-Sen Barnes ile git. Ben en başta annemle babamı eve bırakacağım.
Tony, Steve'in yüzüne bakmadan konuştu. Steve umursamadı. Howard ve Maria'ya iyi geceler dedikten sonra arabaya yaslanmış olan Bucky'nin yanına doğru adımlamaya başladı.
-Hazırsan gidelim. Sarışın gülümsedi.
Bucky, Steve için ön kapıyı açtığında Steve ufak bir teşekkür mırıldanıp oturdu ve kemerini taktı. Yüzünde hiçbir türlü saklayamadığı bir gülümseme mevcut.
-Bay Rogers, güzel bir haber aldınız galiba?
Bucky de en az Steve kadar gülümsüyor.
-Gece kötü başladı fakat fena bitmedi.
Steve'in gülümsemesi her geçen saniye daha fazla büyürken rahatça gerisine yaslandı ve yüzünü Bucky'e çevirdi.
-Tony, annesi ve babasını bıraktıktan sonra geri geleceğini söyledi fakat o da biliyor ki annesi onu bu gece göndermeyecek.
-Maria Hanım sizi neden sevmiyor? Çok kibar birisiniz. Herkes sizin gibi birini ister... Yani, oğluna veya kızına ister.
-Maria'nın tek istediği Virginia.
Bucky yüzünü Steve'e çevirdi. Tek kaşı havaya kalktığında Steve anladı.
-Virginia, eskiden Tony'nin kişisel asistanıydı. Ben üniversite okurken. Herkes onun ikisinin evleneceğini düşündü ve Maria, Virginia'yı kendisi gibi yetiştirdi. Daha sonra Tony benimle tanıştı ve her şey tepetaklak oldu.
-Virginia ve Bay Stark'ın bir ilişkisi mi vardı?
-Tony'nin söylemlerine göre yok. Virginia'yı arkadaştan fazla görmemiş ama bunu Virginia için söyleyemem.
-Demek Bayan Stark'ın size olan kini bu yüzden. Bay Stark'ı Virginia'dan çaldığınızı düşünüyor.
-Tony ile beş senedir ilişkim var ve Maria bana beş senedir alışamadı. Tony'den ayrıldığım zaman en çok o sevinecek.
-Ayrılacak mısınız!? Bucky'nin sesi biraz fazla yüksek çıktı. Bunu fark ettiğinde boğazını temizledi. Ben sadece ara vereceksiniz diye düşünmüştüm.
-Bu ara vermekle düzelecek bir olay değil. Tony beni hala seviyor fakat benden sıkıldı. Ayrıca annesi onun zihnine girmeyi bir şekilde başarıyor. İkimize de işkence etmeye gerek yok. En akıllıca seçim bu ilişkiyi daha da kötüleşmeden sonlandırmak.
-Umarım ikiniz için de en iyisi neyse o olur.
Bucky daha fazla sırıtmamak için yanağının içini ısırmaya başladığında Steve yüzünü cama çevirdi ve yolları izlemeye başladı.
-Umarım, James. Umarım.
⁝
-Bu duş gerçekten de iyi geldi. Steve saç havlusunu koltuğun üzerine attıktan sonra kendisi de Bucky'nin yanına bıraktı. Eğer istersen sen de bir duş al.
-Eve gidince alırım, Bay Rogers.
-Sana diyorum. Gidebilirsin, bir sorun olmayacak.
-Bay Stark'tan kesin emir var. Sabaha kadar beni çekmek zorundasınız, Bay Rogers.
-O zaman sana daha rahat kıyafetler vermeme izin ver.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bodyguard ༄ stucky ✓
Fanfic🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆⁝ au stucky ⁝ text - düzyazı bucky, steve'in koruması. steve, tony stark'ın sevgilisi. barnes, aşık olmaması gereken bir kişiye aşık olur. s...