Areep yang sedang membuat kerjanya memandang ke arah Syah dengan muka penuh persoalan.
"Tubuh Aryan panas sangat²..Biy cepat la Sayang risau ni"kata Syah
Skip.
Hospital situation.
"Biy sayang risaukan Aryan.."kata Syah
"Sayang kita tunggu doktor cakap apa dulu. Jangan fikir bukan²"kata Areep
Dari kejauhan seseorang menghampiri Areep dan Syah yang duduk di hadapan bilik kecemasan.
"Mama!!Papa kenapa dengan Aryan?"soal ?? dalam keadaan panik
"Mama tak tahu Afiq..Badan dia panas sangat²"kata Syah
"Afiq kamu ikut Papa sekejap!!Aleyn dan Mien kamu berdua jaga Mama..Papa ada urusan dengan Afiq!!"kata Areep tegas
Areep dan Afiq Situation.
Afiq hanya mengikuti langkah Areep.Sehingga Areep berhenti di sebuah Wad Vvip.Areep melangkah masuk dan diikuti oleh Afiq..
"Afiq"panggil Areep
"Ye papa"jawab Afiq
"Macam mana dengan tugas yang papa bagi dekat kamu dengan yang lain"soal Areep
"Semua berjalan ikut plan Papa"Kata Afiq
Skip.
2 Bulan Kemudian.
Taqeem dan Jeno( Taufiq ) Situation.
"Kenapa pandang Taqeem macam tu"soal Taqeem
Jeno hanya mendiamkan diri dan mendekatkan diri dengan Taqeem..Taqeem agak terkejut dengan tindakkan yang dilakukan oleh Jeno..
Jeno mengulas pipi milik Taqeem dengan lembut sehingga ke bibir pink milik Taqeem..Jeno mendekatkan wajahnya dengan wajah Taqeem sehingga meninggalkan jarak 1 cm..
Jeno menatap ke dalam anak mata Taqeem..Sekarang mereka seakan-akan bicari menggunakan mata..
Jeno terus mencium bibir pink milik Taqeem..Dari ciuman yang lembut bertukar menjadi lumatan yang kasar sehingga Taqeem terpaksa menepuk-nepuk dada Jeni menandakan ia hampir kehabisan nafas..
"I'm sorry sayang.."kata Jeno
Taqeem hanya mendiamkan diri dan menunduk malu dengan kata maaf dari Jeno..
Ash & ??? Situation.
"Lepaskan aku!!!Kau orang semua nak apa?Sakittt la.."jerit Ash
Dari kejauhan seseorang memerhati gerak gerik Ash..Dan bercakap
"Shuttt!!!Baru sikit takkan dah goyang kot!!Lex arh bro"kata??
Ash agak terkejut bila mendengar suara itu..Dalam kepalanya sekarang adalah bagaimana cara untuk melepaskan diri dari sini..Di tangkap oleh Ketua Mafia dan anak buahnya harapan untuk selamat atau terus hidup sangat² tipis..
"Kenapa diam??Terkejut aku boleh jumpa kau?"soal ???
"Tuan maafkan saya!!!Jangan macam ni Tuan"kata Ash
"Sekarang aku bagi kau rehat cukup² dulu..Sebab nanti aku nak buat sesuatu faham!!!!"bentak ???
Lalu meninggalkan Ash di dalam bilik itu..Ash masih lagi berteka-teki siapa lelaki disebalik masker itu..Kalau di dengarkan suara seperti Ash kenal tapi siapakah gerangannya yang sebenar!!!
YOU ARE READING
Top🍌Ke Bottom🍑 [ Mpreg ]S1 ✅
Romance. Mula - 17 August 2021 Tamat - 3 Oktober 2022 Tengku Arif Benjamin X Syed Amir Syahmin √ Tengku Aryan Syahmil X Afiq Hakim √ Tengku Aleyn Qistina X Armien Safuan Muhd Adrian Muhaimin X Muhd Aikall Syukry Jung Jaehyun X Jung Taeyong ( Lee Taeyong...