-Ten-

364 22 3
                                    

"Mhh Bay Jeon" bir yandan boynunu emen diğer yandan da sertliği ile uğraşan Jungkook ile kafayı yemek üzereyim Taehyung.

Kalktığı anda sertliğinde eller hissetmiş ve daha kendine gelemeden tahrik olmuştu.

"Seni çok özledim güzelim." Öpücük kondurarak konuşuyordu bir yandan Jungkook. Ne ara kendisine bu kadar bağlamıştı bilmiyordu ama bu küçük adamla sadece bir gündür birlikte olmuyordu.

Küçük küçük iniltiler sunan bedenin dudaklarına yönelmişti. "Sabah seksi?" Tek kaşını kaldırarak gözleri kapalı olan güzeller güzeli adama baktı.

Taehyung için zor olsa da reddetmek zorundaydı çünkü dün de yemek yemediğinden dolayı karnı çok açılmıştı.

Jungkook'un göğüs uçlarını okşar iken yavaşça kafasını salladı. "Olmaz Bay Jeon, karnım çok aç." Yalancı bir dudak büzme ile karşısında öl dese öleceği kişiye baktı.

Başkası yapsa çok itici gelecek hareket Jungkook'un kafayı yemesini sağlayabilirdi.

Anlayışla kafasını sallayıp yavaşça Taehyung'un üstünden kalktı. "O zaman bugün size ben hazırlayacağım efendim." Jungkook sanki gerçek bir garsonmuş gibi sağ elini hafifçe kırıp, Taehyung'un önünde biraz eğilmişti.

Taehyung kıkırdayıp yavaşça kalkmıştı. "Peki beyefendi, umarım memnun kalırım." Yataktan tamamen inip Jungkook'un kulağına yaklaşmıştı.

"Çünkü bilirsiniz,boşaldıktan sonra gücüm bayağı bir güçsüzleşiyorum ve güzelce yemem gerekir değil mi?" Hemen yanından koşarcasına gittiğinde Jungkook'un arkasından haksızlık olduğuna dair bağırdığını duymuştu.

Küçük bir kahkaha patlatarak duşakabinin içine girdi ve hemen yıkanmaya başladı.

O kadının geldiğine sevinmeli miydi bilmiyordu. Eğer o gelmeseydi Jungkook hayatta bunları yapmazdı biliyordu.

Acaba onu kaybetme korkusundan dolayı mı kendisinin üstüne bu kadar düşmüştü. Bilmiyordu bu seçeneğin olacağını da hiç sanmıyordu ama inanmak istedi.

Yıllarca peşinde koştuğu kişinin ona değer vermesi veya sevmesi imkansız gibi bir şeydi.

Zaten insanlar kendilerince imkansız olan şeylere aşık olmaz mıydı?

Çok fazla düşünmeden saçlarımı yıkamaya başladı Taehyung. Bu yola Bay Jeon ne yaparsa yapsın,ne derse desin kabul ederek çıkmıştı.

Asla pes edemezdi. Ona kendisinden başka kimsenin iyi gelmeyeceğini,kendisi gibi kimsenin onu sevmeyeceğini gösterecekti.

Şuanda bunları yapması bile yavaş yavaş kabullenmesi demekti Taehyung için. Ona karşı hep nazikti en başından beri ama artık aşık da olacaktı.

Bornozunu giyinip odaya geçti hemen. Jungkook mutfakta olmalıydı. Hemen odada telefonuma bakınmış ve masanın üzerinde görünce hemen almıştı. Bir yandan da saçlarımı kurutuyordu.

Jimin eve hâlâ gelmemişti bu yüzden hemen aradı. Umarım başına bela almamıştır çünkü.. gitmezdi?

Tabi ki gitmezdi aşağıda evine ilk defa korkmadan gelmiş aşık patronu vardı. Kendi düşüncelerine gülerek telefonu hoparlöre aldı ve dolabının önüne geçti.

Telefonu hâlâ açan yoktu. Mesaj kısmına girip tam mesaj atacak iken Jimin aramıştı.

"Alo küçük panda?" Telefondan ses gelmeyince kendisi konuşmuştu. "Efendim bebeğim." Jimin'in uykulu sesini duyduğunda gülümsemişti, şükür ki başına bela almamıştı.

"Ne yapıyorsun diye aradım. Eve gelmeyince merak ettim." Kıyafetlerini giyerken konuşuyordu bir yandan. "Küçük pandan gece altı dur attı." Kahkaha atarak söylediği şeye Taehyung da gülmüştü.

"O yüzden arama da uyuyayım,hadi güzelim görüşürüz." Taehyung'un görüşürüz demesine müsaade etmeden kapatmıştı.

Tam bir ayı diye düşündü Taehyung. Göz devirerek üstündeki bol siyah kombine son bir kez aynadan bakıp aşağıya doğru indi.

Mutfaktan mis gibi kokular geliyordu ve iyice acıktığını hissetmişti. Mutfağa girdiği anda tam Jungkook'a seslenecekti ki Jungkook hızla olduğu yerden ayrılıp Taehyung'u kendisine yapıştırmıştı.

Taehyung daha ne olduğunu anlayamadan arkasındaki adam boynunu koklayarak konuşmaya başladı. "Ev arkadaşın ile hep böyle samimi misin güzelim?" Güzelim lafını bastırarak söylediğinde Taehyung yavaşça gülmüştü.

Elini arkasındaki adamın ellerine atıp yavaşça çözmüş önüne dönerek boynuna sarılmıştı. "Hayır efendim,neden sordunuz?" Jungkook kaşlarını daha da çatarak Taehyung'a baktı. Dudaklarını öpüp konuşmaya devam etti.

"Ciddiyim Taehyung ayrıca bana efendim yada bay deyip durma. İş dışındayız şuan." Jungkook'un bu hallerine alışık olmadığı için biraz beklemişti Taehyung.

"Ben de ciddiyim Jeon o benim en yakınım ondan başkası ile bu kadar samimi değilim tabi ki." Jungkook'un dediklerine hemen uyum sağlayıp cevap vermişti.

"Jimin miydi?" Hatırladığını bilmiyordu Taehyung. Gözlerini kocaman açarak ona baktı. "Sen liseyi hatırlıyor musun?" Jungkook göz devirip ellerini belinden ayırarak ocağın başına gitmişti.

"Tabi ki de Taehyung,bunak mı sanıyorsun beni?" Taehyung kafasını sallamıştı. Eskiler ona iyi gelmiyordu bu yüzden başka hiç soru sormadan cevap vermişti.

"Evet şu Jin hyung ile sürekli kavga eden." Gülerek söylediği şeye Jungkook da gülmüştü. "Gerçekten iki tane çenesiz bir arada çok yoruyorlardı. Onlar kavga eder iken birbirimize mahcupça bakıp durmamız."

Taehyung buna kahkaha atmıştı. "Öyle gerçekten,zor zamanlardı. Asla susmuyor sürekli söylemiyordu ikisi de." Jungkook son dokunuşları yaparken gülerek Taehyung'a bakmıştı.

Beraber masaya oturup yemeye başladılar. Taehyung pankeklere saldırmıştı tam anlamı ile çünkü ciddi anlamda açılmıştı. Jungkook ise kahvesini içerken onu izliyordu.

İkisi için de ilkler oluyordu bugün. Jungkook uzun zamandır ne zaman böyle huzurlu hissettiğini düşünüyordu. Taehyung ise ne zaman böyle güzel ev yemeği yediğini.

"Jungkook müthiş olmuş." Ağzı dolu iken konuştuğunda aşırı tatlı olduğundan Jungkook dudaklarına uzanmıştı.

"Afiyet olsun efendim, beğenmeniz çok hoş." Taehyung buna gülerek yemeye devam etmişti.

Sonunda tıka basa doyduğu zaman arkasına yaslandı.

"Üstümüzü değiştirelim ve bugün beraber vakit geçirelim." Jungkook'un söylediği şeye gözlerini kocaman açarak bakmıştı.

"Pardon?" Yıllardır beraber yemeğe bile gitmemişlerdi ve şimdi de beraber mi gezmek istiyordu. Taehyung bayılmazsa çok iyi olurdu.

"Duydun işte. Beraber vakit geçireceğiz. Hadi kalk ve giyin ben buraları halledip geliyorum." Taehyung hala şokta iken Jungkook onun bu haline gülüp toparlamaya başlamıştı.

Taehyung gerçekten en güzel gününü geçirecekti galiba.

Soft bölümü beğenirsiniz umarım. Ben çok beğendim. Babalarım😍

Hayatım bok yolunda help pls!


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 04, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Doctor |TaeKook|✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin