Flashback

6.9K 106 0
                                    

5 Tahun sebelumnya.

"Farhan aku tak sangka kau suka Adrian!"Kata Areep

Farhan yang menghirup kuat maggi itu tersedak dengan kata² yang Areep lontarkan..

"Macam mana kau tahu aku suka Ad....

Adrian yang mendengar perbualan Farhan dan Areep pun menuju kearah mereka berdua.

"Farhan kau suka siapa??tak bagi tahu aku pun"cebik Adrian.

Farhan memandang ke arah Areep
"Areep tolong aku!!please cakap sesuatu please!!!!"omel Farhan dalam hati.

"Bukan la...Ni si Adlia budak matrik kita dulu tu!!Dia suka Farhan masa kita study matrik dulu!!"terang Areep

Farhan menghadiakan senyuman kepada Areep kerana sanggup mebantunya..

Farhan pov.

Selamat Areep bantu aku!! Kalau tak mampus aku..Aku tak sanggup kehilangan sahabat baik macam Adrian dengan Areep..

1 Tahun Kemudian.

"Paan bila kau nak bagitahu Adrian dengan Areep pasal ni?"tanya ???

"Bila tiba masanya!!Aku bagitahu!!"jawab Farhan

"Weiii nyawa kau orang semua dalam bahaya!!!Itu la kau ikut sangat kemahuan si Adrian!!Adrian tu dah mengandungkan anak dara orang!!"kata ???

"So?kau nak aku buat apa?jadi pak sanggup!!memang tak"kata Farhan

"Woii budak perempuan yang mengandung tu anak ketua kongsi bodoh!!!!"kata ???

Tiba² seseorang mencelah percakapan Farhan dan ???..Farhan dan ??? agak terkejut dengan kehadiran Areep disitu..

"Farhan kau tangguh semua ni seorang diri"soal Areep

"Kejap Areep macam mana kau boleh sampai sini?"Soal Farhan
Tanpa menjawab pertanya Areep

"Cerita dekat aku A to Z now!!!"bentak Areep

Farhan dengan keaadan serba salah pun cerita kepada Areep apa yang terjadi"bla!!!bla!!!bla!!!"Hampir 1 jam Farhan cerita..

Areep agak terkejut perangai Adrian sebenarnya teruk!!Selama persahabatan mereka bertiga terjalin Areep baru tahu kebenarannya!!

"Weyy Farhan Stop jadi Bodoh!!"pinta Areep

"Aku tak boleh!!Aku sayang dia"rintih Farhan

Top🍌Ke Bottom🍑 [ Mpreg ]S1 ✅Where stories live. Discover now