Én tényleg próbálkoztam.
Próbáltam feltűnés nélkül létezni, de úgy látszik, a gimi nem erre való.
Már kilencedikben elkezdtek cikizni, én voltam az undorító, zsíros hajú lány egérszürke melegítőben.
Nem a legbájosabb szerep, de nekem abszolút megtette, hiszen itt éppen az a lényeg, hogy a legkisebb ellenállás nélkül tudjam a tanulmányaimat teljesíteni. Igazából inkább kicsinyesek voltak a viccnek szánt bántalmazások, mint nevetségesek.
Valaki éppen egy hatalmas, lelohadt faszt rajzolt az asztalomra a nevemmel. Paxton. Az ott vajon a szám akar lenni?
Imádtam az uniszex nevemet, az óvodában mindenki azt hitte, hogy fiú vagyok. Tényleg, fantasztikus volt.
Ahogy leültem, a mellettem ülő Cassandra Kane iskolakirálynő, gyönyörtündér, ügyeletes pom-pom hajrálány öklendezést színlelt.
Csodálatos.
Én voltam az undorító, stréber, fura lány hatalmas fejhallgatóval. Mint említettem, hálás szerep.
Dupla irodalom óránk volt Ms. Tökéllyel, nemrég diplomázott és még lelkes újoncként akart segíteni a diákokon. Heti kétszer tuti, hogy bedobott egy érzékenyítő tíz percet az órái közé, megjegyezte, hogy ha bárkinek, bármilyen problémája lenne, forduljon bizalommal hozzá, ekkor jelentőségteljesen rám nézett.
Azt hitte, hogy a cikizés zavar, de messziről hidegen hagyott az egész. Biztatóan visszamosolyogtam rá, már csak az hiányzott, hogy felhívja a szüleimet. Cseszhetném.
A szünetben Ms. Tökély valami karácsonyi műsorról kezdett el beszélgetni Emmáékkal, míg én az ablakon kifelé bámultam, Rae és a barátai dobáltak a pályán.
Rae az osztályunkba járt, imádott sportolni. Nagyon helyes volt. Ő volt az egyetlen, aki normálisan szólt hozzám az osztályban, viszonylag sokat beszélgettünk. Sajnos, csak barátok voltunk. A barátnője eggyel alattunk járt, gyönyörű, hosszú barna haja volt, nagy zöld szemei, kedves mosolya és tökéletes alakja.
Rae épp betalált a kosárba, önkéntelenül elmosolyodtam.
- Szegény Rae, a nyomi megint bámulja.
Zavartan összerezzentem.
Neked is szép napot, Cassy. Azt hiszem, nyílt titok volt, hogy tetszett nekem a srác, de kinek nem?
Becsuktam a szememet, talán egy másik univerzumban... Ha behunyom a szemem, egy másik világba menekülhetek. Ahol én nem én vagyok, hanem mondjuk Cassendra Cane, a pom-pom királylány, akiért edzés után jönnek a szülei, a suli legmenőbb srácával jár és minden buliba meghívják. Egy másik világban, talán szép lennék, és talán valaki igazából belenézne a szemeimbe.
ESTÁS LEYENDO
dinamit
RomancePax utálta a gimit, és a gimi is utálta őt. Szürke egérként tűrte a kicsinyes gúnyolódásokat a háta mögött. A szünetekben persze cuki-de-esélytelen plátói szerelmet ápolt a futball csapat védőjátékosa irányába. Totálisan viszonzatlanul. Aztán valaho...