20 Yıl Sonra

500 21 5
                                    

Berk elinde ki albümü açıp incelemeye başlamıştı. Bu albüm de Aybike ve Berk'in fotoraflarıyla doluydu. İlk resim, ilk dateleriydi Berk bu resme buruk bir gülümsemeyle baktı. Diğer resim ise liseden mezun oldukların da çekimişlerdi, Berk bu günü adı gibi hatırlıyordu. Aybikeyi evlerinden kendisini aldığını Aybikeyi görünce nasıl nutku tutulduğunu o gün ki heycanlarını ve Aybike'nin ela gözleriyle,o güzel gülümsenesini hiç unutmuyordu. Diğer fotorafta ise ilk konserlere gidişleri vardı. O gün Aybike zar zor ailesini ikna etmişti,bir Duman konseriydi Seni Kendime Sakladım çalmıştı daha sonra ise Aybike ile bir olaya karışmışlardı en unutmadığı şey Aybikenin adamın kafasın da bira şişesinin parçalayışıydı. Diğer fotoraf ise üniverste sonuçları açıklandığı gündü Aybikenin uçak mühendisliği bölümünü kazandığını öğrenice ki mutluluğunu hiç unutmazdı Berk. Daha sonra üniversete mezuniyeti,evlilik teklifi ve düğünleri sırasıyla geliyordu,Berk bu fotoraflara kocaman gülümsüyerek bakıyordu ama Berk eşinin ona verdiği en güzel hediye olan kızları Ela'yı öğrenince verdiği tepkiydi bu fotoraf. Fotorafta Berk Aybikeye sarılıp döndürüyordu o günü de adı gibi biliyordu Berk. Tam o sırada Ela geldi.

E:Baba bu kadın annem değil mi?
B:Evet kızım hata bu fotorafta ben senin varlığın da haberda oluyordum.
E:Woooow!!! Baya büyük bir tepki vermişsin!
B:Napıyım dünyama bir melek girceğini öğrenmiştim ne yapsaydım!
E:Yani sen de haklısın benim gibi bir melek kızın olcağını öğrenmişsin.

Dedi gülümseyerek. Tam o sıra da Aybike içeri girip

A:Noluyor millet?
B:Fotoraf albümüne bakıyordukta hayatım.
A:Hangi fotoraftasınız?

Diyerek Berk'in elinden albüme alıp fotorafa baktı.

A:Demek bu fotoraftasınız...

Deyip Elaya o günü en ince ayrıntasınna kadar anlatmaya başladı ve sıcak aile ortamları iyice sıcak ve hoş bir hâle almıştı.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Evet yıllar sonra yeniden bölüm yazdım. Herneyse umarım bölümu beğenirsiniz oylama ve yorum yapmayı unutmayalım ona göre bölüm yazıcam.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 29, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Little Stories||AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin