Perasaan

19.6K 195 7
                                    

Btw cute juga si Syah ni..Bibir dia pun dah buat aku Horny kalau aku dapat 1 badan ni uishhh puass doh!!!

Di Kolej.

Syah Pov.

Kenapa dengan aku ni..Asal aku asyik fikir pasal tadi je..Aduhh sial la kau ni Areep..Kau tunggu la nanti aku balas balik apa yang kau buat dekat aku.

Aikall yang duduk disebelah Syah pun berkata..

"U kenapa ni..I tengok macam u ada problem je"tanya Aikall..

"I'm okey maybe i tak fokus sebab penah sangat kot"Temberang Syah

"Tak apa nanti habis class u datang bilik i..i bagi special service dekat u"kata Aikall

Lalu Aikall meletakkan tangannya diatas bonjolan disebalik seluar aku..Aku memandang kearah Aikall..Aikall memberi senyuman yang mengoda..Lalu berbisik di telinganku..

"Jangan lupa datang bilik i tau..kalau tak u rugi..i jemput ni sebab member bilik i balik kampung"Kata Aikall

Lalu Syah mengengam tangan Aikall dibawah meja..Tanpa Syah sedari Areep memerhati tingkah lakunya itu..

Aikall Pov

"Senang sangat nak umpan mamat ni"
Kata Aikall.

Patutla ramai Top yang berkenan dekat dia.Tapi aku yang Bottom juga dia pilih..Fuhh malam ni aku dapat rasa pisang🍌 Syah..Confirm 7 atau 8 inci..Senang Lubang aku ni..

Beberapa minit selepas itu waktu pembelaharan pun tamat..Dengan serta-merta Areep bangun dan menuju kearah Aikall dan Syah lalu berkata..

"Aikall aku nak cakap dengan kau kejap"Kata Areep..

"Okey"kata Aikall

Lalu Areep menarik tangan Aikall menuju ke arah tangga lalu berkata..

"Aikall..Kau memang cari nahas dengan aku"Kata Areep

"Areep aku tak nak cakap banyak..aku boleh cakap macam ni je. Siapa Cepat Dia Dapat"Kata Aikall

Lalu Aikall meninggalkan Areep di tangga.

Next Malam.

Syah Pov.

Aku nak pakai baju mana ni..Semua baju aku biasa je..Yang elok skit pun untuk pembentangan je..Lalu aku memandang ke almari baju milik Areep..Baik aku pinjam baju Areep..

"Areep aku nak pinjam baju kau"Jerit Syah

Areep yang berada didalam bilik air mendengar suara Syah hanya Samar-samar..

"Apa la yang kau pekitkan malam-malam ni"rungut Areep

Beberapa minit selepas itu Areep keluar dari bilik air dengan mengenakan tuala yang diikat dipinggannya..Syah tidak menyedari kehadiran Areep..Syah hanya fokus mencari baju Areep yang sepadan dengan tubuhnya..

Muncul idea nakal dibenak Areep untuk mengusik Syah..Areep menghampiri Syah lalu berbisik ke telingan Syah..

"Dah puas selongkar baju-baju aku"bisik Areep

Syah yang terkejut dengan bisikkan itu dengan automatik memusingkan badannya kebelakang terus menolak Areep dan menjauhkan dirinya dari almari pakaian Areep..

Mata Syah tertumpu kearah abs Areep..Syah juga mengambil kesempatan melihat kearah bonjolan yang berada disebalik tuala Areep..

"Aku tahu aku hot..tak payah pandang macam tu"usik Areep

"Bila masa aku pandang kau"kata Syah gagap..

Areep dapat melihat muka Syah yang merah padam itu..Lalu muncul idea nakal lagi untuk mengusik Syah kali kedua..

Bersambung....

Top🍌Ke Bottom🍑 [ Mpreg ]S1 ✅Where stories live. Discover now