Глава 1

904 35 6
                                    

ХЕЙ, ХЕЙ! ЕТО Я МАЛКАТА ИЗНЕНАДА ЗА ВАС!

ОБЕЩАВАМ ТАЗИ ДА ВИ ХАРЕСА КОЛКОТО И ПРЕДИШНАТА. А СЕГА МАЛКО НАСТРОЕНИЕ ЗА КНИГАТА ИЛИ НА КОЯ ПЕСЕН МИ ПРИЛИЧА ТАЗИ ИСТОРИЯ:

Enjoy!
----------------------------------------------------------------------------------------

Анжела

Ако някой ми беше казал, че живота може да се преебе за 10 секунди, нямаше да му повярвам. Не разбираш за какво говоря, нали? Ето и една кратка предистория на последните три минути.

-Какво толкова не му дадох, Анжи? Кажи ми?

Айде пак старата песен на нов глас. Извъртях очи и завих на светофара. Беше малко след полунощ и улиците все още бяха претъпкани с хора, а по пътя имаше повече коли, отколкото жители в проклетата столица. Харесвах града, но тази навалица ми идваше малко в повече тези дни. Върщах се от вечеря с клиент. Беше адски скучна и за размера си този недозрял индивид можеше да се постарая поне малко, ако трябва да бъдем честни. За това и сега бях адски вкисната. Но трябваше някак си да се оправя с Тея.

-Скъпа, при условие, че той мислеше само за чукане, а ти отказваше дори да му духаш какво искаш?

-Анжела! Ти на чия страна си? Много добре знаеш, че искам да се...

-Схванах. Котето остава с паяжина до брака, схванах. Но свирката не се брои за секс.

-Господи! Ужасна си.

-Изчакай секунда да си включа слушалките и да си отворя прозореца. Мамка му, тук не се диша, а скапания климатик в колата умря преди час.

Започнах да ровя за слушалките си. Когато ги намерих бяха в пълен безпорядък. Започнах да ги разпитам и докато се усетя нещо удари грозно по капака на колата и по стъклото. Натиснах спирачки рязко и се залепих за волана.

-Мамка му! - изпищях.

-Какво стана?

-Май блъснах нещо.

-Какво? - писъкът на приятелката ми почти ми спука тъпанчетата. - Прегазила си човек?

На крачка от мен 🔞Where stories live. Discover now