0.6

880 89 25
                                    

Ehe yine ben geldim nasılsınız iyi misiniz neyse sizi çok bekletmeden direkt olarak bölüme buyur ediyorum buyrun okuyun.

Ahenk'in Ağzından:

Gözlerim kapıya gittiğinde orada lideri görmem ile koşarak gidip onun boynuna sarıldım

Gidelim lütfen dememin üstüne başını sallamış bir sürü aileme laf etmiş ve şu anda onun arabasında ilerliyorduk.

Ne o konuşuyordu ne ben acaba benden böyle bir ailem olduğu için tiksinmiş midir?

O sırada sessizliği bozarak aklıma ilk gelen soruyu sordum.

"Nereye gidiyoruz?"

Derin bir nefes aldı sinirli olduğu belliydi

"Normalde seni bizim aile evine götürecektim ama bu halde götüremem o yüzden benim kendi villama gidiyoruz çok şehirlik bir alanda değil bu yüzden kimse olmaz zaten yerini bile bilmez kimse babamın bile haberi yoktur çiftlik gibi bir yer aslında"

Bir anda sevinçle

"Çiftlik mi at da var mı?"

Demem ile kocaman bir kahkaha atmıştı öyle güzel gülme be adam beni kalbimden vuruyorsun.

"Bu kadar sevileceğini bilseydim önceden söylerdim be güzelim"

"Güzelin miyim gerçekten?"

Dediğimde dolmuş gözlerime baktı.

"Evet de dediğim her şeye neden bu kadar büyük tepki veriyorsun ki?"

"Bilmem belki görmediğim aile sevgisini başkalarında arıyorumdur"

Dediğimde yavaştan ağlamaya başlamıştım

Büyük ihtimal dediğim şey anlayıp susmuştu ve yol boyunca bir daha hiç konuşmamıştık yaklaşık 10-15 dakika sonra kocaman bir evin önünde çiftlik gibi bir yerde durduğumuzda bahsettiği yerin burası olduğunu anladım.

Çok büyük gösterişli ve çok güzel bir yerdi arabanın içinden beğeni ile çiftliğe bakarken

"Dışarı çıkıp baksan daha güzel olmaz mı hani dışarıdan daha güzel gözüküyor" diyen Lider ile onun kapımı açıp önünde beklediğini gördüm.

"Teşekkür ederim" diye mırıldanarak arabadan inmiştim.

Beni çiftliğin etrafında gezdirmişti ve şimdi ise eve giriyorduk.

Dışı gösterişli olmasına rağmen içi bir o kadar sade ve şıktı.

Burası benim olsa ben burada bir ömür yaşardım

"Yaşayabilirsin ne olacak?"

Diyen Lider ile alnıma vurdum ben onu dışımdan mı söylemiştim?

"Şey ben yani ımmm"

Diye saçmalarken Lider parmağını dudaklarıma götürüp bir nevi sus işareti yapmıştı

Parmağı dudaklarımın üstünde olunca konuşamamıştım ve bundan memnun olmuş olacak ki başını sallamıştı ve parmağını çekmişti.

"O evdekiler kimlerdi neden onlarla kalıyorsun?"

Sorduğu soru ile acaba yaşadıklarımı nasıl anlatacağımı düşünüyordum çünkü ben bile onları kendi kendime anlatamazken başka birine anlatmak en zoru da bu olacaktı herhalde

Ben hâlâ nereden başlasam diye düşünürken Lider söze girdi

"Galiba uzun bir hikaye ve şu anda psikolojikmen bunu anlatmaya hazır değilsin doğru muyum?"

Kafamı Evet anlamında salladım

"Peki o zaman sonra da söyleyebilirsin sorun yok"

Dediğinde gülümsemeden edememiştim kimse beni bu kadar düşünmemişti şimdiye kadar tabii babam ölmeseydi o düşünürdü

...

"Baba daha hızlı salla hadi"

"Ahenk daha hızlı sallarsam düşersin olmaz"

Babam üzüldüğümü anlamış olacak ki salıncağı yavaşlatmıştı .

"O zamaaaaan Baba havaalanı Ahenk'i uçuruyor"

"Babam beni uçuruyor babam beni uçuruyor yehuuuu"

"Baba havayolları uçuruyor"

İkimiz de gülüyorduk eğleniyorduk

...

"Baba bak ne kadar da güzel uçuyor"

"Evet kızım biraz daha yukarı doğru yapalım mı?"

"Bu uçurtma daha yukarı gidebilir mi baba?"

"Biz istersek neden gidemezsin ki biz istersek her şeyi yaparız unutma biz asla ayrılmayacak bir baba kızız"

Deyip anlımdan öpmüştü.

"Baba o zaman daha da yukarı çıksın bu uçurtma gökyüzünde özgürce dolaşsın"

"Siz nasıl isterseniz prenses"

Babam makarayı biraz daha döndürmüş ve beni sırtına almıştı

"YEHUUUU"

...

"YA BABA AMA YA YAPMA"

"Nedenmiş o ben kızımı gıdıklayamaz mıyım?"

"Ama baba ya gıdıklama lütfen"

"Tamam tamam bırakıyorum zaten biraz daha gülersen karnın taş olacak"

Dediğinde ikimiz birden gülmeye başlamıştık.

...

Huuu nereye daldın öyle ya?

Diye konuşup elini önümde sallayan lider ile ona baktım

"Bir şey mi oldu?"

Gözyaşı •Texting• Tamamlandı ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin