Bazen konuşmak anlamsızdır, gözler karşısında...
🥀🥀🥀
Acı, sevinç, öfke... Bütün duygularım birbirine girmişti. Sadece bakmakla yetindim o da aynısını yaptı sadece baktı.
Ne kadar süre geçti bilmiyorum bir dakka sanki bana bir yıl gibi geliyordu.
Karşımda gördüğüm adamın ağzından ismimi duymak gerçekten garip hissetmeme neden olmuştu. İçimden kendi kendime umarım benim dedemdir diyordum.
Karşımdaki adam daha fazla dayanamadı ve bana sarıldı. Adamın sarılması ile gözümden bir yaş Damla düşmesi saniyeler sürmedi. Galiba, galiba benim dedem bu adamdı...
Adam benden ayrıldı ve oturmam için karşılıklı konan koltukları gösterdi. Ben ise hemen oturdum.
Adamın gözlerindeki mutluluğu görebiliyordum. Sanki kaybettiği bir şeyi bulmuş gibi bakıyordu.
Daha fazla dayanamadım ve söze başladım.
- Annemin telefonundan adresinizi alıp geldim, annem sizi "babam" olarak kaydetmiş, ben sadece merak ettiğim için geldim başka bir...
- Kumsal
Sesi kulağa öyle şevkatli geliyordu ki konuşsa oturup ölene kadar dinlerdim.
- Torunum merak etme ben her şeyi biliyorum.
Ama nasıl kafamda bir sürü soru işareti vardı ve hepsini şimdi sormak istiyordum.
- İsmimi nereden biliyorsunuz ve beni tanıyor musunuz?
Adam sormuş olduğum soruyla daha çok gülümsedi.
- İnsan torununun ismini bilmez mi? Tek ismini değil nerede yaşadığını, arkadaşlarını, sevdiğin yemekleri, ne kadar inatçı olduğunu...
Bu adam gerçekten benim dedemdi ve bundan sonuna kadar emindim. Adam her şeyi baştan anlattı.
Dedem aslında çok zengin bir iş adamıydı. Benim ismimi de dedem koymuş. Ben on iki yaşındayken dedem rakipi olduğu firmanın kaçak yollarla iş yaptığını öğrenmiş ve adamların kaçak yaptığı işlerle ilgili dosyaları gizli bir kasaya saklamış. Dedemin can güvenliği olmadığı için dedem kendini öldü göstermiş ama bunu sadece annem biliyormuş. Dedem İtalya'ya kaçmış ve rakip firma battığı için geri dönmüş. Dedem dosyaların olduğunu kasanın anahtarinin bende olduğunu söyledi meğer kum saatimin içinde o kasanın anahtarı varmış.
Dedemin anlattıklarını ağzım açık bir şekilde dinliyordum. Kum saatimin içinde bir anahtar olduğunu farketmemistim çünkü içerisinde çok fazla kum olduğu için çalışmadığını bozuk olduğunu düşünmüştüm meğer bu yüzden içinde çok kum vardı.
Dedem annemler ile ilgili konuşmaya başladı ama kapı kırılma sesi buna engel oldu.
Bu... Bu Ufuktu.
🖤🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR VAR DÖRT YOK [Tamamlandı]
RandomCanını vermek mi daha zor yoksa canından bir parça vermek mi...