Po 20 minutach przyjechałam na miejsce spotkania i podbiegłam do ciemnowłosego chłopaka. Weszliśmy do sklepu po farbę a oprócz niej wzięliśmy jeszcze krem nawilżający rękawiczki i 15 maseczek do twarz. Podeszliśmy do kasy i kasjerka się odezwała „to będzie razem 82 złote i 93 grosze drukować potwierdzenie?" Zaczęła coś klikać na maszynie swoimi długimi czerwonymi paznokciami. „Dziękuje nie trzeba"-powiedziałam uśmiechając się do niej. Wyszliśmy do sklepu i wsiedliśmy do auta.
- No zobaczymy czy twój „glow up" będzie warty 82 złoty
- Zobaczymy
- Na co ci w ogóle tyle maseczek do twarzy
- Wiesz przydadzą się albo na czarna godzine
- Okej nie mam pytań
- Czy mi się wydaje czy masz więcej energii niż zwykle?
- Wydaje ci się
Podjechaliśmy pod mój dom i poszliśmy do łazienki, wrzuciłam wszytko do szafki zostawiajac tylko farbę rękawiczki i jakieś stare pędzle. Ethan poszedł po kawe a ja włączyłam szybki tutorial na youtubie „jak zrobić wolfcut" nie wiedziałam jak długo można było robić kawę więc zaczęłam bez niego. Obcinałam włosy bardzo starannie gdy nagle ethan wparował do łazienki jak poparzony. „Przepraszam ze tak długo ale poszedłem jeszcze do sklepu kupić pianki i ciastka. O widzę ze zaczęłaś beze mnie, w sumie to dobrze ponieważ ja nie umiem ścinać prosto włosów." Poszedł po stołek żeby przyglądać się jak ścinam włosy „skończyłam!" Wynik obojgu nam się podobał więc przeszliśmy do farbowania. Włączyliśmy muzykę i ethan zaczął nakładać starannie farbę, nagle włożyłam rękawiczki i zaczęłam mu pomagać i nakładać farbę z przodu na włosy. Ethan kazał mi wstać z krzesła, żeby było mu łatwiej farbować włosy nagle zaczęłam śpiewać „YOU ARE PROBABLY WITH THAT BLONDE BOY..." już miałam dalej śpiewać gdy nagle ethan zdjął rękawiczki i wetknął mi piankę w usta „daj mi pracować Prosze będziesz się drzeć jak skończę farbować." Dokończyłam z ethanem farbowanie i zawinęła włosy w ręcznik. Poszliśmy do salonu oglądać Orange in The new black.
- możesz do mnie zadzwonić nigdzie nie mogę znaleźć telefonu- odparł ethan
- Jasne. Wzięłam telefon i zadzwoniłam aż po chwili usłyszałam dźwięk telefonu z łazienki „my heart is broken but i have some glue" zaczął lecieć dzwonek. Poszłam po telefon i nagle zobaczyłam jak ethan ma mnie zapisana „y/n żona rybaka" lekko westchnęłam i poszłam dać mu telefon.
Zastosowałam film i odparłam, ze trzeba iść zdjąć farbę. Zeszliśmy na dół i ethan pościł muzykę. Zmywając farbę zaczęłam śpiewać„𝗼𝗵 𝗯𝗮𝗯𝘆 𝗶 𝗻𝗲𝗲𝗱 𝘁𝗼 𝗸𝗻𝗼𝘄
𝘁𝗿𝘆𝗻𝗮 𝘀𝗲𝗲 𝗶𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗰𝗼𝘂𝗹𝗱 𝗵𝗮𝗻𝗱𝗹𝗲 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗮##
𝗽𝗿𝗼𝗹𝗹𝘆 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝗵𝗶𝘀 𝗮## 𝗮 𝗽𝗮𝗻𝗶𝗰 𝗮𝘁𝘁𝗮𝗰𝗸
𝗦𝗼𝗿𝗿𝘆 𝗶𝗳 𝗶 𝗴𝗮𝘃𝗲 𝗿𝗮𝗻𝗱𝗼𝗺..."Dalej zaczęłam już tylko nucić. Następna piosenka.
- ŚPIEWAJ!-powiedział ethan
- NIE UMIEM KOREAŃSKIEGO
- NO TO PO ANGIELSKU"𝗯𝗲 𝗺𝘆 𝗳𝗿𝗶𝗲𝗻𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝗹𝗲𝘁'𝘀 𝗳𝗶𝗴𝗵𝘁 𝘁𝗼𝗴𝗲𝘁𝗵𝗲𝗿
𝗟𝗲𝘁'𝘀 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗿𝘂𝗻 𝗳𝗼𝗿 𝗼𝘂𝗿 𝗹𝗶𝘃𝗲𝘀
𝗛𝗼𝗹𝗱 𝗺𝘆 𝗵𝗮𝗻𝗱, 𝗽𝗿𝗼𝗺𝗶𝘀𝗲 𝗺𝗲
𝗟𝗲𝘁'𝘀 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗿𝘂𝗻 𝗳𝗼𝗿 𝗼𝘂𝗿 𝗹𝗶𝘃𝗲𝘀
𝗧𝗵𝗲 𝗱𝗼𝗼𝗿 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗳𝘂𝘁𝘂𝗿𝗲 𝗼𝗽𝗲𝗻𝘀
𝗔𝗻𝗱 𝗜 𝘀𝗲𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗺𝗶𝘀𝗲𝗱 𝗱𝗮𝘆
𝗬𝗼𝘂 𝗮𝗻𝗱 𝗶
𝗪𝗲 𝗰𝗮𝗻 𝗳𝗹𝘆
𝗬𝗼𝘂'𝗿𝗲 𝗮𝗻𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝗺𝗲
𝗜'𝗺 𝗮𝗻𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘆𝗼𝘂
𝗟𝗲𝘁'𝘀 𝗷𝘂𝘀𝘁 𝗿𝘂𝗻 𝗳𝗼𝗿 𝗹𝗶𝘃𝗲𝘀"Po małym koncercie i bitwie z moimi włosami w końcu udało nam się uzyskać efekt. Oboje się cie szyliśmy. Po chwili dodałam insta story z czapka na głowie i dodałam podpis „new hair? 👀"
Dostałam potem setki jak nie tysiące wiadomości na temat moich włosów. Odłożyłam telefon i wyszłam z ethanem do sklepu. Oczywiście paparazzi już zaczęło nas stalkować.Już widziałam nagłówki „czy gwiazda y/n zmieniła kolor włosów?!" Albo „czy piosenkarką y/n oraz ethan z måneskin są razem?" Dla zabawy pokazałam ręka w dół tak jak damiano za każdym razem na wywiadzie 💅. Nie mogłam się wprost doczekać kiedy rano zobaczę miliony artykułów.
CZYTASZ
𝙽𝚎𝚟𝚎𝚛-𝑣𝑖𝑐𝑡𝑜𝑟𝑖𝑎 𝑑𝑒 𝑎𝑛𝑔𝑒𝑙𝑖𝑠 𝑥 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟
RandomJest to opowieść o historia victorii oraz y/n Za wszystkie błędy przepraszam Enjoy!