Aybike eski okulundan kalan en yakın arakadaşı olan Cansuyla yeni ayrılmış yoğun olmayan bir cadde de yürüyordu. Gözüne 40lı yaşlarında bir adam çarpmıştı adam gayet şık giyimli ve zengin bir görünümlü birisiydi kendince düşünmüştü "Zengin birisi gibi niye bu cadde yürüsün aman banane milletin derdi benimi gerdi."diye sonra adam biraz yavaşlamış bir otobüs durağını elini koymuş sanki koskaca bir yolu koşmuş gibiydi. Aybike bunlar olurken durmuştu adam artık hiç nefes alamıyordu ve yavaşça bilinci kapanmıştı. Aybikenin eli ayağına dolanmıştı ambulansı zar zor araya bilmişti,ambulans çalışanları nasıl olduğu hakında sorular yağdırıyor Aybike de ne gördüyse söylüyordu. Sonun da hastaneye varmışlardı,neyse ki adamın ciddi bir durumu yoktu biraz şekeri ve tansiyonu düşmüştü bir serum takıp bir odaya alıp uyunması ve serum bitikten sonra taburcu olcaktı. Adam artık hafiten uyanmaya başlamıştı.
R:Ben nerdeyim ve siz kimsiniz?
A:Ben Aybike siz yolda fenalaşınca sizi hastaneye getirdik.
R:Getirdik derken?
A:Yani ben ambulansı aradım onlarla geldik.
R:Hıım teşekkür ederdim. Bu arada ben Resul Özkaya.Diyerek elini uzatmıştı Aybike ise akılına gelen doğru olduğunu öğrenmek için sordu elini sıkarak.
A:Ben de Aybike Eren de siz acaba Berk Özkaya ile akraba mısınız?
R:Evet oğlum siz nerden tanışyorsunuz?
A:Biz Berkle sınıf arakadaşıyız.
R:Demek o ünlü Aybik sendin.
A:Benden size bahseti mi?
R:Bana pek bahsetmez ama Cangoya anlatırken duymuştum.
A:Cango?
R:Sen onu tabi bilmiyorsun şey Berk Efendinin kedisi.
A:Berk ve kedi?
R:Çok garip ama seviyor o kediyi o da öyle.Deyip gülümsemişti Aybikeyi çok sevdiği her hâlinden belliydi,doğrusu Aybike de Resul'ü sevmişti.
R:Bu arada bana Resul Amca diye bilrsin.
A:Tamam Resul AmcaArtık Resul'un serumu da bitmişti doktorda çıkabilceklerinin söylemişti. Resul şöfrü aramıştı eve döne bilmek için tüm bunlar olurken.
R:Aybike kızım seni de bırkalım gelde.
A:Ben...
R:İtiraz isyemiyorum.
A:Tamam Resul Amca. Teşekkür ederim bu arada.
R:Rica ederim. Bu arada sen bizim Berkle biraz daha kahve içme biraz sürünsün kereta.
A:Tamam.Deyip gülümsemişti.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Evet yeni bölüm geldi ben açıkcası Resul Daddy böyle istiyorum Aybikeye iyi olsun Berki fırçalasın!
Neyse umarım beğenmişsinizdir lütfen yorum ve oylama yapalım şimdiden teşekkürler.