9. fejezet: Piper

35 2 0
                                    

Lassan elérkezett az Őszi Bál napja is.
Sam és én segítettünk díszíteni a tornatermet.
-Mi a francba keveredtem én bele? Fenébe ezzel a girland micsodával...- krákogta Sam, miközben kapkodva próbálta magát kiszabadítani a díszek fogságából, de azok csak jobban összegabalyodtak végül Sam elesett.
Én nevetve felsegítettem és kiszabadítottam.
Tény és való, hogy Sam többet nem fog segíteni nekem efféle dolgokban.

-Siess kicsi Pi. Miattad elkésünk.- kopogott be Sam a fürdőszoba ajtaján.
-Egy perc.- feleltem és gyorsan felkaptam a magassarkúmat, ami egy ideig nem akarta megadni magát a boka részét illetően. Megnéztem a hajamat és a sminkemet és gyorsan kinyitottam az ajtót.
Sam szeme elkerekedett.
-Van az a pont, amikor semmi szépet nem tudsz már mondani egy nőnek, mert minden szó olyan hülyén hangzik.- mért végig szerelmes-vággyal teli szemmel.- Ez az a pont.
Én meghatódva belékaroltam és azon voltam, hogy nyakamat, vagy legalábbis a bokámat ne törjem el ebben a cipőben.
-Hölgyem.- engedett előre, majd gyorsan kinyitotta a kocsi ajtót nekem.
-Köszönöm- bicentettem mosolyogva felé és beszálltam, vigyázva a ruhámra.

Az egyetemre beérve Sam szorosabban fogta a derekamat. Tudtam, hogy nem nagyon van kedve itt lenni.
-Sam?- néztem rá.
- Jól vagyok kicsi Pi.- nyugtatott meg az arcomat megsimítva.
- Figyelj, ha nem akarsz itt lenni, nem muszáj.
-Miattad vagyok itt. Téged ez boldoggá tesz.- felelte.
Belekaroltam a karjába és bementünk.
A terem gyönyörűen fel volt díszítve. Mindenhol csillogó girlandok lógtak, rajtuk műlevelekkel. A falak mellett zöld, piros és sárga léggömbök voltak.
El sem hittem, hogy a mi kezünk is benne van.
A hangszórókból Taylor Swift Enchanted című száma szólt.
Sam maga elé fordított és mosolyogva elkezdett velem ringatózni a számra.
Olyan hétköznapi volt minden. Csak Sam és én voltunk.
Nem voltak a 12 csillagjegy leszármazottai sem semmi más. Azt akartam, hogy sose legyen vége.
Sam csillogó szemeibe néztem. Szerencsés vagyok. Nagyon is.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 22, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

12Where stories live. Discover now