Maafkan Aku

7.6K 107 10
                                    

Adrian melangkah kearah bilik kembali untuk meminta maaf dengan Aikall namun sebaliknya yang terjadi..Adrian menghampiri Aikall yang terbaring lemah di atas katil..

"Sayang i minta maaf pasal tadi"kata Adrian

Namun tiada sahutan dari Aikall..Lalu Adrian meletakkan tangan di kepala Aikall..Alangkah terkejutnya Adrian kerana badan Aikall tersangat la panas..

Tanpa membuang masa lagi Adrian mendukung Aikall cara bridel style dan membawa ke hospital..Dalam perjalan ke hospital mulut Adrian tidak putus menyebut perkataan maaf..

Hospital Situation.

"En.Adrian boleh ikut saya ke pejabat sekejap"kata Doktor Fadli

Setibanya di pejabat Adrian duduk berhadapan dengan Doktor yang merawat Aikall..

"Macam ni En.Adrian..buat masa sekarang saya sarankan En.Aikall di masuk ke dalam wad dahulu..Supaya kami senang melakukan kerja"kata Doktor Fadli..

"Tak ada cara lain ke doktor.."tanya Adrian

"Buat masa sekarang itu je yang kami dapat bantu.."jawab Doktor Fadli

Adrian yang mampu mengikut arahan diberi oleh doktor..Demi Aikall dia sanggup lakukan apa² sahaja janji nyawa Aikall tak melayang..Cukup sekali Aku menderita sebab hilang orang yang aku sayang...

Skip 8 Bulan Kemudian.

Syah pov.

Kenapa sakit sangat perut aku ni..Takkan la dah nak bersalin kalau ikutkan yang doktor cakap lagi 2 minggu..Tapi ni kenapa sakit ni lain macam...Mana si Areep ni??Pergi Ambik air susu ke pergi buat susu...

Kejap ni air ketumban aku dah pecah ke aku kencing ni...OMG sakit makin kuat ni..

"Biy!!!!"jerit Syah

Areep berada didapur itu terkejut dengan jeritan Syah..Dengan pantas Areep berlari ke bilik untuk melihat keadaan Syah..

"Sayang okey tak?"tanya Areep

"Biy i rasa dah nak bersalin ni..sebab sakit sangat ni.."rintih Syah

"What.. ok jom pergi hospital.."kata Areep

Dewan bersalin situation.

Areep pov .

Dah 1 jam Syah dalam bilik bersalin ni..Macam mana keadaan dia sekarang..

Tiba² seseorang menghampiri Areep dan berkata..

"Family boss dengan family Syah dalam perjalanan datang kesini.."kata BG ( Body Gurd )

"Okey..aku nak kau bawak dia orang tunggu dekat bilik VVIP faham.."kata Areep

Tiba² seseorang menghampiri Areep yang sedang kegelisahan itu lalu berkata..

"En.Arif boleh ikut saya sebentar"kata ???

Areep hanya mengikuti orang itu sehingga tiba di suatu tempat..

Areep hanya mengikuti orang itu sehingga tiba di suatu tempat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"En.Arif congratulation sebab dapat baby lelaki yang sihat.."kata Doktor David

Areep yang menghadiahkan senyuman lalu menghampiri bayi lelaki itu lalu berkata..

"Comelnya anak papa ni.."kata Areep

Setelah itu Areep menghampiri Syah yang sedang tidur

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Setelah itu Areep menghampiri Syah yang sedang tidur..Selepas bertarung nyawa melahirkan baby mereka..

Bersambung..

Top🍌Ke Bottom🍑 [ Mpreg ]S1 ✅Where stories live. Discover now