Cantiknya anak mummy"kata AikallTiba² seseorang mencelah..
"Jom turun..bakal menantu kita dengan family dia dah sampai"kata Adrian
"Mummu dengan daddy turun dulu kejap lagi Taqeem turun"kata Taqeem
Lalu Adrian dan Aikall turun ke ruang tamu..
Taqeem pov.
Mungkin ni kebahagian yang aku cari selama ini..Aku kena kuat sebab hubungan aku dengan Taufiq mungkin sementara..Aku kena fokus hubungan aku dengan bakal suami aku..
Lalu Taqeem melangkah turun ke arah ruang tamu dengan perasaan gugup..
Skip.
Ruang Tamu Situation.
"Mana calon menantu i Adrian"soal Taeyongl
"Kejap lagi anak i turun la"kata Adrian
"Haa..Panjang umur Taqeem!!Mehh sini duduk sebelah mummy"kata Aikall
Tanpa banyak soal Taqeem terus duduk bersebelahan dengan mummynya dan menundukkan kepala tanpa ada niat untuk melihat ke hadapan.Sebab 6 pasang mata melihat ke arahnya..
"Nama penuh Taqeem Ahtar Mustaqeem"jelas Aikall
"Owh sedap nama..Kalau nama penuh Jeno..Jung Jeno tapi kawan² dia panggil Taufiq"jelas Taeyong
Selepas mendengar nama Taufiq dengan automatik Taqeem mengangkat muka dan mencari sosok tubuh seseorang..Betul tekaan Taqeem Jeno yang dimaksudkan Taeyong adalah Taufiq kekasih hatinya.
"Hai sayang!!!"kata Jeno
Taqeem masih tidak percaya dengan apa yang berlaku..
"Amboii kau Jeno..baru kenal dah panggil sayang ehh"kata Mark
"Betul tu..entah² Taqeem tak suka pun dia"kata Sungchan
"Kalau Taqeem Hyung tak suka Jeno Hyung..Adik ada untuk Taqeem Hyung"kata Beomgyu
Taqeem hanya mampu menahan malu mendengar pergaduhan kecil yang berlaku diantata adii beradik itu..
Skip.
Aryan pov.
Aryan hanya mampu menahan rasa sakitnya..Ini merupakan kali pertama Aryan mengalami ini..Selalunya Afiq akan berada disisinya dapat mengurangkan rasa sakit..Tapi kali ini sakit yang di alami oleh Aryan jauh lebih menyakitkan..
Tiba² pintu bilik Aryan di ketuk beberapa kali sebelum seseorang melangkah masuk dengan membawa dulang yang berisi makanan..
"Abang!!Jom makan Mama ada masakkan makanan kesukaan Abang"kata Syah
Namun tiada sahutan dari Aryan itu membuatkan Syah menjadi bimbang dengan keadaan anaknya..Aikall meletakan makanan di atas meja..Dan menuju kearah Aryan yang terbaring di atas katil tanpa sebarang pegerakkan.
Syah terkejut apabila mendapati tubuh Aryan terlalu panas Syah dengan segera berlari kebiliknya dan memaklumkan kepada Areep.
"Biyy Aryan!!"kata Syah
Areep yang sedang membuat kerjanya memandang ke arah Syah dengan muka penuh persoalan.
"Tubuh Aryan panas sangat²..Biy cepat la Sayang risau ni"kata Syah
Skip.
Hospital situation.
P/s: bersedia untuk next chapter...
Bersambung..
YOU ARE READING
Top🍌Ke Bottom🍑 [ Mpreg ]S1 ✅
Romance. Mula - 17 August 2021 Tamat - 3 Oktober 2022 Tengku Arif Benjamin X Syed Amir Syahmin √ Tengku Aryan Syahmil X Afiq Hakim √ Tengku Aleyn Qistina X Armien Safuan Muhd Adrian Muhaimin X Muhd Aikall Syukry Jung Jaehyun X Jung Taeyong ( Lee Taeyong...