Medya: Dean Temıs
Yorumlarınızı satır aralarında görmek beni çok mutlu eder.❤️
SINIR 120 Vote 150 Yorum
Türkiye
Dean'ın yere bastığı topraklara hayranlıkla bakışı sürerken güneş gözlüğünü çıkarıp gözleriyle bu güzelliği tüm çıplaklığıyla görmeye başladı.
Başka bir ülkeye gitmeyi sevmezdi gitse bile bir veya iki gün kalırdı. Önemli bir şey olmadıkça yurtdışına çıkmazdı.İlk defa Türkiye ye geldiğinde dudağında birr tebessüm oluştu. Arkadaşı bir kaç kez buraya gelmişti biliyordu burayı yalnız o ilk defa geliyordu ve dedikleri kadar güzel oluşunu kabul etmiyordu genç adam. Yalnız şuan gördükleri ile Burayı ister istemez sevmişti.
Güzel bir ülkeydi.
Uçakta arkadaşından bir kaç bilgi almıştı, yemekleri kültürleri hakkında her şeyi öğrenmişti. Bu hiç bir işine yaramayacaktı ama yine de merak duygusuna yeniliyordu. Arkasından yaklaşan adama yan bir bakış atıp ilerlemeye başladı ayaklarının ucuna gelen arabalarla beraber buradan gidiyordu.
Önce otele gidip kendini toparlayacak daha sonra da o adamlara cezasını vermekten çekinmeyecekti genç adam, bu saate kadar da zaten kan dökmekten çekinmemişti, aksine kan dökmek için sebep aramıştı. Adam öldürmek, can yakmak onun için hiç bir şeydi. Korkmazdı ve acımazdı.
Dean, Büyük lider!
Adının anlamına anlam katıyordu Dean.Arabanın durmasına karşılık gözlerini pencereden çekip önce şoföre baktı, şoför ona bakmadan kafasını eğerken Dean onun bu haline dudaklarını kıvırdı ve arabadan tüm heybeti ile indi.
Onun namı demek ki Türkiye ye de ulaşmıştı. Ulaşmasa bile ulaşması için her şeyi yapardı genç adam.Bundan zevk alırken kaslarının şiştiğini ve gömleği patlatacak duruma geldiğini anladı. Kendini gerdiğinde böyle oluyordu, spor yapması onu daha fazla kas yapmasına sebep oluyordu. Spor yapması sağlığı için değil sevdiği içindi. O hiç bir zaman sevmediği bir şeyi yapmak mecburiyetine düşmezdi.
Dolgun Dudaklarını yalayıp ona hayranlıkla bakan Türk kızlarına göz gezdirip arkadaşına çevirdi. Arkadaşı oda anahtarlarını aldığında kendisine uzatılan anahtarı sertçe alıp yürümeye başladı. Bir an önce işini halledip bu otelden çıkıp gitmek istiyordu.
Yorgunluğuna karşılık o adamları bulup onu buraya getirdikleri için cezasını vermek istiyordu. Bu fikir üzerine dudakları kıvrıldı.Jacob onun bu haline karşılık sadece bakıp yutkunmayı seçiyordu. Jacob kısa bir anlığına düşünmeye çalıştı, bu adamın kendi ailesine acıması yoktu kendisine mi olacaktı diye düşündü. Dean, Jacoba ufak bir bakış atıp asansörden çıktı.
***
"Hoşgeldiniz bay Temıs." kafasını eğerek onu selamlayan adama karşılık boynunu kütlemeye başladı. Çeketinin önünü bağlayan adamla beraber odada bakışlarını gezdirip yavaş adımlarla masanın başına gülerek koltuğa yerleşti.
Adam Bay Temıs için için kaç aylardır İtalyanca öğrenmişti, onu daha fazla sinirlendirmemek adına korkudan hemen öğrenmişti.
Adamın içinde ki korkuyla Dean'a bakarken onun bu rahat halleri onu daha çok korkuttu. Kendi iş yerinde kendi koltuğuna oturuyordu ve hiç sesi çıkmadan izliyordu adam. Duydukları ile bu adama saygısızlık yapılmasının tek cezası ölümdü o daha en iyi tarafı olabilirdi. Korkuyla titreyip adamın sesini duydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARZELA
TeenfikceÖnümde duran araçlara korkarak bakmaya devam ettim ne kaçabiliyordum ne de bağırıp yardım isteyebiliyordum. Zaten yardım edecek kimse de yoktu sokakta olsa bile beni bu adamlardan koruyacak biri olamazdı. Geri geriye giderken önümde ki adam bana bak...