☔ Yağmurlu Bir Akşam ☔

805 31 12
                                    

Aybike anneleri yokken Oğulcan ile büyük kavga etmişlerdi. Aybikede yağmurda sadece mavi kot pantolonu ve siyah kapşon ile kapıyı çarpıp evden çıkmıştı sahile doğru yürümeye başladı. Berkte yağmurlu hava da yürümek istemişti şemsiyesi sayesin de kuru kot ceketi sayesinde sıcak kalmıştı. Aybike artık sahile doğru koşuyordu sahile vardığında hüngür hüngür ağlamaya başladı Berkte Aybikeyi görmüştü sevdiği kızı öyle görmek hiç hoşuna gitmemişti hızlı adımlarla kıza doğru yürümeye başladı.

B:Aybik sen iyi misin? Noldu?
A:Senin burada ne işin var gerizekalı.

Deyip itip arkasının dönüp gidiyordu ki Berk genç kızı kolundan tutup kendine çekmişti

B:Noldu?
-Bir adım geriye giderek bağırmaya başladı-
A:Bir şey değil ki bir sürü saymakla bitmez mesala beni seven bir kişi bile yok bu dünyada yok.
B:Ama deme öyle bak mesala Ömer,Kadir,annen,baban hepsi seni çok seviyor.
A:Öyle mi? O zaman Harika beni soğuk hava deposuna kilitledi dediğimde birisi bir şey demedi niye şuan bir Allah'ın kulu peşimden gelmedi sevdikleri için mi?

Deyip ağlamaya devam etmeye başladı. Berkte dayanamayıp Aybikeye sıkı sıkı sarıldı bir anda. Kızın ateşi olduğunu anlamıştı âdeta yanıyordu genç kız.

B:Aybike sen yanıyorsun
A:Hııı

Deyip gözlerini kapatmıştı resmen bayılmıştı. Berk kızı kucağına alıp arabaya bindirdi sonra evlerine sürmeye başladı. Evde babası yoktu zaten anneside yılar önce ölmüştü. Anneannesini yanına geldiklerinde Aybike uyanmıştı ama yürüyecek mecali yoktu mecbur ben taşımak zorundaydı, bahçeyi geçtikten sonra zile basmaya başladım.

Anneanne:Oğlum ne oldu bu kızın hâline böyle geçin içeri.
B:Anneanne bu kız Aybike yağmurda biraz ıslandığı için hem üşümüş hem de ateşi çıkmış arabada biraz sıcağı görünce düştü.
Anneanne:Tamam o zaman.
A:Ben iyim.
B: Aybik bak bu anneannem Sevda.
S:Merhaba kızım dur ben sana balı süt yapayım onu iç turp gibi olursun ama gel ilk önce saçlarının kuruluyalım.

Aybike sıcağı görünce biraz daha iyi olmuştu ateşi düşmüştü ama biraz üşüyordu üst katta ki banyoda saçları kurulanırken üstü de kurumuştu biraz kot pantolonun da yaşlık hissediyordu ama birazdan oda kurayabilirdi.

S:Gel saçlarının tarayalım

Kızı yatağa oturup kalın bir tarak alıp saçlarının taramaya başladı.

S:Siz Berkle nerden tanışıyor sunuz?
A:Biz Berkle sınıf arkadaşıyız.
S:Demek o muhteşem Aybik sensin Berk seni öve öve bitirmez.

Aybike yüzüne bir gülümseme oturmuştu. Birden kucağında hissettiği şeyle irkildi gördüğü kediyle ferahladı.

S:Haaa oda Cangomuz
A:Yaaa çok tatlı
B:Biliyormusun ben de aynı şeyi düşünüyordum.

Demişti kıza bakarak anneannesi bir şeyler sezmişti. Aybike ise gülmemeye çalışıyordu.

B:Ben ballı süt yapmıştım.
S:Haaa iyi yapmışsın Aybike kızım sen sütünü iç ondan sonra biraz uyu tamam mı? Bak itiraz yok.
A:Peki
S:Berk oğlum sen de başında dur aşağıda benim bir işim var.

Deyip odadan çıkmıştı,çıkarken de torununa göz kırpmayıda ihmal etmememişti. Berk ise genç kızın yanına oturup konuşmaya başladı.

B:Buraya gelişini böyle hayal etmemiştim.
A:Nasıl hayal etmiştin dedi süten bir yudum alarak
B;Ne biliyim benim tekliflerime birini kabul edersin sabah kadar dedikodu yaparız diye düşünmüştüm.
A:Hımmm. Anneannen çok tatlı birisi ayrıca süte çok güzelmiş.
B:Öyledir,sütüde beğenmeni sevindim.
A:Birde sahilde sana bağırmıştım yeni yeni hatırlıyorum sinirim sana değildi Oğulcanla biraz tartıştık hatta birazı geçti annemlerde evde yoktu sana patladım kusura bakma.
B:Ayhh Aybik sende sence ben bunu söylemesen şuan hatırlıyıcak mıydım? Ben böyle şeyler takılacak insan mıyım?
A: Değilsin,Cango da çok sevimli.

Demişti kediyi severken Berkte onu hayranlıkla izliyordu.

B: Sütünü bittirdiğine göre artık yatabilirsin.
A:Uyumam şart mı?
B:Şart bak eğer uyuyamasan söyle anneannemin uyku haplarının verelim. Hadi artık yat uyu.
A:Tamam tamam.

Deyip yatağın içine girmişti tamamen uzandığı zaman Berk,Aybikeyi yanağından öpmüştü geri çekilirken.

B:Ateşine var mı? Diye baktım.
A:Tabiki de kesin öyledir.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Evet bir bölümün sonuna daha geldik umarım beğenirsiniz oylama ve yorum yaparsanız sevinirim şimdiden teşekkürler.

Little Stories||AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin