Tımarhane

592 22 12
                                    

Bu hikaye Kardeşlerimle uzaktan yakından bir alakası yok sadece Aybike ve Berke dayalıdır bir diziye uyarladım.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Berk daha yeni delilik günlerinin geride bırakabilmişti tımarhane müdürünün aldığı gitar sayesinde. Bu gün raporun da "Yarın taburcu" yazdığı için tımarhaneden çıkış yapamamıştı ama deliler de yatamazdı o yüzden bir görevliden bir oda istemişti,adam da bir oda vermişti. Odayı hazırlarken birden pat diye bir kız odaya dalı vermişti.

A:Sen kimsin be?
B:Şimdi şöyle ki bana burayı verdiler yarın taburcu oluyorum.
A:Sen ne anlatıyon lan!! Burası benim odam.

Deyip Berkin eşyalarını fırlatmaya başlamıştı.

G:Noluyo burda? Aybike sen gelceğini haber vermedin mi?
A:Verdim aradım sekreteri yazdırdım.
G:Neyse ben seni başka yere alıyım.
A:Olmaz burası benim yerim delirmeyin lütfen. Bunu başka odaya alın.
G:Aybike burda zorunlu tutlan o seni gönderim görürsün.
B:Benden bahsediyor.

Aybike Berkin dibine girip

A:Bu gece tek gözün açık uyu lan.
B:Uyamıyamıyorum ki zaten.

Gözüm üzerinde işaretini yapıp ordan uzaklaşmıştı. Berkte arkasından dalga geçer bir şekilde bağırmıştı.

~Akşam olur~

Berk kulaklıkların takıp müzik dinlediği için odaya giren Aybikeyi fark etmemiş yüzüne gelen yastıkla ürkmüştü.

A:Hışşş!Sesiz ol ben dedim burdan başka yerde uyamıyorum gözlerini kapa, dön arkana uyu hadi.

Deyip yatı vermişti arkasının dönüp Berkte bir tepki verememişti bunun üzerine arkasını dönüp müzik dinlemeye devam etti. Sırt sırta verip uyudular.

~Sabah olur~

Berk ne kadar hastane müdürüne aliemin yanına dönmiyeceğim desede bu konuda karasızdı. Hastaneden taburcu olabilmişti sonun da. Arkasında ona seslenen ve koşan bir Aybike vardı.

A:Eee şimdi ne yapıyoruz.
B:Bir şey yapmıyoruz ben yoluma sen işine.
A:Benim artık bir işim yok yani istifa ettim maaş yükselmesi olmayınca, yani belli bir süre peşindeyim.
B:Hıı o zaman bir şey için bana yardımın etmen lazım bu arada da sen de iş yaparsın bu arada ben Berk.

Deyip elini uzatmıştı. Aybike de o eli tutup.

A:Ben de Aybike. Eee yardım etmemem gereken konu ney?
B:Şimdi şöyle ki bu dediklerim hep sır olucak.
A:Tamam söz benden sır çıkmaz.
B:Tamam o zaman. Şimdi benim ailem pek çetin işler yapmıyorlar silah kaçakcılığı felan ama madde yok mallar bize geliyor biz satıyoruz biz de malların bir kısmı ile geçimizi yapıyoruz bir kısmıylada mahaledeki ihtiyaçları karşılıyoruz. İşte ben oraya dönsem mi dönmesem mi karar veremiyorum?
A:Yani küçük bir devlet gibi bir şeysiniz.
B:Yani evet.
A:Hıımm gel o zaman benimle.

Deyip Berki bir meydana götürdü. Sonra bir kaç esneme hareketi yapmaya başladı.

B:Napıyorsun?
A:Şşşıı!
B:Bir şey desene
A:Şşşııı!
B:Meditosyan felan mı?
A:Hıış!
B:Ehh seninle mi uğraşıcam bee!!

Deyip arkasının dönüp gidiyordu ki son bir defa arkasının döndüğünde Aybike moderen bir dansa başlamıştı.

A:Duyuyor musun?
B:Neyi?
A:Hşşıı!

Sonra Berkte müziğin sesini duymaya başlamıştı. Sonra kıza katılıp meydan da moderen bir dans yapmaya başlamışlardı, sonra müzik dinlemete başlayınca Aybike müziği değiştirip bir kabovoy dansına giriş yapmaya başlamıştılar hızlı dans figüleri ile dans etmeye devam etmişlerdi, bu müzikte bitince rap bir şarkı çalmaya başladı Berk kafasına hemen kapoşonun takıp müziğe ayak uydurmaya başlamıştı ve son olarak Aybike erik dalı olarak müziği değiştirip oynamaya başlamıştı.

B:Bu olmaz!Bu olmaz!

Desede ne kadar vücudu beynine uymamış ve bir ayak hareketi ile oynamaya başlamıştı bile. Aybike ise Berkin oynamam diyşine hiçkulak asmamıştı bile çünkü vücudunun ona karşı geleceğinin biliyordu. Oyunun sonlarına geldiklerinde ikisi de birden  selam vermişti baya bir insan toplanmışlardı onları izlemek için. Berk o kadar değişik dans yaptıkları için biraz başı dönmüştü ve kendini yere bıraktığında yanın da Aybikeyi görememişti.

B:Lan nerde bu kız ben rüyada felan mıyım?

Diye mırıldanirken Aybike elinde iki su şişesi ile geliyordu.

B:Nerdeydin yaaa?
A:Su almaya gittim.

Deyip Berkin yanına oturmuştu.

B:Biz ne yaptık şimdi bunun benim kararım ile ne alakası var?
A:Şimdi şöyle ki ben önemli bir karar verceğim zaman dans ederim bu.
B:Ama neden?
A:Çünkü bu şekilde beynim devre dışı bırakılır ruhun ne istiyosa onu buluyorum sende de işe yaramıştı. Mesala şuan neyi tercih ediyorsun?
B:Dönmeyi. Bu arada baya farklı bir teknikmiş.
A:Yani burda önemli olan...
B:Beyni devre dışı bırakmak.
A:Aferin hızlı öğreniyorsun. Neyse hadi kalk hadi. Şimdi bana iş bakıcaz hadi.
B:Tamam tamam geldim.

Deyip genç kızın peşinden koşmuştu.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Heralde hangi diziye ve çifte uyarladığımı anladınız değil mi? Tabiki de Çukur NehYam a uyarladım. Ahh canım çiftim bir Efsuna harcandılar. Neyse umarım beğenmişsinizdir lütfen yorum ve oylama yapalım şimdiden teşekkürler.

Little Stories||AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin