Steve Bucky ile göz göze geldi. Bucky'nin ona gülümsediğini görünce o da küçük bir gülümseme ile baş selamı verip pencereden ayrıldı ve yatağına doğru adımladı.
Üstünü değiştirecek hali yok. Tişörtüne uzun uzun baktıktan sonra kendisine direkt yatağa attı. Örtüyü bedenine çekmek istedi fakat bunu da yapamadı.
Zihni uyuşmaya başladı, gözleri kapandı ve kirpikleri birbirine karıştı. Rüyanın en tatlı haline gömülüp giderken hissettiği birinin üstüne örtüyü örtmesi ve saçlarını bir öpücük bırakmasıydı.
Bu Steve'i fazlaca rahatlattı.
⁝
-Bana daima kızıyorsun ama onları çok yalnız bırakıyorsun. Senden çok o adamla ilgileniyor.
-Anne. Tony yorgunca yüzünü ellerinin arasına alır. Babam ameliyattan daha yeni çıktı ve inan bana şu an derdim Steve ve Barnes değil. Barnes onun koruması. Elbette her yere onunla gidecek.
-Beni anlamıyorsun galiba. O gün gördüm ikisini. O kadın konuşma yaparken Rogers başını o korumanın omuzuna koydu.
-Steve ağladığı zamanlar başını birilerinin omuzuna koyar ve göz yaşlarını saklar. Bu onun huyu.
-O zaman senin omuzuna koysaydı başını.
-Bunu sonra Steve ile konuşacağım. Şimdi müsaadenle biraz uyumak istiyorum.
Maria oğluna acıyan gözlerle baktıktan sonra kafasını iki yana sallayıp odadan çıktı. 'Zavallı' diye geçirdi içinden. 'Önündeki olayları göremeyecek kadar kör.'
⁝
Steve derin uykusundan sonunda uyandığında hava kararmıştı. Birkaç dakika yatakta boş boş oturduktan sonra bir şeyler yemek için yataktan kalktı.
Bu arada da Tony'i arayıp ne yaptığını soracaktı ki, bilinmeyen arkadaşından mesaj geldiğini görünce tamamen kendini mesaja odakladı.
kaydedilmemiş numara:
rogers, buluşalım mı?
-okundu(21.15)Steve kararsız bir şekilde mesajı tekrar tekrar okudu. Saat geç olmuştu, hava yeterince kararmıştı.
Fakat Bucky vardı.
Steve ona yalan söylemek istemiyor. Bucky'nin gözlerine baka baka yalan söyleyebileceğini düşünmüyor fakat içinden bir ses adamla buluşması konusunda ısrarlı.
steve rogers:
tekrardan gözlerimi kapatacak mıyım?
-gönderildi(21.40)Çok beklemesine gerek kalmadan hızla yanıt geldi.
kaydedilmemiş numara:
bunu benim için yapar mısın?
henüz buna hazır değilim.steve rogers:
nerede ve saat kaçta?
kaydedilmemiş numara:
yirmi dakikaya evinizin arkasındaki ormanda olacağım.
büyük ağacın yanında.
kırmızı iple bağlı olan ağaç.steve rogers:
orada olacağım.
-okundu(21.47)Steve hızla üstünü değiştirdi ve aşağıya indi. Gözleri Bucky'i ararken onu koltuğa kıvranmış bir şekilde uyurken buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bodyguard ༄ stucky ✓
Fanfiction🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆🥆⁝ au stucky ⁝ text - düzyazı bucky, steve'in koruması. steve, tony stark'ın sevgilisi. barnes, aşık olmaması gereken bir kişiye aşık olur. s...