a13

354 28 24
                                    

-Steve, uyan. Tony arıyor.

Sarışın kolunun dürtülmesi ile açtı gözlerini. Bucky'i gördüğü ilk saniye şaşırmıştı fakat bunu ona belli etmeden dudaklarına bir gülümseme yerleştirip ona doğru gitti ve onu ensesinden tutup kendisine çekti.

-Günaydın, James. Hemen ardından bir öpücük bıraktı adamın dudaklarına.

-Günaydın, Stevie. Bucky elindeki telefonu uzattı hâlâ tam anlamıyla uyanmamış olan adama. Tony arada fakat kapandı.

-Pekala. Steve yumruk yaptığı eli ile sağ gözünü kaşıdı, yataktan doğruldu ve sırtını başlığa dayayıp Bucky'nin uzattığı telefonu aldı. Hiç oyalanmadan Tony'i aradı.

-Steve, günaydın. Uyandırdım mı?

-Günaydın, Tony. Sorun değil, nasılsın?

-İyiyim, sanırım. Bilmiyorum, aslında pek emin değilim.

Tony alaylı bir şekilde güldüğünde Steve kaşlarını çatıp öne doğru geldi.

-Tony, sorun ne?

-Steve, ben hiç iyi hissetmiyorum. Tony'nin sesi titrediğinde Steve gözlerini Bucky'e çevirdi. Buraya gelebilir misin? Eğer annemin yüzünü görmek istemezsen dışarıda bir yerde de buluşabiliriz.

Steve cevap vermedi bir süre, iki kaşını kaldırıp Bucky'den cevap bekledi. Kumral adam başını sallayıp 'gitmelisin' diye fısıldadığında Steve yataktan indi.

-20 dakikaya oradayım.

-Teşekkür ederim.

Telefonu kapattığında Steve dolabından pantalon ve tişört çıkartıp yataktan inen Bucky'e baktı.

-James, eğer seninle kalmamı istersen-

-Steve, gitmelisin. Hem benim de eve gitmem lazım. James içten bir tebessümle Steve'in yanına gelip dudaklarına uzun bir öpücük bıraktı. Seni seviyorum.

Steve gülümseyerek Bucky'nin saçlarını karıştırdıktan sonra hızla kıyafetlerini giydi ve arabasının anahtarını alıp evden ayrıldı.

-Pepper bana her şeyi anlattı. Maria bir anda konuşmaya başladı. Ben seni bu konuda uyarmıştım.

-Steve buraya gelecek anne ve eğer ona tek kötü bir kelime bile söylersen bir daha benim yüzümü göremezsin.

-Hâlâ onu mu savunuyorsun!? Maria'nın sesi yükselir. O adam senin gözünü nasıl böyle kör edebildi!?

-Yeter! Tony sinirle ayağa kalktı. Nesini anlamıyorsun anne? Ben onu seviyorum, ben onu çok seviyorum! Gör artık bu gerçeği! Ben Steve olmadan yapamam!

-Kabul ediyorsun? Seni aldatmasını kabul ediyorsun?

-Ben de onu aldattım! Tony'nin sesi tüm evde yankılandığında Maria şaşkınca kaşlarını kaldırdı. Onu Bethany Cabe ile aldattım!

-Ne? Hani onu seviyordun?

-Seviyorum. Tony güçsüz bir şekilde yüzünü ellerinin arasına alır. Ben o gün çok sarhoş olmuştum. Ne yaptığımın farkında bile değildim.

bodyguard ༄ stucky ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin