2

313 10 2
                                    

𝑌/𝑛 𝑝𝑜𝑣
O 9:32 dostałam wiadomość od damiano „chcesz przyjść na kolacje poznać resztę zespołu jutro o 19?" Odrazu się zgodziłam, chodziłam po sklepach cały dzień szukając stroju, aż w końcu zdecydowałam się na czarne potargane jeansy z łańcuchem oraz czarny top i kabaretki. Włosy tylko rozczesałam i pomalowałam się mocnym czarnym cieniem. Byłam gotowa na kolacje,popatrzyłam na zegarek „o cholera spóźnię się nie dojadę tam w 15 minut." Wsiadłam do auta i podjechałam pod wskazany adres. Drzwi otworzył mi damiano i powiedział „reszta w kuchni" gdy usłyszeli ze przyszłam odrazu przyszli się przywitać.
-hej jestem ethan, y/n miło poznać
-mam na imię thomas, ooo thomas bardzo ładne imię jestem y/n
-a to victoria-powiedział damiano
-my się chyba już znamy-odpowiedziałam
-dobrze wiedzieć-odpowiedział damiano rozkojarzonym głosem.
Gdy wszyscy zasiedliśmy do stołu rozpoczęliśmy rozmowę. Damiano nakładał spaghetti na talerze i powiedział
- y/n jest w tej samej wytwórni co my, ma naprawdę ładny głos słyszałem jak śpiewała jak to szło? Hmm? Aaa już chyba wiem you never told me what was the reason, where have you been with who and in which season coś takiego było nieprawdasz?
- tak, tak to szło napisałam tą piosenkę po zerwaniu z dziewczyną która była troszkę toksyczna
- kiedy masz debiut?-zapytal thomas przesuwając posiłek
- We wtorek, musimy jeszcze dokończyć teledysk i będziemy wydawać płytę w świat
Rozmawialiśmy tak do końca kolacji gdy nagle ethan wpadł na pomysł „może obejrzymy jakiś serial?" Wszyscy myśleli nad programem który moglibyśmy obejrzeć. Nagle victoria się odezwała „może stranger things?" Wszyscy odrazu się zgodzili. Po 5 odcinkach stwierdziłam ze muszę się zbierać bo już późno, na co victoria odpowiedziała „może zostaniesz na noc? Jest za późno żeby wracać poza tym wypiłaś już piwo"
„W sumie nie mogę jechać ale nawet nie mam piżamy" victoria powiedziała ze kiedyś zostawiła ubrania u damiana i może mi pożyczyć, reszta zespołu nie miała nic przeciwko żebym została. Po godzinie wszyscy szliśmy już spać.
-thomas i ja będziemy spać w pokoju gościnnym- powiedział ethan
-ja u siebie a wy też możecie w gościnnym lub jedna z was może spać na kanapie-oznajmił nam damiano.
Gdy wszyscy poszli spać zdecydowałyśmy spać w jednym łóżku, poszłam do łazienki sie przebrać i zmyć makijaż gdy nagle wieszał vic. Miałam zmyty makijaż i byłam tylko w spodenkach i w staniku.
„Przebierasz sie?" - zapytała
„Na to wygląda"-popatrzyłam na nią znaczącym wzrokiem. „Przepraszam już wychodzę" „nie musisz"-odpowiedziałam. Nagle vic podeszła do mnie i wyszeptała mi do ucha „może innym razem teraz jestem zmęczona" uśmiechnęła się i poszła do sypialni. Gdy się przegrałam i weszłam do sypialni vic już na mnie czekała. Położyliśmy się spać gdy nagle poczułam wtulające sie we mnie ciało, to była vic. Obiela mnie swoją ręką a ja wplotłam palce w jej palce. Przybliżyłam sie do niej i tak spędziliśmy resztę nocy.
𝑉𝑖𝑐𝑡𝑜𝑟𝑖𝑎 𝑝𝑜𝑣:
Od momentu gdy y/n przekroczyła nasze drzwi od razu się w niej zakochałam. Od początku wyglądała cudownie, nawet bez makijażu. Gdy poszłyśmy spać odrazu ją przytuliłam. Bałam się ze mnie odepchnie najwidoczniej tak nie było. Nie sądziłam ze to powiem ale bardzo polubiłam tę dziewczynę.

Mam nadzieje ze wam się to podoba postaram się napisać kolejny rozdział ale to wszystko zależy od tego czy będę miała wenę i czas
I przepraszam za ten wers piosenki nie miałam pomysłu na nic innego jdnsn
Miłego dnia/wieczoru✨❤️

𝙽𝚎𝚟𝚎𝚛-𝑣𝑖𝑐𝑡𝑜𝑟𝑖𝑎 𝑑𝑒 𝑎𝑛𝑔𝑒𝑙𝑖𝑠 𝑥 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟 Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz