5. fejezet - Egy kis tej

27 6 3
                                    

Valami különös oknál fogva, csak kinevették a teljesen logikus kérdésemet és tényleg elmentünk vacsorázni, Zane, a bandája és én. Egy 24/7 IN-N-OUT-ba hamburgert enni.


Este 11-kor.


És egyikőjüket sem zavarta.


Az éjszakai menedzser úgy üdvözölt minket a helyiségben, mint aki nem először teszi ezt.


Megadóan felsóhajtottam és kértem egy burgert.


Amikor a fiúk a sültkrumplis papírokkal kezdték egymást dobálni, Annie hozzám fordult.


- Nem akarsz velem eljönni a plázába a héten?


Összehúztam a homlokomat: - Öm, én nem vagyok egy plázázós típus.


De csak mosolygott: - Nem baj, nekem sosem volt még lánybarátom. A többiek mind ellenségek a ringben és a ringen kívül is. - Zavartan oldalra simította a haját. - Megmutatom neked a kedvenc helyeimet, szerzünk neked valami csillogós rucit és fagyizunk.


Annie túl szép volt, és szerintem túl erős is, úgyhogy...


- A fagyi ellen nincs ellenvetésem - egyeztem bele végül.


Furcsa volt, hogy valaki időt akart velem tölteni.


Amikor Luke azon volt leöntse Wayne méregdrágának tűnő zakóját kólával, Zane-hez fordultam.


- Matek, Coleman, matek. - Néztem rá szuper szuggesztíven. Matek. Bizonyítás. Dr. Kelly.


Csak vett egy mély levegőt, aztán félretolta a tálcáját. Egy vörös póló volt rajta, meg egy kis lila folt a homlokán, a jobb szemöldöke fölött. De így is rémisztően vonzó volt.


- Jól van, Minski, mutasd.


- Itt? - Kitágultak a pupilláim. - Itt? Most tényleg, Coleman? A zsíros kaja fölött nyissam ki a beadandónkat? Hogy néz ki az, ha összekoszoljuk? Dr. Kelly ott helyben felnégyel minket és hogy példát statuáljon szétszórja a testrészeinket az iskola területén. A fejünket szerintem a futball pálya alá temetné, ahonnan kísérthetnénk...


- Pixie, fúj! - Luke elfintorodott. - Már nincs is kedvem leönteni Wayne-t.


Zane csak a szomszédos asztalra mutatott: - Az ott jó lesz?


Elfintorodtam, de legalább javulás volt az előző opcióhoz képest: - Oké, legyen, de előtte letörlöm.


***


Hajnali háromra végeztünk. Végül sikerült minden példát megoldanunk. Zane-nel együtt dolgozni nem volt apokaliptikus, Luke is be-be segített, ők már bezzeg készen voltak.

dinamitOnde histórias criam vida. Descubra agora