-Two-

664 48 21
                                    

"Üçüncü hastanız az önce çıktı efendim." Açtığı kapıdan girer girmez ağzından heyecanla bu kelimeler dökülmüştü.

Jungkook ise her seferinde aynı heyecan ile yanına geldiği için o da daha fazla hevesleniyordu ve de mutlu oluyordu.

İçindeki mutluluğu dışa yansıtmadan düz bir ifade ile Taehyung'a dönmüştü. Gel anlamında kafasını sallayıp tekrar önüne döndü.

"Klinikte çalışanlar var. Bu saçma bilgiyi neden veriyor diye sormamaları için dikkatli ol." Taehyung ise hemen kafasını hızlı hızlı sallamıştı.

Jungkook'tan gelecek hamleyi bekliyordu. Saatlerdir bunun için heyecanlanıyordu.

O ne yaparsa yapsın hoşuna gideceği için bu kadar rahattı. Zaten zevk alacagim diye düşünüyordu. Tabi başka etkenler de vardı ama olsun.

"Acaba yaramaz asistanıma nasıl bir ceza versem?" Kendi kendine konuşarak ayağa kalktı Jungkook.

Ve masasının yanındaki dolaba ilerledi. Her şey onun içindeydi.

Kendisine merakla bakan adama güldü. "Sence ne yapayım Bay Kim?" Jungkook'un bacak kaslarına dalan Taehyung kendine yöneltilen soru ile karşısındaki adama baktı.

"Bilmem,siz ne isterseniz." Aklına gelen bir şey de yoktu zaten.

Sonra ise yanına elinde vibratör ile Jungkook gelmişti zaten.

"Bunu içinde görmeyi çok istiyorum. Hadi güzelim ayağa kalk." Taehyung da aynı şekilde sırıtarak ayağa kalkmıştı.

"Benim için alışveriş yapmanız ne kadar hoş efendim." Ellerini omuzlarına atarak konuşmuştu.

Sonra ise yavaşça kulaklarına getirip oraları okşamaya başladı. "Ben de senin için alışveriş yapmayı hoş buluyorum bebeğim. Ama hemen kullanalım ki kimse görmesin değil mi?"

Aceleci olduğu için gülüp dudaklarına küçük bir öpücük kondurdu Taehyung. Ardından Jungkook onu belinden tutup bedenini nazikçe arkasına çevirdi.

Taehyung hafif eğilmiş,elleri ile masadan destek alıyordu. Pantolonunum üzerinden deliğini sertçe okşayan eller yüzünden kısıkça inledi.

Sonra ise Jungkook ellerini pantolona götürüp bugün ikinci kez düğmelerini açtı. "Sertleşmeye mi başladın Kim?" Sadece soy adını söylemesi ile tekrar inlemişti Taehyung.

"Evet efendim." Zar zor konuşup gelecek hamleyi bekledi. Jungkook ise gülerek kalça yanaklarını ayırdı.

"Hâlâ çok sıkı duruyorsun, kafayı yemek üzereyim." Yaklaşıp bir öpücük kondurdu gördüğü en güzel deliğe.

"Sadece sizin için efendim." Tahrik edici sesi ile konuşan Taehyung Jungkook'u zorluyordu. Yada küçük Jungkook'u mu?

"Biliyorum,çünkü sadece ben doyurabilirim bu azgın bebeği değil mi?" Yavaşça elindeki vibratörü deliğe itmeye başlamıştı.

"Evet efendim." Sizden başkası dokunmadı zaten demek istese de kendisini tuttu ve deliğini zorlayan oyuncak ile acıyla inledi.

"Islatman gerek Taehyung,aç ağzını." Hemen ağzını araladı Taehyung ve büyük oyuncağı ağzının içine aldı.

Gözlerini kapatarak emmeye başladı, Jungkook'un izlediğini bildiği için ekstra seksi davranıyordu.

Jungkook biraz daha bakarsa içine kendisi gireceği için hemen çekmişti oyuncağı ve içine tek seferde itmişti.

Tüm odayı Taehyung'un acılı inlemesi kaplamıştı.

Hâlâ kesik kesik inleyen bedeni yavaşça kendine çekip boynuna öpücük kondurdu.

Doctor |TaeKook|✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin