📚 Kütüphane 📚

898 30 10
                                    

Her gün yaptığı gibi Ataman Kolejinde en huzurlu bulduğu yer olan kütüphaneye gidip oradaki kitaplarla huzuru bulmak için erkenden okula gitme kararı almıştı Aybike. Üstünü ve küçük çantasına telefonun ve cüzdanını koyup kulağından müzik dinlemeye karar verdi.

Şarkı: Barış Akarsu-Hasretler Ayrılıkla Başlar

Durağının sessizliğini fırsat bilerek şarkıya eşlik etmeye başladı ilk defa saçlarını salmıştı,o kötü telefon kılıfının yırtılmasının da fırsat bilerek düz renkte bir telefon kılıfı almıştı.
Berk ise bazı gereksiz ek ödevleri bitirmek için kütüphaneye gitmeye karar verdi. Bu gün her zamankinden farklı olarak saçlarının dağınık bırakmıştı,yüzünde ise Aybike ile bir aydır yürüttüğü gizli ilişki vardır. Berk hatalarının tamamının telafi ettiğin de herkese söylemeye karar vermişlerdi. Bunları düşünürken kahvaltı için hazırladığı tost ve kahveyi bitirmişti bile hızla arabasına doğru ilerlemeye başladı genç adam. Aybike kütüphane de hangi kitabı seçeneğine karar vermeye çalışıyordu bir anda gözüne çarpan bir aşk romanı olan "Vadideki Zambak" adlı kitabı eline alıp konusunun inceledi kısa bir süre sonra bu kitabı okumaya karar verdi. Berk ise kütüphaneye gelmişti hatta gizli aşk yaşadığı sevgilisini uzaktan izlemişti kızın arkada ki bir armut koltuğa oturduğunu gördüğün de okul da hiç kimsenin olmamasını fırsat bilerek genç kızı biraz daraltmak istemişti genç kızın kulağına eğilip konuşmaya başlamıştı.

B:Vadideki Zambak güzel kitaptır narin kitap okuyan birisi olarak beğenmiştim sen de bence beğenirsin Aybik.

Aybike hızlı ve ani bir şekilde kafasını yana çevirdiği için Berkle dudakları birleşmişti. Berk dudaklarını ayırmadan ama çok zorlanarak sormuştu.

B:Devam edelim mi?
A:Edelim

Demişti Aybike gözlerini kapatarak. Berkte bu cevabın üstüne gözlerini kapatıp hemen yanına oturup genç kızın dudaklarını öpmeye başlamıştı. İkisi de ilk defa birisini öpüyordu ikisi de aynı heyecanı paylaşıyordular. Berk genç kızın alt dudağını bırakıp üst dudağını öpmeye başlamıştı,kısa bir süre sonra Aybike nefes alamadığını belirten bir şekilde Berkin elini sıkmıştı bunun üzerine Berkte kızı bırakmak zorunda kalmıştı.

B:İlk öpüşmemizi de yapmış olduk Aybik.
A:Berk bir de eline mikrofon al bağıra bağıra söyle.
B:Ayy tam sen de epey utangaç çıktın başımıza merak etme okul da zaten hiç kimseler yok.
A:İyi bari,utangaç olduğum konusuna gelirsek bunu Oğulcanın duymasını ikimiz de istemeyiz değil mi? Hem ben utanmadım bir kere.
B:Hıı öyle diyorsan öyledir tatlım ben de yanaklarının kızarmasının buna bağlıyıcaktım az kalsın heralde güneş vurdu. Neyse utanmadıysan sık sık yapalım tatlım. Ne dersin?
A:Fırsatçısın derim.
B: Biliyorum tatlım. Neyse onu bunu boş verde çok önemli bir konu da senden fikir almam lazım sevgilim.
A:Neymiş bakalım.
B:Ben Orhan Babacığım dan özür dilemek istiyorum da.
A: Babacığım dan derken neyse bunu duymamış gibi yapıyorum. Bak zaten babam seni o tiyatro oyunun da baya bir gözüne girdin bir de şu aralar Ömerlerle aranda iyi birlikte Tolgayı kaçırmışsınız felan neyse ama bak ben Kadirle kavga ediyordum dersen senin kafanı patlatır işte gözüm karardı, hırs yaptım felan de affeder zaten seni.
B:Tamam teşekkür ederim Aybik haa bu arada okulun açılmasına daha iki saat var biraz gezelim mi?

Diyip minoş minoş sevgilisine bakmıştı

A:İyi tamam tamam şu kitabı ama ilk önce dolabıma koyayım öyle çıkalım.
B:Tamam bekliyorum ben seni

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Arada ki Kiss hakkında ne düşünüyorsunuz benim içinde biraz ani oldu. Neyse yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayalım.

Little Stories||AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin