Hej to nie jest rozdział powieści ale chce wam powiedzieć jedna rzecz. Jeśli ktoś wam się podoba powiedzcie mu to, wiem ze to jest trudne i zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba zebrać się na odwagę żeby komuś wyznać co się czuje. Jeśli ta osoba odwzajemni uczucie to wam gratuluje jednakże nie zawsze tak jest. Bardzo często spotykamy się z odmową, ale to jest okej przynajmniej będziecie wiedzieć co ta osoba czuje. To tylko kwestia czasu może do waszego życia zawita inna osoba? Nowa lepsza? Wiem ze wielu z was się ze mną nie zgodzi. „To tak nie działa w moim przypadku" kochani wiem bo każdy przechodzi to inaczej, ale sami możecie zauważyć że jeśli ktoś wam się podoba to często potem to uczucie wygasa. Czasami to jest pare dni, czasami pare tygodni, miesięcy lat. W życiu nie zawsze jest kolorowo, nie zawsze jest idealnie. Nie wiem kto to czyta, ale właśnie to może ty potrzebujesz to usłyszeć mimo ze jest trudno nie oznacza to ze zawsze tak będzie. Nawet tęczy jest potrzebny deszcz. Zrób zawsze to co chciałeś/chciałaś pofarbuj włosy, wyznaj komuś miłość, ogól głowę, zrób to co zawsze chciałxś zrobić. I tak wszyscy umrzemy i nikt nas nie będzie pamiętał. Nie zawsze jest prosto często w życiu jest dużo wzlotów i upadków. Nie udawajcie ze jesteście kimś innym pod publikę pod grono znajomych. Bądźcie sobą.
Ludzie mówią „najważniejsze jest pierwsze wrażenie" otóż nie, nie myśle tak. Najważniejsze jest żeby dawać z siebie wszystko, każdego dnia. Poznajesz kogoś musisz pokazać się jak najlepszej strony, ale co jeśli ta najlepsza strona wcale nie opisuje mnie? Może warto pokazać jakim się jest naprawdę? Po co pokazywać się z jak najlepszej strony, skoro można po prostu być sobą? Ktoś cie polubi zostanie z tobą Na tej stacji, inni zostaną na chwile a potem odjeżdżają pociągiem na inną stacje żeby znaleźć kogoś innego. Natomiast jeszcze inni nie wysiadają z pociągu i się nie zatrzymują. Cały czas szukają odpowiedniej stacji, może ty nie byłxś tą odpowiednią? Ty jeśli ty to czytasz to chce żebyś wiedzixł nie bój się mówić. Nie bój się rozmawiać na temat uczuć. Życie to droga w nieznane, nie zawsze jest usłana różami, ale da się nią przejść. Jeśli raz ci się nie uda możesz spróbować kolejny. Kiedyś ci się uda, nic nie trwa wiecznie staraj się korzystać z każdego dnia jak najbardziej. Dbajcie o tych których kochacie bo czasami może być za późno. Żyjcie tak jakby ten dzień był wasz ostatni.Więc chce żebyście pamiętali jesteście wartościowi, piękni potrzebni oraz ważni. Nie zmieniajcie się po prostu bądźcie sobą.
Kocham was
-ash
CZYTASZ
𝙽𝚎𝚟𝚎𝚛-𝑣𝑖𝑐𝑡𝑜𝑟𝑖𝑎 𝑑𝑒 𝑎𝑛𝑔𝑒𝑙𝑖𝑠 𝑥 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟
RandomJest to opowieść o historia victorii oraz y/n Za wszystkie błędy przepraszam Enjoy!