"Jimin ben geldim!" Bağırarak eve girdim. En sinir olduğu şey bağırmamdı ve neden yapmayayım?
"Siktin kulağımı bağırma!" Dediğine tezat kendisini de bağırması ile gülmüştüm. "Tamam!" Koşma sesi duyduğumda beni birazdan döveceğini anlayıp kahkaha atarak mutfağa kaçtım.
Ada tezagaha yaklaştığım anda kapıdan hızla girip yanıma koşmuştu. Şerefsiz köpek tazı gibiydi.
"Bağırma demiyor muyum ben sana!" Hâlâ bağırdığı için gülmekten kendimi yere attım. O da hemen üstüme çıkıp kulaklarımdan tuttu.
"Niye erken geldin? Eve erkek atıcaktım" bir anda sakinleşip ciddi ciddi sorduğu için ben de bocaladım.
"Evime de mi gelemicem ya!" Kendime gelip onu üstümden itmeye çalıştım ama kaslı bedeni bir santim bile oynamıyordu.
"Kalk be öküz." Tek kaşını kaldırıp kalkar gibi oldu ama hemen ardından sertçe kendini karnıma bıraktı.
"Ah! Şerefsiz piç!" Tüm organlarımın yer değiştirdiğine yemin edebilirdim.
"Bu mükemmel ötesi yakışıklı oğlana öküz dersen olacaklara katlanmak zorundasın bebe." Dil çıkartarak sonunda üstümden kalkmıştı.
Nefes nefese kalmıştım. Duş almam gerektiği aklıma geldiğinde yavaşça yerimden doğruldum. İçimde hala vibratör varlığını koruyordu. Ama hiç hareket etmemişti iş yerinden çıktığım anda.
İşi falan çıkmıştır büyük ihtimal ile çünkü beni zora sokmak için elinden geleni yapardı. Ama hiç rahat hissetmiyordum bu yüzden yukarıya çıkar çıkmaz yazmam lazımdı.
"Yakışıklı falan değilsin götünden uydurma." Mutfaktan çıktığım anda hem laf söyleyip hem de hızla koşmaya başladım. Arkamdan korkak diye bağıran Jimin'i umursamadan.
Gülerek odaya girip hemen kıyafetlerimi çıkartıp kirli sepetine attım. İç çamaşırım ile kalınca yatağa oturup Jungkook'a mesaj attım.
Kim
Bay Jeon?
Umarım rahatsız etmiyorum.Bay Jeon
Hayır .
Ne oldu çabuk söyle.Kim
İçimdeki şey çok rahatsız edici.
Acaba..Bay Jeon
Çıkartabilirsin Taehyung.
Ama yaptığını görmedim sanma.
Gece her zamanki yere gel, hesabını soracağım:)Sonunda attığı korkutucu gülüş ile gerilmiştim. Ne ara görmüştü cidden.
Niye gizli iş yapamıyordum ki? Daha fazla beynime küfür etmeden yerimden kalktım.
Banyoya girip son kalan iç çamaşırımı ve içimdeki şeyi çıkarttım. Hemen kendimi suyun altına attım. Çok terlemiştim ve çok rahatladım şuan.
Bu hisse bayılıyorum. Bay Jeon ile dakikalarca sevişip eve yorgun argın gelip yine de banyoya girmek... Neden bundan zevk alıyorum bilmiyorum ama güzel hissediyordum işte.
Çok geçmeden iyice temizlenip duştan çıktım. Şortumu ve tişörtümü giyip aşağıya indim.
Jimin ise bedeni tezgaha dönük bir şekilde yemek yapıyordu. Kulağında kulaklık vardı ve sesi buraya kadar geliyordu.
Her zaman bu kadar yüksek sesle dinleme dememe rağmen asla vazgeçmiyordu bu huyundan.
Korkutmamak için yavaşça omzuna dokundum. Hemen bana dönüp kulaklıklarını çıkarttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doctor |TaeKook|✓
Fanfiction"Bay Kim, dosyalar lütfen" Yetişkin içerik! Uketae! Semekook!