Berk ve Aybike sevgili olduklarını daha yeni söylemişlerdi. Bu gün de Duman konserine gitceklerdi o yüzden Aybike mavi kot pantolon,beyaz bir tişört onun üstüne de mavi kot giyinmişti,saçlarının salmıştı oldukça güzel görünüyordu. Aileleri bilse bile Aybike mahalle ağzına düşmek istemiyirdu o yüzden Berkle 3 sokak aşağada buluşcaklardı. O yüzden yeni aldığı converse ayakabıları giyinip çıkmıştı. Sonun da Berkle buluşcakları yere gelmiş Berkle uyumu yakalaya bilmişlerdi oda tesadüf bir biçim de mavi kot pantolon ve mavi kot ceket giymişti. Berk Aybikenin geldiğini fark edince yaslandığı arabadan doğrulmuştu.
B:Tatlım bu ne güzelik. Bir de bir uyum da yakalamışız.
A:Bence de yakaladık haaa bu arada çok mersi.Deyip gülümsemişti onun gülsetebildiğini görünce Berkte gülümsüyordu.
A:Eee hadi gidelim!!
Deyip arabaya binmişti bunun üzerinede Berkte arabaya binmişti ve arabayı sürmeye başladı. Aybike arabanın camını açıp hem yolun hem de rüzgarın tadını çıkarıyordu,saçları rüzgarın etkisi ile savuruluyordu bir yandan da onlar ile uğraşıyordu bu görünümü çok şirrin duruyordu. Bunları Berk göz ucuyla izliyordu ama dikkati daha çok yolda idi. Ona baktığını ablayan Aybike
A:Berk sen yola baksana yaa şimdi kaza yapıcaz!!!
B:Ama tatlım şimdi yanım da sen varken olmuyor yani biraz insaf.
A:Ayh Berk cıvıma hemen hem ne kadar kaldı?
B:Geldik geldik bak şurası şuraya da arabayı park edicem ondan sonra gireriz.Aybike de onaylar bir biçim de kafasını sallayıp camı kapatmıştı. Berkte o sıra da arabayı park edip Aybikenin kapısını açmıştı bile Aybike de inip
A:Çok mersi.
B:Rica ederim. Eee hadi girelimDeyip Aybikenin elino tutmuştu,Aybike de Berkin elini tutup
A:Ee hadi
Demiş ve içeriye biletlerini gösterip girmişlerdi. Hemen bir masa bulup içkisiz bir kaç şey söylemişlerdi. Konser de başlamak üzereydi ekip sahneye çıkmaya başlamıştı ve sonun da şarkıyı söylemeye başladılar.
Seni Kendime Sakladım
Şarkıya herkes eşlik ediyordu Berk ve Aybike de bu kişilere dahildi.
B:Seni kendime sakladım
A:Hepsini ben hesapladım...Deyip şarkıya eşlik ediyorlardı hafi bir şekil de salnarak. Sonun da şarkı bitmişti yeni şarkı için hazırlık başlamıştı ve yine sahnelerdi
Duman-Senden daha güzel
Şarkısını söylemeye başlamışlardı.
B:Kimseyi tanımadım ben sende daha güzel.
Aybikenin kulağına eğilip
B:Ama gerçekten tanımadım.
Aybike de bu sözler üzerine Berke bakıp gülümsemişti. Berk yine Aybikeyi mutlu edebildiği için mutlu olmuştu. Şarkı bitince bir çalışan gelip.
Ç:Berk Bey atabanızın bir lastıği patladı yedek bir lastiğiniz var mı? Yoksa biz getirebiliriz.
B:Var var! Aybike sen biraz bekekeyebilir misin?
A:Beklerim beklerim nolucak git sen?
B:Tamam geliyorum ben birazdan.Deyip gitmişti Aybike de beklemeye başlamıştı beklerken yanına bir gerizekalı gelimişti tipinden ve konuşmasından belliydi.
Geriz. Olan Şahıs:Eee güzelik burda tek başına sıkılmıyor musun?
A:Sıkılmıyorum hem sanane.
GOŞ:Oooo sakin bir şey demedim yaa seni adın ne bakalım.
A:Biliyorum çok satandarat bir cevap olucak ama sanane SA-NA-NE!!!!!
GOŞ:Bence senin adın Ada öyle bir tipin var!!
A:Ayyhhhh sen de gerçekten bir beyin yok.Berkte sonun da gelmişti ve hızlıca Aybikenin yanına doğru yürüdü.
B:Noluyor Aybike?
GOŞ:Yok bir şey kardeşim biz Aybike ile bir şey konuşuyorduk.Deyip Aybikenin omuzuna elini koymuştu. Berkte olanı anlayıp sert bir yumruk ile başlamıştı zaten bir yumruk ile yeri yapışmıştı hızlıca ayağa kalkıp Berk'e yumruk atmıştı Berk biraz sendelemişti eline sandalyeyi alıp Berk'e vurcakken Aybike devreye girip bir tane içki şişesini eline alıp çocuğun kafasında parçalamıştı bile. Berkte doğrulmuştu sonra üzerlerine gelenleri fark ettiler.
B:Aybike bunlar bize doğru mu geliyor?
A:Sanırım evet.
B:Napıcaz peki?
A:Sanırım koşarak kaçmamız lazım ordan da arabaya binelim.
B:Bence çok mantıklı uygulayalım hadi.Deyip koşmaya başlamışlardı arakadakiler onları takip ediyordu hızlıca arabaya varıp binmişlerdi. Berk arabayı çalıştırıp hızlıca sürmeye başlamıştılar. Çok güzel artık araba ile takip ediliyorlardı bunu fark etmişlerdi. Hayata ki bütün şanslarını kulandıkları için bir polis arabası görüp onun yanıdan gitmeye başladılar ve artık takip edilmeyi bırakmışlardı. Şimdi şükrediyorlardı.
A:Çok şükür bıraktılar peşimizi.
B:Çok şükür. Şurda biraz duralımlı A:olur.Arabayı durdup park ettiler sonra inip bir banka oturdular.
B:Noldu öyle sana bir şey yaptı mı?
A:Yok bir şey yapmadı sen gittikten sonra gelip biraz mal mal konuştu işte.
B:Hııı. Sen de nasıl parçaldın ama şişeyi.
A:Valla ben olmasaydım kafana yiyordun sandalyeyi.
B:Valla çok sağol tatlım. Neyse ben seni eve bırakayım bence bu gece bu kadar aksiyon yeter.
A:Bence de.Deyip gülümsemişti arabaya binip Aybikelerin evlerine doğru sürmeye başladılar.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Uzun süredir ortalıkta yoktum ama geri döndüm. Neyse umarım bölümü beğenmişsinizdir lütfen oylama ve yorum yapalım şimdiden teşekürler.