Глава 12

298 30 4
                                    

Анжела

-Готов ли е проекта на Божилови?

Вдигнах глава от лаптопа ми и  погледнах към шефката ми.

-Да. Изпратих Ви го преди около час.

-Добре. Нанесени са промените от вчера предполагам?

-Разбира се, госпожо Стоева. Всичко е съобразено с техните изисквания.

-Чудесно.

Страта чанта се завъртя на токчетата си и тръгна към кабинета си. Господи. Ще се побъркам. Първо тъпите лелки от вчера и проекта им, после Антон и след това... Дори не можех да повярвам как позволих това да се случи. Трябваше да го отблъсна, когато имах възможност. Сега можех само и единствено да мисля за нежните му ласки, с които ме събуди, меките му устни върху моите, онези дълги изящни пръсти, които ме докараха до лудост. Зашлевих си мислен шамар. Съвземи се Анжи! Никога до сега не ми се бе случвало това. И, по дяволите, исках да разбера. Умирах да разбера смисъла на думите му от вчера вечерта.

Тази вечер ще ти покажа на какво съм способен и ти няма къде да избягаш.

Офф... Трябваше да се стегна. И тогава ми просветна. Той искаше утре вечерта да бъда с него на някакъв купон. Нямах идея какво се изискваше от мен за него. Какво трябваше да облека, как да се гримирам, какви обувки да сложа? Пълна катастрофа!

Отворих лаптопа и затърсих. Хора, трябва ми облекло за парти, не конструктор Lego! Не. Така нямаше да стане. Реших да се разровя в английската част. Може би щях да имам късмет там. Написах в търсачката rave outfuts woman. Джакпот! Или може би не... Та тези момичета бяха почти голи! Знам, че бях разкрепостена, но това ми идваше в повечко. Но поне схванах главната концепция. Нещо с мрежичка, бюстие, мега широки панталони или почти никакви такива и кожа. Много кожа. Това ще е забавно. А сега ми трябваше и един дизайнер. Или поне съветите му. Грабнах телефона и набрах номера.

-Искам ли да знам кого си убила или чии кон си прегазила?

-Не е сега времето за шеги Тея. Трябваш ми. По-скоро модният ти усет.

Настана тишина. Усещах как се опитва да асимилира думите ми.

-Ти? Искаш моден съвет? От кога ти трябват моите модни съвети?

На крачка от мен 🔞Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt