🌻Gezi Günü🌻

420 26 4
                                    

Herkes her zaman ki gibi derse girmişti ve hiç beklemedikleri bir duyuru olmuştu.

F:Derse geçmeden önce bir duyurum var. Okulumuzun bir gezi planı var bütün ihtiyaçlarınızı okul karşılayacak orman da bir otel de konaklıyacağız. Yarın en geç 09.00 de okulda olun. Hepinizin gelmesi zorunludur. Derse geçebiliriz.

Sınıftan gelen fısıldaşma sesleri ile elindeki tahta kalemini masaya vurup.

F:Sesizlik! Derse geçelim dedim!!

Herkes bu sözlerden sonra konuşmayı bırakıp tüm dikkatlerini derse vermeye başladı. Berk ise herkesden ayrı olarak Aybike ile daha çok vakit geçire bilceğinin düşünüyor düşündükçe zevkten dört köşe oluyordu.

~sonra ki gün 08.30~

Aybike son defa çantasını konturol etikten sonra üstünü de biraz baktıktan sonra Oğulcanın bağrış sesleri ile evden çıktı.

O:Sister'ım nerde kaldın?
A:Geldim geldim hadi gidelim fiyerek otobüs durağına diğru yürümeye başladı. Berk ise sabah kahvesinin içerken biraz sosysl medya da taklıyordu,kahvesinin bitirdikten sonra ceketini giyinip çantasını da alıp arabaya yöneldi son defa da Cangoyu sevmeyi ihmal etmemişti. Aybikeler sonun da okula varmıştı. Asiye Dorukun yanına gitmişti,Ömer ve Oğulcan da kendi araların da konuşuyorladı. Berkte sonun da gelmişti. Filiz Hoca da yer oturturmalarına başlamıştı Berkle Aybikeyi,Ömerle Harikayı,Asiye ile Doruk,Oğulcanla da Melisa oturmuştu.

A:Cam kenarı benimdir.
B:Tamam hiç sorun değil tatlı yeter ki birlikte oturalım dimi?

Aybike hiçbir şey demeden yerine oturdu,Berkte hemen hızlıca oturup Aybikeyi izlemeye başladı. Herkes iyice yerleştikten sonra yolculuk başlamıştı. Aybike yanına aldığı kitabı okumaya başladı. Yaklaşık 40-50 sayfa okuduktan sonra telefonu ve kulaklığını çıkartıp yolu izleyerek müzik dinlemeye başladı. Berk ise her ne kadar telefonuyla ilgileniyor gibi yapsa Aybikeyi izlemişti kitabın güzel yerlerdin hoşnut olmuşcasına gülümseyip gergin yerlerin de ise nasıl kasıldığını izliyordu, Aybike her zaman bir kitap okuduğu zaman sadece okumazdı kitabın için de kaybolurdu hatta bazen dış dünya ile alakası kesilirdi sadece kitaba odaklanırdı bu yüzden bazı sesleri duymazdı. Müzik dinlemeyi bıraktıktan sonra Berke yorgun gözler ile baktıktan sonra dışarıyı izlemeye başladı hatta başlayamadı bile direk uyuya kaldı. Berkte Aybikeni kafasını cama vurduğunu görünce elinin Aybike ile camın arasını koymuştu ki Aybikenin başı Berkin omuzuna düşmüştü bunun üzerine Berkte bir şey yapamamıştı hatta hoşnut olmuştu. Aybikenin çiceklerden bile güzel kokan saçlarını kokusu burnuna geliyordu. Bu güzel yolculuk bitikten sonra otele varmışlardı. Filiz Hoca otel de karışıklık olmasın diye otobüste oda anahtarlarını dağtmaya başlamıştı. Akif aşırı derece de saçma olduğunu düşündüğü bu gezi için çok harcama yapmamak için herkesi ikili odalara kalacaktı. Herkes de yanında ki kişiyle. Herkes otobüsten inmişti ama bir tek Aybike uyanmamıştı.

B:Aybike uyan artık! Aybike!
A:Noluyor yaaa geldik mi?
B:Geldik geldik ikimiz aynı oda da kalıcaz hatta tatlım. Hadi gel inelim.

Diyip Aybikeyi de alıp odaya çıkartı. İkisi de gördükleri manzara ile şok olmuştu çünkü ayrı ayrı yataklar beklerken iki kişilik birleşik bir yatak çıkmıştı. Berk pis pis sırıtıyorken Aybike söylenmeye başlamıştı bile

A:Yaaa bu yataklar niye ayrı değil? Personel felan yok mu şu yatakları ayıralım! Offffff!
B:Bak Aybike evren bile artık sevgili olunda rahatça uyuyn diyor.
A:Bana da şu Berk'in kafasını kır diyor. Çekil şurdan!

Diyerek odadan çıkıp ilk çalışana durumu anlatı ama yatakları ayırmayacaklarını cevabını almıştı. Bunu üzerine oflaya puflaya odaya döndü.

B:Eeeee ne yapcaklarmış?
A:Hiçbir şey
B:Yani bu gece beraberiz.
A:Araya yastık koyucaz yani öyle büyük hayalerin olmasın baştan söyleyeyim de ben! Neyse ne yaaa sen bakındın mı? Ne var,ne yok.
B:Yani sıtandart bir otel odası bir dolabı,kasası ve bir banyosu var. Sen gelene kadar ben yerleştim valla sen de yerleşte yemeğe inelim!
A:Ayhhh iyi tamam! Sanki ne yaptıysa açıkmış.
B:Bir şey mi dedin?
A:Yooo yanlış duymuşsun.

Diyerek işine devam etti. Aybikenin yerleşmesi bitikten sonra aşağa inip yemek yemişlerdi yanlarında Oğulcan,Asiye,Ömer,Melisa ve Dorukla. Masa da konuşulan konu ise Harika ile aynı oda da kalmanın zorluklarıydı. Bu arada Filiz Hoca da yarın orman da geziye çıkacaklarını söyledi ve yemek sonu herkes odalarına dağıldı. Berk ve Aybike aralarına yastık koyma ile meşguldü. Yastıkları koyduktan sonra Aybike arkasının dönüp uyumaya başladı. Bunu üzerine Berkte uyuyor gibi yaptı. Aybike iyice uyuduktan sonra arada ki yastıkları alıp orta tarafa doğru fırlatıktan sonra Aybikeye sarılıp uyumaya başladı. Bu fırsatı kaçıramazdı.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Evet bir bölümün sonuna daha geldik ve büyük haberi veriyorum bir sonra ki hikaye bu hikaye ile bağlantılı olucak. Neyse umarım bu bölümü beğenmişsinizdir oylama ve yorum yapmayı unutmayalım

Little Stories||AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin