Ganas 🔞🔞

17.6K 116 8
                                    

3 Jam Kemudian.

Areep melangkah masuk kedalam rumahnya dengan malas kakinya melangkah ke arah tangga dan menuju ke arah biliknya dengan Syah..

Setibanya dibilik Areep melangkah masuk dengan perlahan kerana tidak mahu menganggu tidur kesayangannya.

Skip

Adrian situation.

Aku tak fikir panjang aku terus menjerut leher ???

"Aku nak kau puaskan aku malam ni"kata Adrian dengan suara huskynya.

??? tak mampu nak melawan lagi.Dengan kasar Adrian menarik ??? Masuk ke dalam bilik dan terus tolak ??? Ke atas katil.Ketika itu ??? meronta-ronta untuk dilepaskan.. Namun tidak di hiraukan oleh Adrian.

Adrian terus menerkam ???. Baju ??? dibuka dengan cara paksa oleh Adrian.Malam ini sikap Adrian diluar kawalan ???..

"Adrian lepaskan aku..please"rintih ???

"Aku akan lepaskan kau tapi lepas kau puaskan aku malam ni faham"bentak Adrian

Adrian mencium bibir ??? dengan kasar dan turun ke leher ???..menghidu bau badan ??? dan meninggalkan lovebite..

Adrian tidak berhenti disitu sahaja..Tangan kanannya turun kebahagian kemaluan ??? dan mengusap dengan perlahan-lahan..Disebabkan itu ??? Merintih..

"Adrian arhh mmm please stop"kata ???

"Kau dah kenapa Aikall"bentak Adrian

"Adrian aku tak sihat..please "rintih Aikall

"Kau sedar tak? Yang kau tu Hamba sex aku!!!aku bayar kau kut tiap² bulan.."tengking Adrian

Lalu meninggalkan Aikall berseorangan didalan bilik itu..

Aikall pov.

Perlu ke kau nak ungkit yang aku ni hamba sex kau..Kau dah janji kau takkan ungkit benda ni.. Tapi kenapq malam ni kau sebut jugak..Aku kecewa dengan kau Adrian lepas hutang ayah aku selesai aku akan pergi jauh dari kau..

Ehh kenapa kepala aku pening sangat nih asal kabur penglihatan aku..Aikall pun pesan di atas katil

Aikall pun pesan di atas katil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Muhd Aikall Syukry

Okey kita sambung balik ....

Adrian pov.

Dah kenapa dengan aku ni..Apa yang aku cakap dekat Aikall tadi seriusly tu semua luar kawalan aku..Aku stress sebab tak jumpa cari Syah tapi aku lepas dekat Aikall..

Adrian melangkah kearah bilik kembali untuk meminta maaf dengan Aikall namun sebaliknya yang terjadi..

Bersambung....


Top🍌Ke Bottom🍑 [ Mpreg ]S1 ✅Where stories live. Discover now