسي وبيحاول يفوقها وسيف شال سلمي من علي لارض وقعدها علي الكرسي....
سراج وبيمسح علي شعره بصدمه،،، هو أي ألي بيحصل دااا ازاي كدا دا احنا عمرنا ما ازينه حد اللهم اننا لا نسألك رد القضاء ولاكننا نسألك اللطف به يااااارب.««« عند أيه في البيت...
أيه بزعيق وبتعيط ،،،، زياااااااد يا زيااااااد قوم.
زياد بفزع،،، اي في أي يا أيييه.
أيه،،، م معتصم اخووو حلا اتخطف واسد واقع في مصيبه وفي القسم.
زياد بصدمه،،، يااارب استر، ط طي طيب هاتي الهدوم أغير بسرعه ورحلهم.
أيه،،، خدني معاك يا زياااد.
زياد بضيق وقام يجيب لنفسه الهدوم بسرعه،،،، أيه مش وقتك انتي كمااان خلي بالك من ماما واشرقت ها ولا اقولك روحي عند والدتك وحارسواا علي نفسكم كوويس فهمه.
أيه بحزن،، طيب يا زياد.
««« زياد نزل ركب العربيه بسرعه وراح عند فيلا الدكتور عبد الكريم .....
كانت حلا بتعيط وسلمي دمعها بتنزل وسراج بلغ البوليس وسيف جمب سلمي وبيحاول يفكر في حل للبلاء ده.
زياد دخل جري وكان شايف البوليس في الفيلا وكانوا بتحروا موضع ألاماكن المكسوره لعل في دليل ويبقي طرف الخيط..
زياد وبيكلم الدكتور عبد الكريم،،، خير يا عمي مفيش أي اخبار عن معتصم!!!؟
الدكتور عبد الكريم ألي قاعد بحزن شديد،،، العلم عند الله يا ابني وربنا وحده ألي قادر يحميه.
زياد،،، طيب ما نحاول نفكر مين ممكن يعملها!
حلا قامت وقفه ومسحت عنيها بالمنديل،،، انا عرفه مييين أكيد أسيل ألي عملت كدااا هياااا هياااا الشطانه دي هي الي ورتت اسد في قضيه ملوش دخل فيها وهي أكيد ألي عملت كدا علشان تئذينه.
سيف،،، وانا معاكي يا حلا فعلا دي ممكن تعمل أي حاااجه علشان توصل للي هي عايزاه بس انا عندي فكره، ولو مشيت زي ما انا مخططلها صدقيني اسيل هتبقي مكان أسد، وهنعرف مكان معتصم.
الكل بسرعه،،، اي هووووه.
سيف شرح ليهم كل حاجه،،،، وعلشان يتم اول حاجه لازم نعرف مكان اسيل وتروحلها الفيلا....
حلا بسرعه ،،، انا مستعده اعمل أي حاجه بس اخويه يررررجع يا سيييف واسد برئته تظهر قدااام الكل.
سيف بتفكير،،، بس هي اسيل ممكن تكون لسه هناك في الفيلا اكيد مش غبيه لاء.
حلا،،، طيب نتأكد ازاي!!
سيف بجديه،،، سبيلي الموضوع ده علي ربنا ، و انا هروح اتأكد اذا كان هيا هناك ولا غيرت السكن.
سيف خرج والكل بيدعي لربهم بصلاح الحال..
قدام فيلا عم سيف والد أسيل ووقف قدام الباب وبسأل البواب،،،، هي الهانم اسيل خليفه هنا؟!
البواب،،، اسيل مين يا بيه اني بواب جديد اهنه ومعرفش حد بلأسم ده ابداً.
سيف وخبط العربيه بأديه بعصبيه،،، كننت متأكد..««« في الحبس عند أسد....
اسيل بهدوؤ،،، شده وتزوول يا ابن عمي.
اسد ساكت وكاتم غيظه منها بس حاول يبقي بارد معاها،،،، أصيله يا بنت عمي.
اسيل،،، امال أي هو انا عندي كام اسد يعني ههههه.
اسد،،، جايه لي!
اسيل بخبث،،، بلاش اطمن علي ابن عمي ولا أي اشوفه يمكن ياخد اعدام اهو ايام بتعشها وقولت املي عيني منك.
اسد،،، لخصي عيزه أي!
اسيل،،، عيزاك انتَ.
اسد بغضب،،، ياااا شويييش.
الشويش،،، ايوه.
اسد،،، رجعني الحجز اصل الجو هنا حررر اوي.
اسيل،،،، ههههههه يلا بقي ملكش نصيب في البرئه، الله يرحمك يا ابن عمي هههههههههه.
اسد بصلها بحقاره واسيل خرجت بكل برود وطلعت من ألقسم وركبت العربيه وبتحط رجل علي رجل وبتكلم الشوفير،،، يلا اطلع.
اسيل وصلت قدام فندق عادي مش فخم ولا راقي ودخلت ...
الشوفير وبيركن العربيه وجاي يمشي لقي ايد بتتحط علي كتفه.
الشوفير،،،، في حاجهيا فندم!؟
سيف بأبتسامه نصر،،، في حجات.... سيف طلع مبلغ كبير من جيبه وبدهوله،،،، وليك قدهم مرتين لو جاوبتني علي أسألتي.
الشوفير بأغراء،،، قول وانا اجوبك ولو علي ألف سؤال.
سيف،،،،، هههههه كدا تعجبني.
بس كان في عين تانيه بتراقب كل حاجه....
أنت تقرأ
حلال ألاسد ♕✨
Детектив / Триллерالحياه مليئه بالصعاب ولاكن بعون الله والتوكل عليه سنتغلب عليها ❤️ اللهم صلي وسلم علي النبي محمد ❤️