-M-"Ah! Lütfen lütfen daha sert efendim!" Taehyung ve Jungkook her zamanki evlerine geldikleri an sevişmeye başlamışlardı.
Açıkçası ikisi de sabırsız hissediyorlardı çünkü uzun zamandır gece buraya gelmiyorlardı.
Jungkook nefes nefese altındaki bedene daha fazla ittirdi kendisini. "Yürümeni engelliyeceğim güzelim bekle ve gör." Taehyung o an sadece hasssas noktasına değen sert dokunuşlara odaklanmıştı.
İkisi de sona yaklaştıklarını hissetmişerdi. Bu yüzden Jungkook daha da hızlanmış Taehyung ise aletini çekiştirmeye başlamıştı. Taehyung yüksek bir inleme bırakmıştı ve nefes nefse yatağa yığılmıştı.
Jungkook ise hemen ardından gelmişti. Kafasını Taehyung'un boynuna gömüp biraz nefeslenmişti.
Taehyung'un kendisine attığı geceliğini gördüğü an delirecek gibi hissedip yırtmıştı. Onu hazırlamadan içine bile girmişti.
"Beni-beni deli ediyorsun." Hâlâ nefes nefeseydi Jungkook. Taehyung ise hafif gülmüştü ve ellerini Jungkook'un saçına atmıştı.
"Biliyorum. Acısını da yine benden çıkartıyorsun zaten." Bu sefer Jungkook da onunla beraber gülmüştü.
Kendine geldiğini hissettiğinde yavaşça Taehyung'un içinden çıkmıştı. Taehyung bundan bile zevk aldığını hissediyordu. Bazen acıdan hoşlandığını düşünse de hemen vazgeçiyordu bu düşünceden.
Çünkü Jungkook doyumsuzdu ve korkmuyor değildi bundan.
Bu sırada Jungkook yüzünde kocaman bir sırıtış ile Taehyung'un yanına gelmişti.
Taehyung da sırıtıyordu çünkü daha yapacağı çok şey vardı. Jungkook'u deli edecek...
"Senin için güzel şeyler aldım." Bir elimde tasma vardı,ucunda ise ellerini arkasına bağlamasını sağlayacak deri kelepçeler.
Diğer elinde ise titreşimli penis yüzüğü vardı. En sevdiği olan. Taehyung görünce bile heyecanlanmıştı.
"Ama babacık~" dudak büzerek konuşmaya başladı. "Benim yeni şeyler giymem lazım. Babacığımı mutlu etmem gerekiyor değil mi?" Jungkook aletinin seğirdiğini hissetti.
Başkasında görse midesi bulanacağı dudak büzmesi Taehyung yapınca tahrik edici oluyordu. Boğazından hırıltılı bir ses çıkmış ve Taehyung'a doğru ilerlemişti.
Sertçe dudaklarına yapışıp elindekileri yatağa bıraktı.
Taehyung omuzlarından ittirip yanına düşürdü." Hemen geleceğim efendim." Yanaklarına öpücük kondurup sevinçle ayağa kalktı.
Yanında getirdiği çantasını alıp diğer odaya geçti. Hemen içindeki eteğini çıkartıp giydi.
Eteği Jungkook'un en sevdiği renk olan beyazdı,altına ise kalın sayılan fileli çorap giymişti. Üstüne siyah sadece göğüslerini kapatan bir crop giymişti.
Aynanın karşısına geçip dağılmış makyajına baktı. Düzeltmek istemediği için silmişti hepsini. Sadece en sevdiği olan kirazlı dudak nemlendiricisini sürmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doctor |TaeKook|✓
Fanfikce"Bay Kim, dosyalar lütfen" Yetişkin içerik! Uketae! Semekook!