-M-
"Bay Kim dosyalar lütfen."
Taehyung asistanı olduğu Bay Jungkook'un dediğini yaparak hemen eline dosya alıp adamın peşinden gitti.
Keyifliydi ,bu yaptıkları ve yaşadığı şeyler için canını bile verebilirdi. Çok uğraşmıştı çünkü.
Odaya girmesi ile bedeni kapı ile buluşmuştu. Hemen ellerini karşısındaki adamın omuzlarına koydu.
Jungkook ise dün geceden beri beklediği bedeni anında öpmeye başlamıştı. Alt dudağını sertçe kavradı.
Taehyung'un dudakları Jungkook'un zaafıydı.
Öyle ki öpücüğü çenesine kadar taşımıştı. "Sakin Bay Jeon hepsi, hepsi sizin." Taehyung nefes nefese konuşmuştu. Aynı zamanda sırıtıyordu.
Onun bu arsız hallerine dayanamayan Jungkook boynunu emmeye başlamıştı. Altındaki beden kesik kesik inliyordu ve bu onu daha çok gaza getiriyordu.
Elleri kalçasını bulmuştu sertçe sıkmaya başladı. "25 dakika." Her zaman olduğu gibi az konuşan Jungkook kalan sürelerini söylemişti.
"Eğer istediğim gibi tatmin olmazsam ceza alırsın güzelim." Bir yandan yavaşça boynunu öpüp bir yandan kalçalarını yoğuruyordu.
"Her zaman iyiyim Bay Jeon. Bu yüzden cezayı zevk olarak verebilirsiniz sadece."
Bilmiş bilmiş konuşan Taehyung'a tek kaşını kaldırarak bakmıştı.
Onun bu hallerine bayılıyordu, özgüvenli hallerine.
Tekrar onu ıslak bir öpüşmenin içerisine çekerek kucağına almıştı kendisine göre küçük kalan bedeni.
Ardından sürekli ineleyerek muhtaç olduğunu belli eden bedeni masaya uzattı.
Büyük odasında iki masa vardı. Birisi çalışma masası diğeri ise herkesin yemek yediğini sandığı fakat Jungkook'un Taehyung'u yediği masa vardı.
Masada yapmayı ikisi de çok seviyordu.
Taehyung dizlerini kendine çekerek Jungkook'un en sevdiği pozisyona geçmişti.
Üstündeki kumaş pantolonu bir çırpıda çıkartmıştı Jungkook. Yavaşça üzerine eğilip bacak içlerini öpmeye başladı. "Yine beni delirtmek için gelmişsin buraya." Bahsettiği şey Taehyung'un giydiği siyah dantelli tangaydı.
"Sadece sizin için Bay Jeon."
Jungkook söyledikleri ile kısık bir inleme bırakmıştı ve daha fazla dayanamayarak iç çamaşırından da kurtulmuştu.
Büyük bir açlıkla Taehyung'un deliğine yönelmişti. Taehyung daha ilk dakikadan kıvama geldiğini hissediyordu. Yüksek bir inleme bıraktı ortaya.
Jungkook ise her saat başı yapsa doyamayacak gibi deliği yalıyordu.
Kenarlarda oyalanan dilini bir anda Taehyung'un içine itmişti. "E-efendim." Kendisine karşı çok hassas olduğunu biliyor ve bunu sonuna kadar kullanıyordu Jungkook.
Taehyung ise gözlerini yerlerinde sabit tutamıyordu asla. İçinde gidip gelen yumuşak ve pürüzlü dil ile çıldıracak gibi hissediyordu.
"Sikeyim içime gir artık." Biraz daha devam ederse boşlacaktı ve bunu istemiyordu.
Saygılı konusmasini bir kenara bıraktığı için Jungkook içinden çıkmadan kafasını hızla sağa sola sallamaya başlamıştı.
Daha yüksek ses ile inleyen Taehyung bugün kendi istediğinin olmayacağını anladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doctor |TaeKook|✓
Fanfiction"Bay Kim, dosyalar lütfen" Yetişkin içerik! Uketae! Semekook!