Yeni bölüme hoş gelmişseniz mdbekrj
Hadi buyrun 💕
Ahenk'in Ağzından Devammm:
O bakışların altında eziliyordum...
Yüzüme biraz daha yaklaştı avucunu yüzüme dayadı.
"Bunu şunu umarak yapıyorum benim ilkim umarım senin de ilkindir"
Neyi diye sormama kalmadan dudaklarımda hissettiğim yumuşacık dudaklar ile kalakaldım o kadar yavaş öpüyordu ki...
Ayrılmadı ayrılmadım öyle birkaç dakika durduk öpmedik sadece durduk...
Son kez öpüp geri çekildiğinde yanakları kızarmıştı burada bir terslik var benim yanaklarımın kızarması ve benim utanmam gerekiyordu
"Benim de ilkimdi" dediğimde direkt olarak bana sarılmıştı.
Sonrasında ayrılıp
"Beni itmeni bağırmanı tokat atmanı falan bekliyordum ama sen hiçbir şey yapmadın bana sevmeyi öğrettiğin için teşekkür ederim"
"Bana sevilmeyi öğrettiğin için teşekkür ederim..."
Dedim çok kısık bir seste ama Lider dediğimi duymuş ve bana bakıyordu
"İstediğin zaman kendini hazır hissettiğim zaman bana yaşadıklarını anlatabilirsin tamam mı her zaman yanında olacağım"
Gözlerim dolmuştu hayatımda kimse bana bu kadar değer vermemişti
Babamdan sonra ilk defa bir erkeğe sevgi dolu bakıyordum babamdan sonra ilk defa bir erkeğe güveniyordum...
Aramızda sessizlik oluştuğunda söze girdim
"Anneni görmeyi çok isterdim keşke görebilseydim..."
"Yakında gideriz sıkıntı yok annem anlayışlı biridir babama göre hatta istersen yarın buraya yakın bir lokanta var yakın dediğime de bakma 10-20 km var yani orada annem ile buluşabiliriz?"
"Neden olmasın?"
Diyip gülümsemiştim o sırada aklıma Dani eden soru ile ona döndüm
"Peki baban?"
"Babalık vazifesini yapmayıp annemi başka bir kadın ile aldatıp beni yaptıktan 1 yıl sonra o kadınla çocuk yapan babamdan mi bahsediyorsun?"
Dediğinde afallamıştım.
"İstersen anlatabilirsin anlatmaya ihtiyacın var gibi duruyor?"
Dedim hafif sorarak
"Bu gece dertleşme gecesi yapalım mı?"
Olur anlamında kafamı salladım
"Sen başla ben devamını getiririm"demişti
Hayır anlamında kafamı iki yana salladım
"Sen başla ben devamını getiririm"
İtiraz etmek için ağzını açmıştı ki gözlerimde ki kararlılığı görüp sustu.
"Şöyle ki babam beni hiç bir zaman sevmedi sevgi göstermedi küçükken annem de benimle çok ilgilenemezdi genelde yurt dışında olurdu Türkiye'ye pek geldiği söylenemezdi yani ben küçükken varlıklı ama varlıksız olarak büyüdüm para yönünden varlıklı idim ama aile yönünden..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşı •Texting• Tamamlandı ✔️
Teen FictionTamamlandı ✔️ Özel bölüm gelmeyecektir!!! Başrol kızımızın yanlış kişiye yazması ile başlayan bir hikaye... (+18 yalnızca 36. bölümde mevcut.) +055********: Hayatımın tümü oldun +055********: Gecelerime gün gibi doğdun +055********:Gidersen bir gün...