a5

366 31 30
                                    

Mesajın geldiği ilk gün

Tony ve Steve büyük bir tartışma yaşamaya başladılar. Tony bağırdı, birkaç eşyayı duvara fırlattı, Steve'e sert laflarını söyledi ve sonra hiçbir şey olmamış gibi eline içki şişesini alıp koltuğa oturdu.

Steve'in ise ne bağıracak zamanı ne eşyaları duvara atacak zamanı ne de sert laflar söyleyecek zamanı kalmıştı. Ne zaman ağzını açsa Tony'nin söylediği bir laf ile yerin dibine daha fazla giriyordu.

-Bunu nasıl yapabiliyorsun? Steve fısıldadı.

Tony alayla güldü.

-Daha açık ol, Rogers.

-Nasıl bu kadar umursamaz olabiliyorsun!? Tony ben senin iş arkadaşın değilim. Ben senin kardeşin değilim, senin çalışanın değilim, senin bir akraban değilim! Ben senin sevgilim!

Tony gözlerini kapatıp burun kemerini sıkarken Steve sakinleşmek için arkasını Tony'e döndü.

-Şu bir haftadır yaptığımız tartışmalardan bıkıp usandım. Tony elindeki içki şişesini masaya bıraktı, ayağa kalktı, Steve'in önüne geçti. Ve hepsi de senin suçun.

-Evet, tabi. Çünkü sen kusursuzsun. Sen hatasızsın. Değil mi Tony? Her şeyde suç bende.

-Durup dururken kavga çıkartan sensin! Kafayı mı yedin sen!?

Steve Tony'e baktıktan sonra kafasını iki yana salladı.

-Sana diyecek tek bir kelimem bile yok artık. Anlamıyorsun, daha doğrusu anlamak istemiyorsun.

-Anlat o zaman.

-Zaten bir haftadır bunu yapmaya çalışıyorum. Steve soğuk mavi gözlerle Tony'e baştan sona baktı. Ama boşuna uğraşıyorum.

Steve başka bir şey demek için çaba harcamadı. Dese de bir işe yaramayacağını biliyordu. Hızlı, sessiz adımlarla bahçeye çıktığında Tony'nin koruması olan Wilson'u gördü ve eliyle onu durdu.

-İyi akşamlar Wilson.

-İyi akşamlar Bay Rogers.

-Senden bir şey isteyebilir miyim?

-Elbette. Ne isterseniz.

-Sigara ve çakmak.

Adam Steve'e kaşlarını çatarak baktı. Daha önceden içtiğini hiç görmemişti ama sorgulamak onun hakkı değildi.

Ön cebinden bir dal sigara ve çakmağı çıkartıp Rogers'a uzattı.

Steve bir saniye bile tereddüt etmeden adamın elindeki sigarayı alıp dudaklarının arasına koydu. Daha sonra çakmağı ateşleyip sigaradan büyük bir nefes çekti içine.

Adamın şaşkın bakışlarını görünce açıklama isteğinde hissetti.

-Üniversitede arada bir içerdim. Bağımlısı olmadığım için bırakması kolay olmuştu.

bodyguard ༄ stucky ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin