3."Karanlıktaki Yıldızlar."

7 0 0
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum,keyifli okumalar🌺

Can Bonomo,Güneş.


DOLUNAY ERDEM

Hayata bir geliş amacımız olduğuna inananlardan oldum hep. Evet, şuan yaşıyorum fakat yaşamamın bir amacı olmalı, birileri için bir şey yapmalı, bir şey olmalıyım. Kendime sorduğum soruların cevabını hiç beklemediğim bir an da dostlarımla tanıştığım zaman alıverdim. O zamanlar küçüktüm fakat yine de anlayabilecek kadar olgundum.

Hatta oldum olası olgundum. Belki biraz da sert. Yıllar sonra okuduğum bir kitapta, duygularını saklamanın bir tür kalkan olduğunu okumuştum. O an anlamıştım ki çocukluğumdan beri yaptığım tam olarak buydu. Yüzüme takındığım o umursamazlık maskesi aslında benim kendimi savunma mekanizmamdı.

Kulaklığımı çıkarıp, güneşten korunmak için yüzüme koyduğum hasır şapkamı sıcak kumun üzerine koyarak yattığım şezlongda doğruldum.

Bizimkiler şemsiyenin altında, gölgede oturmuş uno oynuyordu. Mert sırıtıp abartılı bir şekilde konuştu. "Oo,Dolunay hanım kış uykusundan uyandı sonunda."

Elime ilk gelen şeyi, güneş kremi şişesini ona fırlattım. Buna hazırlıksız yakalandığı için hiçbir şey yapamadı. Söylenerek sırtını sıvazlamaya çalışırken tıpkı onun gibi sırıttım.

Mert dirseği ile pür dikkat elinde ki katlara bakan Asaf'ı dürttü ve ona doğru fısıldadı. "Bak bunlar hep Merkür yüzünden. Kıçında kurt varmış gibi oraya buraya gidiyor, retroya giriyor. Bunun burcunda bir şeyler oluyor, sonra bunun bedelini zavallı Mert ödüyor." Sızlanmasına göz devirdim.

Sabah evimize biraz uzakta olan bu sakin koya gelmiştik. Öğlen olduğunda ise biraz gözlerimi dinlendirmiştim. Kış uykusuna falan yattığım yoktu.

Gaye elinde ki kağıtları işaret ederek, "Bu el bitsin sende bize katılsana." Dedi hevesle. Yüzünde ki çocuksu heyecan bazı insanlara göre katı olan kalbimi ısıttığında belli belirsiz tebessüm ettim. "Olur, hadi çabuk bitirin."

Heyecanla başını salladı ve elinde ki tek kağıdı gösterdi. "Zaten şimdi bitecek, kazanacağım."

Sıranın kendisine gelen Mert yüzüne takındığı şeytani gülümsemesi ile kazanacak olmanın sevinciyle olduğu yerde duramayan Gaye'nin yüzüne baktı. Gaye başına gelecek şeyi tahmin ettiğinde yalvarırcasına Mert'e mırıldandı."Yaa Mert.."

Mert elinde öbek olmuş kartların en sağından bir tane kart çekip kötü adam kahkahası eşliğinde yerde ki kartların üstüne koydu.

+4.

"Lan." Dedi Asaf, Mert'in kafasına bir tane geçirip. "Kız bitecekti niye ibnelik yapıyorsun."

Mert beynine gelen darbe ile afallayıp kafasını ovalarken sinirle ona bakan Asaf'a döndü. "Canım şaka mı yapıyorsun oyunun amacı bu." Elinde biriken kartları gösterdi. "Üstelik bu kartların hepsini bana sen toplattın. Adaletin gerçekten bu mu dünya?"

Gaye tam kazanacakken yeniden eline kart doldurmanın verdiği hüzünle kendine kart alırken Asaf sıra kendine geçtiğinde Gaye'ye döndü ve kendinden emin bir şekilde, "Şimdi intikamını alacağım merak etme." Dedi.

BİZ BİZİ İYİ BİLİRİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin